Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 29-07-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02142885 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Білоброва |
| Телефон: | +380626471538 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84301, Україна, Донецька область,м.Краматорськ, вул. Катеринича, буд. 26 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно п. 1 додатку 1 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Учасник повинен надати довідку про виконання аналогічного договору, аналогічний договір за предметом закупівлі та лист відгук згідно з аналогічним договором. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору, аналогічний договір за предметом закупівлі та лист відгук згідно з аналогічним договором, але в довідці та листу-відгуку зазначено номер та дата аналогічного договору, яка не співпадає з датою та номером наданого аналогічного договору. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, – коректні документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.