Закупівлю оголошено - 01-10-2025, 16:53. Дата останніх змін - 01-10-2025, 16:56

Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2025 №1297 “Про проведення загальнонаціональної підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” у ІІ півріччі 2025 року”

Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства... Державна закупівля - UA-2025-10-01-010495-a Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2025 №1297 “Про проведення загальнонаціональної підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” у ІІ від замовника Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" від 10/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-01-010495-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-01-011874-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-10-2025, 16:53
по 06-10-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-10-2025, 16:53
по 09-10-2025, 01:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-10-2025, 13:04

Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
255000
255 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 275 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"
ЄДРПОУ:02139736 Досьє YouControl
Контактна особа:Кацюба Микола Романович
Телефон:380322445713
E-mail:loippo@ukr.net
Місцезнаходження:
79007, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ОГІЄНКА, будинок 18А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації харчуван ...
255 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-10-2025, 13:04
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2025 №1297 “Про проведення загальнонаціональної підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” у ІІ півріччі 2025 року”

1
послуга
79060 Україна Львівська область Львів вул. І.Пулюя, 36
з 27-10-2025 по 31-10-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено01-10-2025, 16:53:11
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 16:54:43
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 16:19:16
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 16:19:16
        Інший
        публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 16:19:16
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:01-10-2025, 16:19:16

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2025 №1297 “Про проведення загальнонаціональної підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” у ІІ півріччі 2025 року”
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1. Надається довідка за встановленою формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              1.1. Надається довідка за встановленою формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору. , 1.1. Надається довідка за встановленою формою 1 про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг та виконання умов договору.
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2025 №1297 “Про проведення загальнонаціональної підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” у ІІ півріччі 2025 року”
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 2.1. Надається довідка за встановленою формою 2 про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг 2.2. Учасник повинен надати копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка, або наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/наказ про переведення, або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними особами. 2.3. Скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій).
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              2.1. Надається довідка за встановленою формою 2 про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг 2.2. Учасник повинен надати копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка, або наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/наказ про переведення, або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними особами. 2.3. Скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій). , 2.1. Надається довідка за встановленою формою 2 про наявність працівника(ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг 2.2. Учасник повинен надати копії документів, завірені учасником процедури закупівлі: - трудова книжка, або наказ про призначення на посаду/наказ про сумісництво (за наявності)/наказ про переведення, або - цивільно-правова угода з особою, що буде задіяна учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними особами. 2.3. Скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації харчування учасників і тренерів підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2025 №1297 “Про проведення загальнонаціональної підготовки супервізорів для вчителів предмета “Захист України” у ІІ півріччі 2025 року”
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Надається інформаційна довідка за встановленою формою 3 про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір щодо надання послуг з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 3.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-10-2025, 16:11:00
              Способи підтвердження:
              Документ
              3.1. Надається інформаційна довідка за встановленою формою 3 про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір щодо надання послуг з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 3.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений , 3.1. Надається інформаційна довідка за встановленою формою 3 про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір щодо надання послуг з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015 3.2. Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) в таблиці, складеної за Формою. 3.3. Для підтвердження виконання поданого (поданих) учасником договору (договорів) в якості аналогічних необхідно надати в складі тендерної пропозиції копії актів наданих послуг та/або відгуку про співпрацю. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ