Період оскарження умов закупівлі - по 07-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 532 277,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 322,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | anna.potichnaya@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
1 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "СМАРТКО" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Тендерна документація містить такі вимоги: Додаток 1. Документи та інформація, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 2) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати відомості про виконання аналогічного договору, за наведеною формою. Учасник ТОВ "СМАРТКО" у складі своєї пропозиції надав Довідку про досвід виконання аналогічного договору не за формою яка наведена у додатку №1 до тендерної документації на закупівлю запчастин для бензопил №397 від 02.09.2022. Тобто учасник підтвердив закупівлю тільки запасних частин для бензопил, та відсутня інформація щодо закупівлі запасних частин для мотокос, враховуючи предмет закупівлі "Запасні частини для мотокос та бензопил". Тож, Учасник має виправити та усунути вищезазначену невідповідність, та надати відомості про виконання аналогічного договору, за наведеною формою. Також, Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.