Закупівлю оголошено - 19-09-2025, 14:24. Дата останніх змін - 19-09-2025, 14:25

ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Біличі

ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у за... Державна закупівля - UA-2025-09-19-008437-a ДК 021:2015 - 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Святошинського району міста Києва) Біличі від замовника Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації від 9/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-19-008437-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-19-009647-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-09-2025, 14:24
по 24-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-09-2025, 14:24
по 27-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 29-09-2025, 15:34

Період оскарження умов закупівлі - по 24-09-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
14180625
14 180 625 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:70 903,13 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37498536 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілинич Михайло Петрович
Телефон:+380988907963
E-mail:sv.tender106@gmail.com
Місцезнаходження:
03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
ДК 021:2015 - 55320000-9 «Посл ...
14 180 625 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 29-09-2025, 15:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

учні1-4 класів (віком від 6 до 11 років)

189 075
послуга
03148 Україна м. Київ Київ Заклади освіти Святошинського району згідно тендерної документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 14:25:11
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 14:15:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 14:15:32
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 14:15:32
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 14:15:32
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:19-09-2025, 14:15:32

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  90
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця або щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До інформації щодо субпідрядника/співвиконавця відносяться наступні відомості: - повне найменування; - місцезнаходження; - платіжні реквізити; - код за ЄДРПОУ; довідка про відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                  2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця або щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. До інформації щодо субпідрядника/співвиконавця відносяться наступні відомості: - повне найменування; - місцезнаходження; - платіжні реквізити; - код за ЄДРПОУ; довідка про відсутність підстав, установлених в пункті 47 Особливостей
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 1, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду. Підтвердити інформацію зазначеній у довідці, а саме: 1) складу/виробничого приміщення (із зазначенням загальної площі (кВ. м.), власний чи орендований, адреси), 2) Правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди/суборенди (виробничого приміщення, складу) або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування офісом/ складом/спорудою. В разі, якщо учасник не має власного виробничого приміщення /складу, він подає сканкопію оригіналу договору оренди на виробниче приміщення/склад, дійсний на період надання послуг. 3) Електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) Документи про реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів на складське приміщення (витяг з реєстру потужностей на зберігання та реалізацію харчових продуктів або інший документ) 5) Довідка про те що потужності оператора ринку мають державну реєстрацію або отримали експлуатаційний дозвіл відповідно до Закону України про безпечність; Для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: чинного договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень 6) В умовах постійної загрози обмеження електропостачання, у зв’язку з військовою загрозою Російської Федерації, учасники мають підтвердити можливість надання послуг у заявлені замовником строки та відповідної якості. Для цього учасники мають надати: – підтверджуючі документи наявності виробничого приміщення (цеху): договір купівлі-продажу та/або договір оренди/суборенди строком дії не менше ніж до кінця 2025р. або іншого правовстановлюючого документу, який засвідчує право власності/користування виробничого приміщення (цеху), у зв’язку з продовженням дії воєнного стану та комендантської години склади учасника мають знаходитись у м. Києві або Київській області, не далі ніж за 50 км від меж Святошинського району; Учасник повинен надати копію чинного договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та документ, який підтверджуює проведення вищезазначених заходів у 2025 році
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 2.1. Довідка за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) у відповідності до Форми 2, в якій зазначається інформація щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг з організації харчування, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід *, з урахуванням наказу МОН України № 1205 від 06.12.2010 «Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти» на кожен окремий заклад загальної середньої освіти, відповідно до лоту, де учасник подає свою пропозицію; Інформація за довідкою щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід для надання послуг з предмета закупівлі, повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. *Документи, що підтверджують трудові відносини, кваліфікацію, досвід роботи тощо: 1) трудові книжки (першу сторінку та сторінку з відміткою, що працівники працюють в даній установі, організації), або накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності), або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю, або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками; чинні особові медичні книжки працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів. Учасник повинен підтвердити наявність в штаті підприємства технолога (з вищою освітою за спеціальністю: технологія і організація громадського харчування, з кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи за спеціальністю не менше 3 х років). На підтвердження надати диплом про освіту
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 3.1. Надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору), які виконувались не раніше 2023 року 3.2. Копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) зазначених в довідці, складеній відповідно до п.3.1. цього додатку у повному обсязі, з усіма додатками та додатковими угодами. 3.3 Позитивний відгук про виконання всіх договорів, які зазначені в довідці п.3.1. Лист-відгук має бути оформлений на фірмовому бланку Замовника (у разі наявності такого бланка) з обов’язковим посиланням на № та дату договору та зазначенням інформації щодо якості виконання. Не може вважатись аналогічним договором такий договір, при якому не прослідковується повний цикл приготування та доставки гарячого харчування, а саме: разові та поодинокі договори на кейтерингові послуги під час проведення короткострокових заходів, зокрема, але не виключно фестивалів, свят, конкурсів, концертів, виставок, конференцій, семінарів та інші договори в яких передбачено виключно разове короткострокове (одноденне) харчування. При наданні вищезазначених документів, Учасник може не показувати відомості, які можуть становити комерційну таємницю
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 4.1. Для юридичних осіб: 4.1.1. Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.2. Копія звіту про рух грошових коштів за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. 4.1.3. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. *Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік відповідно до ч. 1 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV від 16.07.1999 (редакція станом на 14.11.2020). 4.2. Для фізичних осіб-підприємців: 4.2.1. Копія податкової декларації за останній звітний період відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2020 № 752. 4.2.2. Копія квитанції про сплату єдиного податку за останній звітний період.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 19-09-2025, 14:15:29
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ