Закупівлю оголошено - 03-09-2025, 17:47. Дата останніх змін - 03-09-2025, 17:48

Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі)

Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за... Державна закупівля - UA-2025-09-03-013153-a Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі) від замовника ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ від 9/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-03-013153-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-01-002342-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-09-2025, 17:47
по 08-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-09-2025, 17:47
по 11-09-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 12-09-2025, 13:29

Період оскарження умов закупівлі - по 08-09-2025, 00:00

Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
1163190
1 163 190 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:11 631,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ
ЄДРПОУ:45633922 Досьє YouControl
Контактна особа:Винарчук Віра Миколаївна
Телефон:380976966091
E-mail:verunchik_2409@ukr.net
Місцезнаходження:
01014, Україна, Київська область,Київ, вул. Верхня, будинок 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
«Кейтерингові послуги - за ДК ...
1 163 190 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 12-09-2025, 13:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі

1
послуга
01014 Україна Київська область Київ вул. Верхня, будинок 5
з 01-10-2025 по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції
      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:48:15
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
                  Тип документа: Проект договору
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Проект договору
                    публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
                      Інші
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
                        Інший
                        публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
                          Тип документа: Тендерна документація
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Тендерна документація
                            публічнийЕкспортовано:03-09-2025, 17:47:58
                              Електронні тендерні вимоги
                              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              4. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              5. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              7. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              1. Строк дії тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                              90
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Лоту «Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі)»
                              Законодавство:
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Інформація про субпідрядника (співвиконавця) (у випадку закупівлі робіт/послуг) , Учасник у складі тендерної пропозиції зазначає інформацію про повне найменування, місцезнаходження та код ЄДРПОУ кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Вищезазначена інформація не зазначається у тендерній пропозиції у разі, якщо учасник не має наміру залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
                              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі)»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг згідно предмету закупівлі. 1.2. Учасник має документально підтвердити наявність виробничої потужності або виробничих потужностей для виготовлення готових страв в межах м. Києва або Київської області із зазначенням найменування, кількості. У разі, якщо учасник не має місця постійної дислокації (кухні/приміщення для приготування їжі) в місті Києві або Київській області, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в учасника матеріально-технічну базу, відстань між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі учасника і дислокацією замовника (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), - яким чином учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єктах замовника. До довідки мають бути надані підтверджуючі документи щодо приміщення для приготування їжі, а саме: - договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) для надання послуг, що є предметом закупівлі, або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно; У разі якщо приміщення орендується(ються), у складі тендерної пропозиції учасник торгів повинен надати договір оренди приміщення(ь), з відміткою про нотаріальне посвідчення у випадку(ах), передбачених чинним законодавством, інші документи та додатки до договору, що підтверджують право учасника торгів розпоряджатися або користуватися приміщенням(и) для надання послуг. Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. При цьому, цільове призначення майна не повинно містити обмежень стосовно того, для організацій послуг якому замовнику (закладу) укладено договір оренди. У випадку суборенди приміщення потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 1.3. На підтвердження наявності автотранспортних засобів (не менше двох) для надання послуг учасник повинен надати у пропозиції: - не менше двох свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (у разі використання для надання послуг власного автотранспорту); або - договір оренди/суборенди не менше двох транспортних засобів (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту); або - договір лізингу не менше двох транспортних засобів та свідоцтва про реєстрацію не менше двох взятих у лізинг транспортних засобів (у разі, якщо учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі, транспортні засоби, які перебувають у лізингу); або - договір (договори) про надання послуг (із зазначенням не менше двох транспортних засобів) та свідоцтва (не менше двох) про реєстрацію залучених транспортних засобів (у разі залучення автотранспортних засобів на підставі договору про надання послуг)*. Договір (договори) повинні бути чинним (чинними) не менш як до 31.12.2025 року.
                              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі)»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору: (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (надати документ про освіту технолога та сертифікат щодо успішного закінчення курсів з системи управління безпечністю харчових продуктів), водія (не менше одного), інспектора з контролю якості продукції, який пройшов навчання щодо проведення внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018, IDT – надати сертифікат) . До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника та/або залучених до роботи на договірних засадах Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень: 1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки, відмітки про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів та дати наступного проходження медогляду). Впродовж надання послуг учасник повинен забезпечувати наявність необхідного спецодягу для працівників учасника, а саме: зав. кухні, кухарів, кухонних робітників, пакувальників, вантажників. Наявність спеціального одягу підтвердити договором купівлі-продажу або оренди швейних виробів та актом приймання-передачі наданих послуг або видатковою накладною.
                              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту «Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 (Послуги з харчування (кейтерингові послуги) пацієнтів, які обслуговуються в ДНУ "ЦІТОЗ" ДУС - за ДК 021:2015 - 55521200-0 Послуги з доставки їжі)»
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 03-09-2025, 17:47:58
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - договір (и) (такий (і) договір (и) повинен містить усі додатки, які є невід'ємною частиною до договору, на який (і) є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п.3.1 Розділу 3 цього Додатку) - документ (и), підтверджуючий (і) повне виконання договору (ів) аналогічного предмету закупівлі, наданого (их) згідно п.3.2 Розділу 3 цього Додатку та на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до п.3.1 Розділу 3 цього Додатку, а саме: лист-відгук або інший документ (и): акт (акти) наданих послуг, акт приймання-передачі (акти приймання-передачі тощо) Аналогічним (ми) договором (ами) в розумінні цієї тендерної документації є договір, що був виконаний в повному обсязі, предметом якого були Кейтерингові послуги - за ДК 021:2015 - 55520000-1 або послуги, які повині відповідати за видом/асортиментом послуг, зазначених в даній тендерній документації.
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ