Поставка, завантажувальні та розвантажувальні роботи, здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються за фактично поставлений товар після завершення поставки товару та перевірки його стану. Розрахунки проводяться у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами видаткової накладної на Товар за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у Державній казначейській службі України, та відсутності затримки оплати зі сторони Державної казначейської служби України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з наступного дня після отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
ID закупівлі: 9c10894056d6420bad39044812aeee38
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 150 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Коростенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04053507 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.korosten-rada.gov.ua/ |
Контактна особа: | Яндюк Павло Сергійович |
Телефон: | 380414250146 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 11500, Україна, Житомирська область,Коростень, Грушевського, 22 |
1 |