Закупівлю оголошено - 22-10-2025, 19:22. Дата останніх змін - 22-10-2025, 19:23

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів... Державна закупівля - UA-2025-10-22-015490-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів від замовника Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцька гімназія №16 Луцької міської ради"" від 10/22/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-22-015490-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-22-019160-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 19:22
по 27-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-10-2025, 19:22
по 30-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 30-10-2025, 12:41

Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
743850
743 850 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:7 438,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцька гімназія №16 Луцької міської ради""
ЄДРПОУ:26276585 Досьє YouControl
Контактна особа:Подущак Едуард
Телефон:380991238533
E-mail:podushakeduard@gmail.com
Місцезнаходження:
43022, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ КОРОЛЬОВА, будинок 7
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
743 850 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 30-10-2025, 12:41
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів

11 571
послуга
43022 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ КОРОЛЬОВА, будинок 7
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів

3 306
послуга
43022 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ КОРОЛЬОВА, будинок 7
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 19:23:03
      Тип документа: Тендерна документація
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:22-10-2025, 19:22:07

          Електронні тендерні вимоги

          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          2. Строк дії тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
          90
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази учасник повинен надати довідку за формою 2. У довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю з надання послуг щодо предмета закупівлі протягом установленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень (для зберігання харчових продуктів) відповідно до додатка 1 до Гігієнічних вимог до виробництва та обігу харчових продуктів на потужностях, розташованих у закладах загальної середньої освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованим у Мін’юсті 22.12.2020 за № 1275/35558; 2) електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентаря (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо) за потреби; 3) транспортних засобів у разі, якщо суб’єкт господарювання буде здійснювати доставку продукції для приготування страв самостійно.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Для підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати довідку за формою 3. У довідці зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг, які мають необхідні знання та досвід (освіта, посада, кваліфікація тощо). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також за необхідності документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо надання послуг за предметом закупівлі. У разі залучення учасником спроможностей співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1.2 і 1.3 цього додатка. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-9 класів
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - . Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник надає копію(ї) не менше одного повністю виконаного аналогічного за предметом закупівлі договору, що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з усіма додатками до нього. У разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID-номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
          Статус: Активна
          Дата створення: 22-10-2025, 19:22:22
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ