Період оскарження умов закупівлі - по 28-07-2025, 00:00
Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою викладено - українська
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 700 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 28 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 170 700 UAH |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №5" Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01998957 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Манжос Інна Вікторівна |
| Телефон: | +380487222370 |
| E-mail: | tender_5@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65011, Україна, Одеська область,місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей Вимога тендерної документації Додаток 6 до тендерної документації. ПУНКТ 7.2.2. Підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме документи, які підтверджують відповідність учасника критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Невідповідність - Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, кухар/рі тощо). Учасник у складі тендерної пропозиції не надав особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, кухар/рі тощо). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - 7.2.2. Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, кухар/рі тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.