Закупівлю оголошено - 13-08-2025, 19:48. Дата останніх змін - 01-09-2025, 15:10

ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської ради на період дозвілля)

ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської рад... Державна закупівля - UA-2025-08-13-012125-a ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської ради на період дозвілля) від замовника Комунальна установа «Старт» Львівської міської ради від 8/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-13-012125-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-13-015102-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 19:48
по 18-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-08-2025, 19:48
по 21-08-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
258100
258 100 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 290,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальна установа «Старт» Львівської міської ради
ЄДРПОУ:33505921 Досьє YouControl
Контактна особа:Покитко Орест Ігорович
Телефон:380971113383
E-mail:orest1244@ukr.net
Місцезнаходження:
82630, Україна, Львівська область,Стрийський район, село Коростів
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015 - 55510000-8 Посл ...
258 100 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської ради на період дозвілля)

1
послуга
82630 Україна Львівська область Стрийський район село Коростів
по 10-09-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Фізична особа-підприємець Пишна Катерина Михайлівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-08-2025 по 29-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , 79067, м. Львів, вул. Тракт Глинянський , буд.139, кв.25, , Катерина Пишна
Остаточна пропозиція:
258 100 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
21-08-2025, 19:36
Період подачі оскарження:
по 27-08-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-08-13-012125-a-b1
Номер договору:
51/82
Дата підписання договору:
29-08-2025, 14:00
Строк дії договору:
з 29-08-2025 по 31-12-2025
258 100 UAH
Ціна договору
258 100 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Фізична особа-підприємець Пишна Катерина Михайлівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
258 100 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-08-2025, 08:54:17
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:48:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:13-08-2025, 19:38:34

                      Електронні тендерні вимоги

                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      120
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , лист у довільній формі , У разі незалучення учасником до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/ співвиконавця (суб’єкта господарювання), такий Учасник в складі пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Інформація про субпідрядника /співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг) , Якщо учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів) суб’єкта господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або так само залучення їх в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), надає інформацію, яка підтверджується наступними документами: - довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції що містить інформацію про субпідрядника(ів) /співвиконавця(ів), а саме повне найменування субпідрядника/співвиконавця; його місцезнаходження (юридична та фактична адреса); телефон / факс / електронна адреса; банківські реквізити; код за ЄДРПОУ; керівник субпідрядника/співвиконавця (ПІБ).
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської ради на період дозвілля)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - має в наявності обладнання, матеріально-технічну базу та технології
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, шляхом подання: , - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявну матеріально-технічну базу необхідну для надання послуг, зокрема інформацію про наявність необхідного інвентарю, обладнання, технологічного обладнання тощо.
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської ради на період дозвілля)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - має в наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом подання: , - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг. - скан-копії трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (за наявності таких) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними в довідці. - скан-копії особових медичних книжок працівників (персоналу), які будуть залучені до надання послуг згідно предмета закупівлі та які зазначені в довідці, з відміткою про проходження медичного огляду (медична(і) книжка(и) повинна(і) бути дійсна(ими) на дату розкриття тендерних пропозицій). - протокол про проходження не раніше 2025 року гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці. *Керуючись нормами Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, що затверджені наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 30.10.2020 № 2208, розрахунок чисельності працівників, які безпосередньо беруть участь у наданні Послуг, рекомендовано здійснювати відповідно до Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010 № 1205, та враховуючи кількість учнів, що харчуються у закладі Замовника, а саме наявність не менше 3 працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для організації послуг. *У відповідності до ст. 16 Закону, учасник може для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію такому як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців (надати довідку від субпідрядника/ співвиконавця, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору надання послуг).
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 - 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги з організації і забезпечення харчування дітей у комунальній установі «Старт» Львівської міської ради на період дозвілля)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - має досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 13-08-2025, 19:46:15
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання: , - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно форми, яка зазначена в частині 1 додатку 2 до тендерної документації. * Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти договір (договірні зобов’язання по якому виконані повністю) про надання послуг послуг їдалень. а саме: послуг з організації гарячого харчування учнів/дітей в закладах освіти та/або послуги з організації харчування під час проведення заходів, конкурсів, семінарів, тощо. - скан - копії аналогічного (аналогічних) договору (договорів), інформація по якому (-их) відображена в довідці. - скан - копії листа (-ів) - відгуку (-ів) від замовника (-ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами). *При поданні тендерної пропозиції достатньо зазначення у довідці одного договору та надання відповідних документів до поданого договору. Однак, якщо учасником у довідці вказано декілька договорів, наступні документи подаються для кожного договору, що вказаний у довідці.
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ