Період оскарження умов закупівлі - по 15-02-2025, 00:00
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 164 575,60 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 822,88 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сурдуленко Наталя Валеріївна |
| Телефон: | 380487272761 |
| E-mail: | ntvm5@odz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
1 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНА ФІРМА "КВАНТ" у закупівлі № UA-2025-01-28-017993-a (Запасні частини до кущорізів (диски ріжучі) (ДК 021:2015 (16810000-6 –Частини для сільськогосподарської техніки ), Код ДК 16810000-6 Частини для сільськогосподарської техніки) до 20 робочих днів.
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей: 1. В наданій учасником Ціновій пропозиції: - в підсумках не зазначено ПДВ в розмірі 20% згідно вимог тендерної документації; - в колонках 7, 10 зазначено інформацію не у відповідності до вимог тендерної документації. 2. На вимогу п.2 Додатку 2 тендерної документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасником: в наданих документах щодо виконання аналогічного договору не зазначено код ДК предмету закупівлі. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності: 1. Додаток 4 тендерної документації 2. п. 2 Додаток 2 тендерної документації 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: 1. Надати виправлену Цінову пропозицію із зазначенням ПДВ 20% та інформації в колонках 7,10 згідно вимог тендерної документації. 2. Надати копію одного з документів, передбачених п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, який містить інформацію щодо коду 16810000-6 –предмету закупівлі наданого аналогічного договору або - копію іншого аналогічного договору (із зазначенням інформації щодо коду предмету закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання згідно вимог п. 2 Додатку 2 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.