Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 51 196,19 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 511,96 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Міське комунальне підприємство "Миколаївводоканал" |
| ЄДРПОУ: | 31448144 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Анна Іскяндарова |
| Телефон: | +380675503677 |
| E-mail: | iskyandarova@vodokanal.mk.ua |
| Місцезнаходження: | 54055, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Погранична, 161 |
1 |
Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати документи, а саме: - копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; Згідно Додатку 4 до тендерної документації, Учасник повинен заповнити країну походження запропонованого товару в своїй технічній пропозиції. У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - надати в складі тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - привести у відповідність Додаток 4 інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі, а саме вказати країну виробника запропонованого товару;
Згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5 та Додатку 5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій: Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до цієї тендерної документації. Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: http://czo.gov.ua/verify. Не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Учасник підписав свої документи тендерної пропозиції, а саме підтвердив подання документів відповідно до цієї тендерної документації накладеним файлом УЕП. Згідно Додатку 1 та Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям встановлених ст. 16 Закону, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), предмет закупівлі аналогічним договором вважається договір на надання послуг, товару чи робіт які відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Учасником надана довідка від 11.12.2024р.про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та ткож надані договори не відповідють відповідають коду четвертої цифри національного класифікатора ДК 021:2015 послуг, які є предметом закупівлі. (Згідно п.3 Розділу І. «Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника). Згідно Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати документи, а саме: - копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію; - Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін та надання забезпечення виконання договору (у спосіб визначений умовами тендерної документації) у разі визначення його переможцем торгів. ( Учасник надав довідку, про ознайомлення з проектом договору). У відповідності до пункту 43 Особливості необхідно розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції згідно пункту 43 Особливості, а саме надати у складі тендерної пропозиції: - привести у відповідність тендерну пропозицію Учасника, згідно вимог тендерної документації Замовника зазначених в п.1 Інша інформація Розділ 5. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій, а саме підписати свою тендерну пропозицію файлом КЕП який повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посилан-ням: http://czo.gov.ua/verify; - привести у відповідність інформацію, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно Додатку 1 та Додатку 5 тендерної документації; - надати в складі тендерної пропозиції копією дозволу або ліцензії, або іншим документом, який підтверджує право на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності, передбачено законодавством України; - надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо осіб, які мають право підписувати тендерну пропозицію; - надати в складі тендерної пропозиції Учасник надає оригінал листа-гарантії щодо погодження з умовами Договору, проєкт якого викладено у Додатку 3 до тендерної документації та безумовного його підписання у редакції Замовника, без унесення до нього Учасником змін та надання забезпечення виконання договору (у спосіб визначений умовами тендерної документації) у разі визначення його переможцем торгів. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.