Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2025, 00:00
Додаток 1 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додаток 2 до тендерної документації: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі Додаток 3 до тендерної документації: Проєкт договору про закупівлю Додаток 4 до тендерної документації: Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі Згідно пункту 197.1.7 підпункт г, податкового кодексу України звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання послуг з харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 942 500 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 425 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТЕРНОПІЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №22 ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 14035491 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Крук Олег Ількович |
| Телефон: | 380352281066 |
| E-mail: | 22_schooltern@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 46023, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Бульвар Симона Петлюри, 8 |
2 |