Закупівлю оголошено - 14-10-2025, 16:30. Дата останніх змін - 14-10-2025, 16:31

Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ради Львівської області

Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ... Державна закупівля - UA-2025-10-14-013772-a Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ради Львівської області від замовника Відділ освіти Жидачівської міської ради від 10/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-14-013772-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-14-016597-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-10-2025, 16:30
по 19-10-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-10-2025, 16:30
по 22-10-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 23-10-2025, 11:20

Період оскарження умов закупівлі - по 19-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2823577
2 823 577 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:14 117,89 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Відділ освіти Жидачівської міської ради
ЄДРПОУ:44145519 Досьє YouControl
Контактна особа:Гурський Юрій
Телефон:380673923953
E-mail:zhudachivosvita@ukr.net
Місцезнаходження:
81700, Україна, Львівська область,Жидачів, вул.Шашкевича М., будинок 2
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячого ...
2 823 577 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 23-10-2025, 11:20
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ради Львівської області

56 471
штука
81700 Україна Львівська область Жидачів вул.Шашкевича М., будинок 2
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 16:31:31
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 16:29:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 16:29:44
        Інший
        публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 16:29:44
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:14-10-2025, 16:29:44

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ради Львівської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1.Учасники надають у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про матеріально-технічну базу за наведеною нижче формою (обов’язкова наявність транспортного засобу): 1.2. Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином; - договори оренди/суборенди, надання послуг транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником та свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності на нього орендодавця/надавача послуг тощо. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасник також повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження чого необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу (додатково надати в складі тендерної пропозиції акти про проведення дезінфекції автотранспортного засобу (засобів) за останні 2 місяці відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1.Учасники надають у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про матеріально-технічну базу за наведеною нижче формою (обов’язкова наявність транспортного засобу): 1.2. Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином; - договори оренди/суборенди, надання послуг транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником та свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності на нього орендодавця/надавача послуг тощо. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасник також повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження чого необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу (додатково надати в складі тендерної пропозиції акти про проведення дезінфекції автотранспортного засобу (засобів) за останні 2 місяці відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). , 1.1.Учасники надають у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про матеріально-технічну базу за наведеною нижче формою (обов’язкова наявність транспортного засобу): 1.2. Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином; - договори оренди/суборенди, надання послуг транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірені належним чином таким учасником та свідоцтво про реєстрацію даного транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності на нього орендодавця/надавача послуг тощо. 1.3. У складі тендерної пропозиції учасник також повинен надати відомості щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу згідно до вимог законодавства, на підтвердження чого необхідно надати скановану копію оригіналу угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції транспортного засобу (додатково надати в складі тендерної пропозиції акти про проведення дезінфекції автотранспортного засобу (засобів) за останні 2 місяці відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ради Львівської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Надається довідка* за встановленою нижче формою про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг *Обов’язкова наявність наступних працівників: - не менше 2 кухарів - не менше 1 водія 2.2. Учасник повинен надати копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка, або наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/наказ про переведення, або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. 2.3. Учасник повинен надати копії документів про освіту (копію диплому, чи посвідчення, або свідоцтва про здобуття професії чи підвищення кваліфікації за професією), щодо кухарів, зазначених в Довідці. 2.4. Учасник повинен надати копію медичної книжки, щодо працівників зазначених в Довідці, відповідного діючого взірця (всі сторінки) на вищевказаних працівників Учасника з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. 2.5. Надати у складі тендерної пропозиції видане водію, що зазначений у Довідці, водійське посвідчення для підтвердження наявності у нього права здійснювати керування залученим транспортним засобом.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              2.1. Надається довідка* за встановленою нижче формою про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг *Обов’язкова наявність наступних працівників: - не менше 2 кухарів - не менше 1 водія 2.2. Учасник повинен надати копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка, або наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/наказ про переведення, або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. 2.3. Учасник повинен надати копії документів про освіту (копію диплому, чи посвідчення, або свідоцтва про здобуття професії чи підвищення кваліфікації за професією), щодо кухарів, зазначених в Довідці. 2.4. Учасник повинен надати копію медичної книжки, щодо працівників зазначених в Довідці, відповідного діючого взірця (всі сторінки) на вищевказаних працівників Учасника з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. 2.5. Надати у складі тендерної пропозиції видане водію, що зазначений у Довідці, водійське посвідчення для підтвердження наявності у нього права здійснювати керування залученим транспортним засобом. , 2.1. Надається довідка* за встановленою нижче формою про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг *Обов’язкова наявність наступних працівників: - не менше 2 кухарів - не менше 1 водія 2.2. Учасник повинен надати копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка, або наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/наказ про переведення, або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. 2.3. Учасник повинен надати копії документів про освіту (копію диплому, чи посвідчення, або свідоцтва про здобуття професії чи підвищення кваліфікації за професією), щодо кухарів, зазначених в Довідці. 2.4. Учасник повинен надати копію медичної книжки, щодо працівників зазначених в Довідці, відповідного діючого взірця (всі сторінки) на вищевказаних працівників Учасника з вчасним проходженням медичних оглядів нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150. 2.5. Надати у складі тендерної пропозиції видане водію, що зазначений у Довідці, водійське посвідчення для підтвердження наявності у нього права здійснювати керування залученим транспортним засобом.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів у закладах загальної середньої освіти Жидачівської міської ради Львівської області
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1.Довідка у довільній чи за встановленою нижче формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на надання послуг, предметом якого є послуги харчування/ послуги їдалень або який має аналогічний код ДК 021:2015: 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: -оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою чи у довільній формі. - копію видаткової накладної/акту наданих послуг(виконаних робіт) або скановану з оригіналу копію листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений.
              Статус: Активна
              Дата створення: 14-10-2025, 16:25:26
              Способи підтвердження:
              Документ
              3.1.Довідка у довільній чи за встановленою нижче формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на надання послуг, предметом якого є послуги харчування/ послуги їдалень або який має аналогічний код ДК 021:2015: 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: -оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою чи у довільній формі. - копію видаткової накладної/акту наданих послуг(виконаних робіт) або скановану з оригіналу копію листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений. , 3.1.Довідка у довільній чи за встановленою нижче формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) на надання послуг, предметом якого є послуги харчування/ послуги їдалень або який має аналогічний код ДК 021:2015: 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції: -оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою чи у довільній формі. - копію видаткової накладної/акту наданих послуг(виконаних робіт) або скановану з оригіналу копію листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ