Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 740 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 47 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
| ЄДРПОУ: | 31868786 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деркач Олександр Миколайович |
| Телефон: | 380630370323, 380445294030 |
| E-mail: | vmshey@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04107, Україна, м. Київ,вулиця Багговутівська, будинок 30 |
2 |
за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Укравто-трейд" (код ЄДРПОУ 36449231), в процедурі відкритих торгів з особливостями згідно предмету ДК 021:2015: 16810000-6 - Частини для сільськогосподарської техніки (запчастини до тракторів та причепів 2ПТС4), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, а саме: Згідно вимог підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації передбачено надання Учасником документів на право підпису, в складі тендерної пропозиції відсутній документ «Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо)». Згідно вимог пункту 1 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій, «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально – технічної бази та технологій» для відповідності якому учасники повинні надати: «Учасник повинен надати лист гарантію про те, що запропоновані ним ціни на запасні частини які є предметом закупівлі, не перевищують середньо-ринкових цін на аналогічні товари …», в складі пропозиції учасника відсутній Лист гарантія, наявна лише довідка. Згідно вимог пункту 4 розділу 2 додатку 2 тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій, «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасника» для відповідності якому учасники повинні : Для документально підтвердженого кваліфікаційного критерію - наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Учасник в складі пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за нижче наведеною формою: У довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* ( баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2024 календарний рік. - У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до 31.12.2024 року). У складі тендерної пропозиції Учасником надана фінансова звітність за 2023 рік що не відповідає вимогам ТД. Для усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та надання яких вимагалось, Учаснику необхідно надати: - Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) про призначення керівника (директора, генерального директора, тощо). - Надати лист гарантію про те, що запропоновані ним ціни на запасні частини які є предметом закупівлі, не перевищують середньо-ринкових цін на аналогічні товари. - Довідку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу(виручки) за останній звітний період(календарний рік) у розмірі не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. - Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що складена згідно чинного законодавства за останній звітній період* ( баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період 2024 календарний рік. - У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. - *Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації, створення Учасника і до 31.12.2024 року).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.