Закупівлю оголошено - 01-09-2025, 17:00. Дата останніх змін - 01-09-2025, 17:00

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів... Державна закупівля - UA-2025-09-01-008746-a Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій 5-11 класів від замовника Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцька гімназія №19 Луцької міської ради" від 9/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-01-008746-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-01-011163-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-09-2025, 17:00
по 06-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-09-2025, 17:00
по 09-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 09-09-2025, 13:44

Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2025, 00:00

вважати один діто/день - одна послуга

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
189800
189 800 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 898 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад загальної середньої освіти "Луцька гімназія №19 Луцької міської ради"
ЄДРПОУ:21732664 Досьє YouControl
Контактна особа:Гаврилюк Наталія Андріївна
Телефон:380507642123
E-mail:gavriluknata76@ukr.net
Місцезнаходження:
43024, Україна, Волинська область,Луцьк, ВУЛИЦЯ ВЕТЕРАНІВ, будинок 5А
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з організації гарячог ...
189 800 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-09-2025, 13:44
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів)

3 796
послуга
43024 Україна Волинська область Луцьк ВУЛИЦЯ ВЕТЕРАНІВ, будинок 5А
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 17:00:35
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 16:49:24
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 16:49:02
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази № з/п Перелік та кількість необхідних обладнання, матеріально-технічної бази відповідно до вимог замовника Назва відповідного обладнання, матеріально-технічної бази учасника Тип / марка / модель Кількість Зазначення належності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** Інше *** 1 2 3 4 5 6 7 8 *Зазначення правових підстав щодо володіння, користування, розпорядження обладнанням, матеріально-технічною базою. **Документи, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника на складські приміщення; 2) договори оренди / суборенди, лізингу / сублізингу на складські приміщення, договори про надання послуг та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо такі об’єкти належать учаснику не на праві власності); 3) акти приймання-передачі об’єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами вищезазначених договорів, або законодавством, що підтверджують передання учаснику складських та виробничих приміщень. ***Інші документи: 1) для операторів ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження – копія експлуатаційного дозволу, виданого територіальним органом компетентного органу на кожну окрему потужність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (за винятком випадків, передбачених частиною другої статті 23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); 2) для інших операторів ринку – копія рішення про державну реєстрацію потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу; 3) договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку); 4) договір про дезінфекцію автотранспорту, чинний протягом строку дії договору про закупівлю.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Посада Форма зайнятості (основна чи за сумісництвом)* Освіта Інше 1 2 3 4 5 6 *Документи, що підтверджують трудові відносини (учасник може надати один з таких документів): 1) трудова книжка; 2) наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності); 3) інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) № з/п Найменування замовника (контрагента) за аналогічним договором Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, приймання-передачі тощо) Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон) ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) № з/п Найменування замовника (контрагента) за аналогічним договором Номер та дата аналогічного договору Предмет аналогічного договору Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, приймання-передачі тощо) Контактні дані осіб замовника (контрагента) (телефон) ID-номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) 1 2 3 4 5 6 7
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (5-11 класів)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Довідка в довільній формі про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі послуг із зазначенням повного найменування співвиконавців, місцезнаходження та їх коду згідно з ЄДРПОУ. Ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації.
              Статус: Активна
              Дата створення: 01-09-2025, 16:59:57
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ