Закупівлю оголошено - 01-09-2025, 09:51. Дата останніх змін - 01-09-2025, 09:51

Забезпечення одноразовим харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти. Послуги з організації одноразового харчування учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), учнів 5-11 класів (11-18 років) в Комунальному закладі «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області. Згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги.

Забезпечення одноразовим харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти. Послуги з організації одноразового харчування учнів початкових 1-4 кла... Державна закупівля - UA-2025-09-01-000630-a Забезпечення одноразовим харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти. Послуги з організації одноразового харчування учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), учнів 5-11 класів (11-18 років) в Комунальному закладі «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» від замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОРУДНЕНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ "ТАЛАНТ" ДНІПРОРУДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ від 9/1/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-01-000630-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-01-000309-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 01-09-2025, 09:51
по 06-09-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 01-09-2025, 09:51
по 09-09-2025, 09:42
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 10-09-2025, 12:29

Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2025, 00:00

Обґрунтування потреби в закупівлі: Заклад освіти не має власного харчоблоку, персоналу для приготування їжі та матеріально-технічних можливостей для самостійної організації харчування. Для забезпечення учнів безпечним, якісним і повноцінним харчуванням протягом навчального процесу необхідно здійснити закупівлю кейтерингових послуг — доставки готових страв відповідно до норм. Потреба відповідає вимогам: • Постанови КМУ від 27.06.2025 № 767 – "Про затвердження Порядку організації харчування у закладах освіти"; • Постанови КМУ від 20.12.2024 № 1456 – "Про внесення змін до норм харчування дітей у закладах освіти"; • Розпорядження КМУ від 26.12.2024 № 1323-р – "Про затвердження Плану заходів щодо реформування системи шкільного харчування на 2025–2027 роки"; • Постанови КМУ від 13.08.2025 № 961 – «Деякі питання фінансування харчування учнів закладів загальної середньої освіти». • Постанови КМУ від 13.08.2025 № 969 - «Деякі питання фінансування харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за кошти Всесвітньої продовольчої програми Організації Об’єднаних Націй у 2025 році» 4. Категорії учнів, які підлягають харчуванню: • Загальна кількість учнів: 35 осіб, з них: • учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), 10 осіб; • учнів 5-11 класів (11-18 років) 25 осіб 5. Тривалість надання послуг: 40 навчальних днів у період проведення навчального процесу (змішана форма навчання) 6. Орієнтовна вартість закупівлі: Розрахунок здійснюється на підставі вартості харчування на одного учня на день: - учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), 10 осіб; - учнів 5-11 класів (11-18 років), 25 осіб. При розрахунку вартості харчування дітей 1–11 класів у закладах освіти України, бракераж (контроль якості страв) не є окремою платною послугою і не оплачується додатково. Це обов’язкова процедура, яка входить до складу організації харчування і здійснюється без додаткових витрат з боку батьків чи бюджету на кожну дитину. Згідно зі ст. 14-1 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо відкриті торги з особливостями не відбулися, замовник повинен повторно провести процедуру.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
164000
164 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:820 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОРУДНЕНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА І - ІІІ СТУПЕНІВ "ТАЛАНТ" ДНІПРОРУДНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВАСИЛІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:19278264 Досьє YouControl
Контактна особа:Майданова Олена Анатоліївна
Телефон:+380976187476
E-mail:dssh.talant@ukr.net
Місцезнаходження:
69107, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, проспект Соборний, буд. 164
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Забезпечення одноразовим харчу ...
164 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 10-09-2025, 12:29
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Забезпечення одноразовим харчуванням учнів закладів загальної середньої освіти. Послуги з організації одноразового харчування учнів початкових 1-4 класів (6-11 років), учнів 5-11 класів (11-18 років) в Комунальному закладі «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів «Талант» Дніпрорудненської міської ради Василівського району Запорізької області. Згідно коду ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги.

1
послуга
69107 Україна Запорізька область м.Запоріжжя просп. Соборний, 164, м. Запоріжжя
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:51:14
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
                  Тип документа: Критерії оцінки
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Критерії оцінки
                    публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:01-09-2025, 09:37:55
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          3. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          4. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          5. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          7. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          2. Строк дії тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                          120
                          Пошук... день
                          день
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Учасника процедури
                          Законодавство:
                          При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                          2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності), що містить інформацію про наявність у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме: про наявність приміщень для здійснення господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів/ Учасник під час надання послуг з харчування повинен застосовувати технології сертифікованих систем управління якістю та безпечністю харчових продуктів. У складі тендерної пропозиції Учасник надає сертифікат системи управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000: 2018, IDT) дійсний на дату розкриття, виданий на ім’я Учасника та адресу потужностей вказаних у довідці (приміщень для здійснення господарської діяльності з виробництва та/або обігу харчових продуктів).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Персонал учасника, який допускається до надання послуг, повинен пройти обов’язковий профілактичний медичний огляд відповідно до Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених наказом МОЗ України від 23.07.2002 року № 280, зареєстрованого в Мін’юсті України 08.08.2002 року за №639/6927 і не має протипоказань щодо поводження з харчовими продуктами, а також пройшов навчання з питань гігієни персоналу, гігієнічних вимог обігу харчових продуктів. Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження про виконання вказаної вимоги. Документи (або їх копії, засвідчені власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірені печаткою (за наявності )), що підтверджують трудові відносини, освіту (кваліфікацію) тощо: а) трудова угода або наказ про призначення на посаду або наказ про сумісництво або цивільно-правова угода з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками; б) документ про освіту відповідних працівників які залучені до надання послуг (надати: диплом або посвідчення відповідних працівників ). в) чинні особові медичні книжки працівників (кухарів, водія, експедитора, вантажника) що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів. г) Обов’язкова наявність в штаті або залучена на договірних засадах Учасника особи, яка виконує функції сестри медичної з дієтичного харчування згідно посадової інструкції з відповідною освітою (враховуючи те, що послуги надаються для закладу загальної середньої освіти). ґ) Учасник забезпечує наявність журналу щоденного огляду працівників виробничих приміщень на гнійничкові захворювання та аптечок для надання першої медичної допомоги. Учасник забезпечує контроль за дотриманням працівниками правил особистої гігієни.
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору за 2023 або 2024 роках, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним (и) договором (договорами) слід розуміти договір (договори), предметом яких є надання кейтерингових послуг за кодом ДК 021:2015: 55520000-1 – Кейтерингові послуги Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - акти наданих послуг або видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності).
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 01-09-2025, 09:37:51
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ