Період оскарження умов закупівлі - по 25-08-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД Послуги їдалень", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 1 702 031,08 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 515 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 Смілянської міської ради Черкаської області |
| ЄДРПОУ: | 21380863 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олег Кушнір |
| Телефон: | +380965636388 |
| E-mail: | inneska-ok@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 20700, Україна, Черкаська область,м. Сміла, вул. Рєпіна, 47 |
0 |