Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2025, 00:00
Обґрунтування потреби в закупівлі: Заклад освіти не має власного харчоблоку, персоналу для приготування їжі та матеріально-технічних можливостей для самостійної організації харчування. Для забезпечення учнів безпечним, якісним і повноцінним харчуванням протягом навчального процесу необхідно здійснити закупівлю кейтерингових послуг — доставки готових страв відповідно до норм. Потреба відповідає вимогам: • Постанови КМУ від 27.06.2025 № 767 – "Про затвердження Порядку організації харчування у закладах освіти"; • Постанови КМУ від 20.12.2024 № 1456 – "Про внесення змін до норм харчування дітей у закладах освіти"; • Розпорядження КМУ від 26.12.2024 № 1323-р – "Про затвердження Плану заходів щодо реформування системи шкільного харчування на 2025–2027 роки"; • Постанови КМУ від 13.08.2025 № 961 – «Деякі питання фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти». • Постанови КМУ від 13.08.2025 № 969 - «Деякі питання фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за кошти Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй у 2025 році» 4. Категорії учнів, які підлягають харчуванню: • Загальна кількість учнів: 35 осіб, з них: • учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), 10 осіб; • учнів 5-11 класів (11-18 років) 25 осіб 5. Тривалість надання послуг: 40 навчальних днів у період проведення навчального процесу (змішана форма навчання) 6. Орієнтовна вартість закупівлі: Розрахунок здійснюється на підставі вартості харчування на одного учня на день: - учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), 10 осіб; - учнів 5-11 класів (11-18 років), 25 осіб. При розрахунку вартості харчування дітей 1–11 класів у закладах освіти України, бракераж (контроль якості страв) не є окремою платною послугою і не оплачується додатково. Це обов’язкова процедура, яка входить до складу організації харчування і здійснюється без додаткових витрат з боку батьків чи бюджету на кожну дитину. Згідно зі ст. 14-1 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо відкриті торги з особливостями не відбулися, замовник повинен повторно провести процедуру.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 164 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 820 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОРУДНЕНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ "ТАЛАНТ" ДНІПРОРУДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 19278264 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Майданова Олена Анатоліївна |
| Телефон: | +380976187476 |
| E-mail: | dssh.talant@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164 |
0 |