Період оскарження умов закупівлі - по 10-11-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 213 573,01 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 135,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03335445 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Карапка Олена Петрівна |
| Телефон: | +380382641875 |
| E-mail: | olenakp2021@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 29009, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Ярослава Мудрого, 5 |
1 |
Керуючись вимогами статті 11 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвержених постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом директора Комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 10.06.2021 №202, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ" (Код ЄДРПОУ 37053477) в процедурі відкритих торгів за предметом: «Запасні частини до транспортних засобів», код ДК 021:2015: код ДК 021:2015: 16810000-6 - Частини для сільськогосподарської техніки), ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-05-015038-а, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» замовником вимагалось надати Довідка в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічного договору, найменування організації – замовника, з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкта, суми договору та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договору, який виконувався (не менше одного), разом із копією договорів з усіма додатками до нього. Досвід виконання договору повинен бути позитивним, тобто договір виконувався своєчасно, товар поставлений в повному обсязі та у визначені строки, зауваження або претензії щодо виконання договору від контрагента не надходили. З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відсканований лист-відгук (рекомендаційний лист) від контрагента про належне виконання учасником договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. Відгук повинен містити інформацію про якість поставленого товару, своєчасність поставки товару, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ" (Код ЄДРПОУ 37053477) наявні наступні документи, які відображають документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, що розміщені у файлах: 1) «1.3 Довідка щодо кваліфікації. pdf»; 2) «1.4 Договір 1402К. pdf»; 3) «1.5 Договір 1402К вн. pdf»; 4) «1.6 Договір 1402К лист-відгук. pdf», які містяться в загальному файлі «Кваліфікаційні вимоги. rar» З поданих вище зазначених документів файл «1.3 Довідка щодо кваліфікації. pdf», що відображає довідку-наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, не містить всього складу інформації, що вимагається згідно п. 14 Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Таким чином замовник зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тому з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учаснику ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОПОЛІКОМ" (Код ЄДРПОУ 37053477) необхідно надати наступні документи: - Привести у відповідність довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що подана у складі тендерної пропозиції, до визначених вимог в п. 14, Додатку 2 тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи вище викладене, уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо закупівлі UA-2024-11-05-015038-а. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.