Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 310 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 100 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карапка Олена Петрівна |
| Телефон: | +380382641875 |
| E-mail: | olenakp2021@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
4 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ «ПАНЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (Код ЄДРПОУ/ІПН 3155624594) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Комунальний вакуумний пилосос для прибирання листя», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 16160000-4 - Садова техніка різна, ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-05-000496-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 6 «Узагальнений перелік документів, які надаються учасниками на всіх етапах закупівлі» та п. 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на підтвердження відповідності замовником вимагалось надати Лист-повідомлення про внесення інформації про кінцевого бенефіціара в ЄДР та Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (рішення про обрання, наказ про призначення, довіреність тощо); У складі тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ «ПАНЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (Код ЄДРПОУ/ІПН 3155624594) відсутні дані документи. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ «ПАНЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» (Код ЄДРПОУ/ІПН 3155624594) необхідно надати наступні документи: - Лист-повідомлення про внесення інформації про кінцевого бенефіціара в ЄДР. - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (рішення про обрання, наказ про призначення, довіреність тощо). Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.