Закупівлю оголошено - 16-10-2025, 17:33. Дата останніх змін - 16-10-2025, 17:33

Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55321000-Послуги з готування їжі)

Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код пос... Державна закупівля - UA-2025-10-16-015799-a Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55321000-Послуги з готування їжі) від замовника Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості від 10/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-16-015799-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-16-009075-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-10-2025, 17:33
по 21-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 16-10-2025, 17:33
по 24-10-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 27-10-2025, 15:52

Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
91000
91 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:455 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості
ЄДРПОУ:21087175 Досьє YouControl
Контактна особа:Матусевич Ольга
Телефон:380973843964
E-mail:yoolga22062020@gmail.com
Місцезнаходження:
33001, Україна, Рівненська область,Рівне, вул. В.Опанасюка, буд. 8
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації харчуван ...
91 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 27-10-2025, 15:52
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55321000-Послуги з готування їжі)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 05-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 17:33:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 17:31:58
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-10-2025, 17:31:58

          Електронні тендерні вимоги

          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          2. Строк дії тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
          90
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55321000-Послуги з готування їжі)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази-довідка в довільній формі із переліком необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен мати в навності не менше 2-х електроплит, 2-х холодильників з морозильними камерами, 2-х термоконтейнерів, також необхідні в наявності кухонні інструменти (м’ясорубки, ножі, терези), спеціальний одноразовий термостійкий посуд тощо. Учасник повинен мати в наявності чи в оренді не менше 2-х транспортних засобів. Надати гарантійний лист із переліком наявного необхідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням «власний» чи «орендований», а також гарантійний лист із переліком транспортних засобів із зазначенням «власний» чи «орендований». Перелік власного обладнання підтверджується видатковими накладними, актами приймання-передачі. Перелік орендованого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого обладнання та матеріально-технічної бази (майна), що повинні бути дійсними протягом усього строку надання послуг (у разі наявності договорів оренди, надати Заяви згоди на обробку персональних даних від орендодавців). Довідка має бути підписана керівником учасника або уповноваженою особою.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази-довідка в довільній формі із переліком необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник повинен мати в навності не менше 2-х електроплит, 2-х холодильників з морозильними камерами, 2-х термоконтейнерів, також необхідні в наявності кухонні інструменти (м’ясорубки, ножі, терези), спеціальний одноразовий термостійкий посуд тощо. Учасник повинен мати в наявності чи в оренді не менше 2-х транспортних засобів. Надати гарантійний лист із переліком наявного необхідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням «власний» чи «орендований», а також гарантійний лист із переліком транспортних засобів із зазначенням «власний» чи «орендований». Перелік власного обладнання підтверджується видатковими накладними, актами приймання-передачі. Перелік орендованого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується договорами оренди та відповідними актами приймання-передачі орендованого обладнання та матеріально-технічної бази (майна), що повинні бути дійсними протягом усього строку надання послуг (у разі наявності договорів оренди, надати Заяви згоди на обробку персональних даних від орендодавців). Довідка має бути підписана керівником учасника або уповноваженою особою.
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55321000-Послуги з готування їжі)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду (не менше 2-х кухарів та 2-х водіїв) -довідка в довільній формі із переліком працівників. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду (або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Надати довідку в довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у працівників медичних книжок з відмітками про проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду за формою 1-ОМК (форма первинної облікової документації затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 №280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я країни 21.02.2013 №150)). Для підтвердження інформації , що вказана у довідці надати сканкопії медичних книжок на кожного працівника, задіяного при надання послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність працівників відповідної кваліфікації , Наявність працівників відповідної кваліфікації та досвіду (не менше 2-х кухарів та 2-х водіїв) -довідка в довільній формі із переліком працівників. Інформація підтверджується документами про освіту та/або підвищення кваліфікації та накази про призначення на посаду (або копія цивільно-правової угоди або копія наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності). Надати довідку в довільній формі за підписом керівника, що містить інформацію, яка підтверджує наявність у працівників медичних книжок з відмітками про проходження обов’язкового профілактичного медичного огляду за формою 1-ОМК (форма первинної облікової документації затверджено наказом Міністерства охорони здоров’я України 23.07.2002 №280 (у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я країни 21.02.2013 №150)). Для підтвердження інформації , що вказана у довідці надати сканкопії медичних книжок на кожного працівника, задіяного при надання послуг.
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з організації харчування згідно коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 55320000-9 Послуги з організації харчування (Назва та код послуги кожної номенклатурної позиції предмету закупівлі 55321000-Послуги з готування їжі)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - довідка в довільній формі, з підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати кольорову сканкопію або завірену учасником чорно-білу копію одного такого договору згідно предмету закупівлі з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (акт приймання-передачі наданих послуг, лист-відгук). *Аналогічним вважається договір згідно предмету закупівлі, укладений та виконаний 2022 -2025 роки.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-10-2025, 17:30:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - довідка в довільній формі, з підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою* з інформацією про виконання аналогічного договору. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати кольорову сканкопію або завірену учасником чорно-білу копію одного такого договору згідно предмету закупівлі з копією документу передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (акт приймання-передачі наданих послуг, лист-відгук). *Аналогічним вважається договір згідно предмету закупівлі, укладений та виконаний 2022 -2025 роки.
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ