Закупівлю оголошено - 13-11-2025, 12:36. Дата останніх змін - 13-11-2025, 12:37

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів... Державна закупівля - UA-2025-11-13-007017-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів від замовника МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ "КИЇВСЬКА ДИТЯЧА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ ІМЕНІ М.І. ЧЕМБЕРЖІ" від 11/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-13-007017-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-12-004455-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-11-2025, 12:36
по 18-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-11-2025, 12:36
по 21-11-2025, 11:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 24-11-2025, 15:26

Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
147770.2
147 770,20 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:738,85 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:МИСТЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ "КИЇВСЬКА ДИТЯЧА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ ІМЕНІ М.І. ЧЕМБЕРЖІ"
ЄДРПОУ:45253480 Досьє YouControl
Контактна особа:Трасковський Павло Володимирович
Телефон:080444109310
E-mail:p.traskovskiy@kdam.in.ua
Місцезнаходження:
04210, Україна, м. Київ,пр.Івасюка Володимира, будинок 10
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
147 770,20 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-11-2025, 15:26
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кейтерингові послуги (послуги з організації одноразового гарячого харчування для учнів 1-4 класів)

1
послуга
04210 Україна м. Київ пр.Івасюка Володимира, будинок 10
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено13-11-2025, 12:36:07
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:37:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:20:04
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:20:18
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:20:30
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:20:44
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:20:55
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:21:08
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:21:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:21:34
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 12:31:27

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Довідка, складена учасником процедури закупівлі, про наявність складських приміщень для зберігання товарів, що використовуються під час надання послуг, які є предметом закупівлі, виробничих приміщень для приготування готових страв та виробів. Довідка надається учасником за формою згідно Зразка № 1 , наведеному нижче. 1.2. Довідка, складена учасником процедури закупівлі, про наявність автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів. Довідка надається учасником за формою згідно Зразка № 2 , наведеному нижче. 1.3. Довідка, складена учасником процедури закупівлі, щодо наявності матеріально-технічної бази (в тому числі холодильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентаря (столового і кухонного посуду, кухонного інвентарю, засобів вимірювання: вагів, термометрів, тощо) у кількості, необхідній для надання послуг. Довідка надається учасником за формою згідно Зразка № 3, наведеному нижче. 1.4. Скановані копії документів, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями, виробничими приміщеннями, зазначеними в довідці згідно пункту 1.1 (копія(ї) чинного(их) договору(ів) про право власності, або інші правочини щодо права власності, або копія(ї) чинного(их) договору(ів) оренди/суборенди, лізінгу/сублізінгу приміщення(нь) разом із актом(ами) приймання-передачі об’єкту(ів), або договору(ів) на надання складських послуг). Всі договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2025 року. 1.5. Скановані копії документів, що підтверджують право власності або користування автотранспортом, зазначеним в довідці згідно пункту 1.2 (копія(ї) чинного(их) договору(ів) про право власності, або інші правочини щодо права власності, або копія(ї) чинного(их) договору(ів) оренди/суборенди, лізінгу/сублізінгу транспорту разом із актом(ами) приймання-передачі об’єкту(ів), або договору(ів) про надання послуг перевезення продовольчих товарів, або договорів про співпрацю). Всі договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2025 року. 1.6. Сканована(і) копія(ї) технічного(их) паспорту(ів) та/або свідоцтва(в) про державну реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) на власний чи орендований автотранспорт, зазначений в довідці згідно пункту 1.2. 1.7. Сканована(і) копія(ї) договору(ів) на санітарну обробку (про надання послуг з дезінфекції, дератизації та дезінсекції) складських та виробничих приміщень, зазначених в довідці згідно пункту 1.1. Всі договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2025 року. Або інший документ на підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: столу(ів) для фасування та/або пакування; змиви з холодильної та морозильної камери тощо, а саме, надати відповідні протоколи досліджень або експертні (й) висновок, видані у 2024-2025 роках. 1.8. Сканована(і) копія(ї) договору(ів) на санітарну обробку (про надання послуг з дезінфекції) автотранспорту, зазначеного в довідці згідно пункту 1.2. Всі договори мають бути зі строком дії не менше ніж до 31 грудня 2025 року. Або інший документ на підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; стіни автотранспорту; стелі автотранспорту; підлоги автотранспорту; дверей автотранспорту; тари, що застосовується для перевезення продуктів харчування, а саме, надати відповідні протоколи досліджень або експертні (й) висновок, видані у 2024-2025 роках. 1.9. Довідка в довільній формі про те, що для транспортування готових страв за адресою Замовника будуть використовуватися термоси або ізотермічні контейнери, які щільно закриваються кришками та дозволяють підтримувати необхідний температурний режим. 1.10. Сканована копія чинного експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), зазначених в довідці згідно пункту 1.1. 1.11. Сканована копія чинного рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей на виробництво готових страв (відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»), виданого на ім’я виробника готових страв, зазначених в довідці згідно пункту 1.1. 1.12. Довідка в довільній формі про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на виробничих потужностях.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Довідка, складена учасником процедури закупівлі, що підтверджує наявність (в кількості, достатній для забезпечення надання послуг, в тому числі обов’язково: кухаря, технолога або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції, водія) працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації надання послуг. Довідка надається учасником за формою згідно Зразка № 4 наведеному нижче. 2.2. Скановані копії чинних документів на підтвердження трудових відносин (наказ про призначення на посаду або цивільно-правова угода або інші документи) з працівниками, зазначеними в довідці згідно пункту 2.1. 2.3. Скановані копії чинних особових медичних книжок працівників, зазначених в довідці згідно пункту 2.1, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів (відповідно до чинного наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Сканована копія аналогічного договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) стосовно надання кейтерингових послуг у відповідності до предмета закупівлі. 3.2. Скановані копії затверджених сторонами актів надання послуг, що підтверджують виконання договору, копію якого подає учасник на виконання пункту 3.1, за весь період дії. Акти надання послуг мають містити посилання на номер і дату договору, на підтвердження виконання якого вони укладені. Примітка: Аналогічний договір – це договір, укладений між сторонами, предметом якого є кейтерингові послуги (кейтерингові послуги для шкіл). Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл надання кейтерингових послуг, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів для закладів освіти (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, конференцій, семінарів тощо).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 12:29:12
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ