Закупівлю оголошено - 20-10-2025, 14:29. Дата останніх змін - 20-10-2025, 14:30

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-9 класів)) за ДК 021:2015 : 55520000-1 – Кейтерингові послуги

Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-9 класів)) за ДК 021:2015 : 55520000-1 – К... Державна закупівля - UA-2025-10-20-009415-a Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-9 класів)) за ДК 021:2015 : 55520000-1 – Кейтерингові послуги від замовника КЗ ЗЗСО №31 від 10/20/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-20-009415-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-20-010023-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 20-10-2025, 14:29
по 25-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 20-10-2025, 14:29
по 28-10-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 28-10-2025, 14:07

Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
490200
490 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:2 451 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КЗ ЗЗСО №31
ЄДРПОУ:20140074 Досьє YouControl
Контактна особа:Шнит Валентина Іванівна
Телефон:+380955532450
E-mail:school.zhydychyn@gmail.com
Місцезнаходження:
45240, Україна, Волинська область,ЖИДИЧИН, Богдана Хмельницього 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Кейтерингові послуги (послуги ...
490 200 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 28-10-2025, 14:07
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з організації харчування учнів 1-4 класів (1 разове)

7 923
послуга
45240 Україна Волинська область ЖИДИЧИН вул. Б.Хмельницького, 1
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

послуги з організації харчування учнів пільгових категорій (5-9 класів) (1 разове)

1 881
послуга
45240 Україна Волинська область ЖИДИЧИН вул. Б.Хмельницького, 1
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 14:30:12
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 14:27:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 14:27:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 14:27:58
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 14:27:58
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:20-10-2025, 14:27:58

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Довідка за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо. Гарантійний лист, що інвентар, який буде задіяний у приготуванні їжі відповідає вимогам, які передбачені ст. ст. 43 і 45 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Правові підстави наявності обладнання та матеріально- технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей (копія договору купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/будівлі/складу тощо) Копію рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужностей (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та /або обігу об’єктів санітарних заходів) - власних або орендованих Учасника, що будуть використовуватися при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів Копія експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів, виданого на ім’я учасника торгів або копія чи оригінал документу, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, та документ обстеження/перевірки приміщення(ь)* виданого територіальним управлінням Держпродспоживслужби. У випадку якщо експлуатаційний дозвіл виданий не на ім’я учасника торгів, учасник до експлуатаційного дозволу зобов’язаний надати документ (наприклад, чинний договір оренди тощо), який підтверджує право користування потужностями (об’єктами) власника, на ім’я якого виданий експлуатаційний дозвіл або документ, що підтверджує державну реєстрацію потужностей оператора ринку, виданого на ім’я власника потужностей.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід (посада, кваліфікація, категорія). Технологи та повари 2-5 категорії, з пріоритетом на спеціалістів 4-5 категорії. В якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник подає: - документ, що підтверджує кваліфікацію та категорію працівників за професією «кухар» - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці згідно п.2.1. - скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу) відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці згідно п.2.1. *Керуючись нормами Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, розрахунок чисельності працівників, які безпосередньо беруть участь у наданні Послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, та враховуючи кількість учнів, що харчуються у закладі Замовника, а саме наявність не менше трьох працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 20-10-2025, 14:27:55
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) , 3.1. довідка у довільній формі про наявність укладеного аналогічного договору*, яка повинна включати інформацію щодо замовника (покупця) (із зазначенням його найменування, адреси, предмета закупівлі та обсягу (у кількісному або вартісному виразі); копія аналогічного договору, що зазначені у довідці. позитивний лист – відгук від замовника про виконання договору, зазначеного у довідці; відгук повинен бути належно оформлений, містити дати видачі такого документу і вихідний номер). листи-відгуки від дирекцій закладів загальної середньої освіти, у яких учасник надає послуги з організації харчування учнів (аутсорсінг). *Аналогічним є договір на Кейтерингові послуги з організації харчування учнів
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ