Період оскарження умов закупівлі - по 08-12-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 760 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Білоцерківської міської ради "Міська служба замовника" |
| ЄДРПОУ: | 31596446 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривенко Іван Петрович |
| Телефон: | 380456353251 |
| E-mail: | 31596446@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Вулиця Андрея Шептицького, будинок 2 |
5 |
Керуючись вимогами статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закону), Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТК-АГРО", поданої для участі у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі Трактор LOVOL FT 504 NАC або еквівалент (Код ДК 021:2015 – 16700000-2: Трактори), закупівля: UA-2024-11-28-004043-a встановлено наступне. 1. У відповідності до пункту 1 додатку 1 тендерної документації Замовником встановлено вимогу, щодо надання довідки із обов’язковим зазначенням організації (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та станом його виконання. Разом з довідкою необхідно подати лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі. Учасником надано Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі вих.№10 від 05.12.2024 р, дані відомості містять невідповідність, а саме в документі відсутня інформація, щодо стану виконання договору. Окрім цього до Відомості про виконання аналогічних договорів, щодо предмету закупівлі в складі тендерної пропозиції учасником не подано листа-відгуку, від організації (замовника) ТОВ «СІ ЕЙЧ ЕР СЕРВІС». 2. Додатком 3 до тендерної документації затверджено форму Тендерної пропозиції, де в п.2 таблиці учаснику необхідно зазначити: місцезнаходження, форму власності, організаційно-правову форму господарювання, систему оподаткування учасника. Подана учасником тендерна пропозиція, містить невідповідність в частині відсутності інформації про: форму власності, організаційно-правову форму господарювання, систему оподаткування учасника. 3. У складі тендерної пропозиції, учасником подано Технічну специфікацію до предмету закупівлі, яка має певні невідповідності. Так, відповідно до п.43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Як вбачається з таблиці, в якій перелічені характеристики предмету закупівлі, учасник допустив помилки в показниках Замовника, які були визначені як технічні характеристики до Трактора LOVOL FT 504 NАC або еквівалента. 4. Поданий учасником Лист-пояснення щодо локалізації вих.№12 від 05.12.2024 року, не містить інформації передбаченої пунктом 1 таблиці, відповідно до п.4 додатку 1 до тендерної документації. На підтвердження ступеня локалізації запропонованого товару Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Ступінь локалізації має становити не менше 20%. 5. В підпункті 5 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації визначено вимогу, щодо надання підписаного проекту договору про закупівлю згідно з Додатком 4 до тендерної документації. З поміж документів, поданих учасником разом з тендерною пропозицією, підписаний проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4 – відсутній. ВИРІШИВ: 1. Оприлюднити повідомлення про усунення невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНАГРОПАРТ ТРЕЙД", поданої для участі у відкритих торгах з особливостями щодо закупівлі Гідродинамічна машина для прочистки труб (Код ДК 021:2015 – 39350000-0: Каналізаційне обладнання), закупівля: UA-2024-12-02-015011-a. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідність шляхом приєднання до тендерної пропозиції: - Оновлених Відомостей про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, із зазначенням визначених пункту 1 додатку 1 тендерної документації вимог. - Надати лист-відгук від ТОВ «СІ ЕЙЧ ЕР СЕРВІС». - Оновленої Тендерної пропозиції із зазначенням форму власності, організаційно-правової форми господарювання, системи оподаткування учасника. - Оновленої Технічної специфікації, із відображенням коректних даних в частині таблиці технічних характеристик предмету закупівлі Замовника. - Надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель, на підтвердження ступеня локалізації товару. - Надати підписаний проект договору про закупівлю, згідно Додатку 4.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.