Закупівлю оголошено - 28-11-2025, 17:05. Дата останніх змін - 28-11-2025, 17:03

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти... Державна закупівля - UA-2025-11-28-014677-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти від замовника Комунальний заклад «Харківський академічний ліцей № 45 Харківської міської ради» від 11/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-28-014677-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-28-016789-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 17:05
по 03-12-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 28-11-2025, 17:05
по 06-12-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 08-12-2025, 11:13

Період оскарження умов закупівлі - по 03-12-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
584640
584 640 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 923,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад «Харківський академічний ліцей № 45 Харківської міської ради»
ЄДРПОУ:19464469 Досьє YouControl
Контактна особа:Пономарьова Наталія
Телефон:380577251709
E-mail:bux-sh45@ukr.net
Місцезнаходження:
61072, Україна, Харківська область,Харків, вул. Вартових Неба, 46А, м.Харків
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
584 640 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-12-2025, 11:13
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти

9 744
послуга
61072 Україна Харківська область Харків станція метро «23 Серпня»
по 31-12-2026
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:06
    Інший
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:07
    Інший
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:07
    Інший
    публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:07
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:07
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції
              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:28-11-2025, 17:03:12

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  1. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) , Для закупівлі послуг замовник встановив кваліфікаційні критерії, такі як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, тому Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців. У разі залучення співвиконавця Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , На підтвердження кваліфікаційних вимог учасник повинен надати Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (у разі її використання учасником) про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі протягом установленого цією документацією періоду за нижченаведеною формою у Таблиці 1 цього підпункту. Таблиця 1 № п/п Найменування обладнання та матеріально – технічної бази (складське/і приміщення для зберігання продуктів харчування), приміщення, транспортні засоби, обладнання), необхідних для виконання договору Кількість Власне, орендоване або інша підстава володіння майном Для орендованогоабо іншого способу залучення: дата закінчення строку дії відповідного договору 1 2 3 4 5 Обов'язкова наявність: - складського(их) приміщення(ь) для зберігання продуктів харчування; - придатних до експлуатації вантажних транспортних засобів: рефрижераторів (у кількості не менше 2 одиниці) для доставки готових страв; - холодильного обладнання - не менше 10-ти одиниць; - теплового обладнання: електроплити – не менше 10-ти одиниць, жарові шафи та електросковороди тощо - кількістю не менше 5-ти одиниць кожного найменування; - обладнання для обробки продуктів (м’ясорубка/аналог, тістоміс/аналог, овочечистки/аналог тощо) кількістю неменше5-ти одиниць кожного найменування обладнання для обробки продуктів. Для підтвердження наявності зазначеного у довідці обладнання необхідно надати наступні документи: - документи, що підтверджують право власності, або право користування (оренди) (договір купівлі-продажу та/або балансова відомість (оборотно-сальдова відомість тощо) та/або договір на право користування (оренди) тощо). Для підтвердження наявності зазначених у довідці транспортних засобів необхідно надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на спеціалізовані автомобілі або документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованих автомобілів Учаснику права користування спеціалізованими автомобілями (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами) або чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України). Разом з договором надаються відомості/або довідка з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб), довідка Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців). Якщо Перевізник не є власником спеціалізованого автомобіля, то в складі пропозиції повинні бути також документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником спеціалізованого автомобіля Перевізнику права користування спеціалізованим автомобілем (крім довіреностей, оскільки згідно із ч. 3 ст. 244 ЦК України довіреністю можливо лише уповноважити особу на представництво довірителя перед третіми особами); - договір на проведення дезінфекції транспортних засобів, які будуть використовуватися для перевезення продукції, чинний протягом строку дії договору про закупівлю. В разі виконання дезінфекційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт; - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній квартал на дату подання пропозиції; - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей, для виду діяльності – транспортування, яке видане тій особі, яка, згідно з пропозицією учасника, фактично використовує, керує (буде використовувати, керувати), задіює (задіє в майбутньому) для транспортування предмету закупівлі вказаний в таблиці спеціалізований автотранспорт. Для підтвердження наявності зазначених у довідці приміщень необхідно надати наступні документи: - документи, що підтверджують право власності на зазначені складські приміщення для зберігання продуктів харчування та/або договір(и) оренди/суборенди тощо таких приміщень(документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2026); - рішення компетентного органу про реєстрацію потужностей (у відповідності до інформації щодо складського приміщення, зазначеного/зазначених учасником у довідці); - чинні(ий) експлуатаційні(ий) дозволи(л) оператора ринку на складські приміщення, зазначені в довідці, що проводить діяльність з виробництва та/або зберігання продуктів тваринного походження або витяг з реєстру потужностей операторів ринку, на які видано експлуатаційні дозволи (у відповідності до інформації щодо складського приміщення/щодо всіх складських приміщень, зазначеного/зазначених учасником у довідці); - договір на проведення дезінсекції та дератизації на складські приміщення, термін дії якого має бути дійсним на період мінімум один місяць з дня проведення аукціону, та акти виконаних робіт до наданого договору за останній квартал на дату подання пропозиції. В разі виконання дезінсекційних та дератизаційних робіт власними силами, надати документи на правові підстави проведення таких робіт. Примітка: У разі якщо строк дії відповідних договорів, необхідних для надання Послуги, що є предметом закупівлі, менше ніж по 31.12.2026 включно, Учаснику необхідно надати Лист щодо гарантування пролонгації терміну дії такого/их договору(ів) або укладання відповідного/их нового/их договору (договорів). Термін дії таких договорів повинен бути таким, що забезпечить в повному обсязі безперервне надання Послуги у відповідності до вимог тендерної документації та умов проєкту Договору згідно з додатком 6 до цієї тендерної документації.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-11 класів закладів загальної середньої освіти
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 28-11-2025, 17:03:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності)*, в якій зазначається наступна інформація: наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Таблиці 2 (Обов’язковою є наявність технолога); Таблиця 2 № Прізвище, ім`я та по-батькові Посада Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом) Освіта (вища, середня тощо) Наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду) Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена наступними документами: 1. Медичні книжки (за формою 1-ОМК) осіб, які будуть залучені до організації харчування та які зазначені учасником у Таблиці 2, наданій у складі тендерної пропозиції, заповнених на підставі інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка» затвердженої Наказом МОЗ України 21.02.2013 №150 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 року за №662/23194 – перша сторінка та сторінки із відміткою про допуск до роботи з вчасним проходженням медоглядів. В книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника. Розрахунок чисельності працівників (технолог, повар, кухонний робітник тощо), що залучені до приготування їжі та які безпосередньо беруть участь у наданні послуг, здійснюється окремо по місцю надання послуг (п. 2.4 договору) відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 22.12.2010 за № 1308/18603. Кількість працівників, що здійснюють доставку готової продукції до місця видачі, повинна відповідати кількості наявних транспортних засобів. 2. Документ, що підтверджує проходження працівниками навчання з питань санітарної гігієни/проходження гігієнічного навчання у 2024 або у 2025 році (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2). 3. Перша сторінка та остання сторінка (з останнім записом про поточне місце роботи)трудових книжок; або накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності); або трудовий договір з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; абоінші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (у відповідності до інформації щодо всіх працівників, зазначених учасником у довідці за формою Таблиці 2).
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ