Період оскарження умов закупівлі - по 18-08-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 385 043,12 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 26 925,22 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бучанської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34357364 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Савченко Катерина Олександрівна |
| Телефон: | 380459740072 |
| E-mail: | tender-osvita@bucha-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, вул. Володимира Вернадського, будинок 36-А |
12 |
Замовником, у відповідності до положень Особливостей було оголошено 23 липня 2025 року відкриті торги на закупівлю: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади (кейтеринг)» № UA-2025-07-23-009123-a. Згідно до умов тендерної документації та інформації оприлюдненої в електронній системі 21 серпня 2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури закупівлі в порядку визначеному пунктом 36 Особливостей. Відповідно до абзацу 2 пункту 36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п'ятої - дев'ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Таким чином строк для розгляду тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, становить до 28.08.2025 року. У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупів та які потребують вивчення та враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту та надання права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідностей. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Отже, враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади (кейтеринг)» № UA-2025-07-23-009123-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 20 робочих днів.
Відповідно до рішення уповноваженої особи замовника (Протокол уповноваженої особи від «23» липня 2025 року № 88) оголошено проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади (кейтеринг)» у закупівлі за № UA-2025-07-23-009123-a . Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 21.08.2025 року. У встановлений строк подано тендерні пропозиції учасників : 1) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі-Учасник – переможець ); 2) ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" ; 3) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" . Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником-переможцем у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Учасника- переможця виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. • Відсутні додатки № 1, 2 до рішення сесії Бучанської міської ради № 4187-56-VIII від 05.03.2024 р. яке Учасник надав у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. 2. • У Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 зазначена кількість позиції № 2 «Морозильна камера з термоізоляцією (для м’яса та риби) 2900х6100 мм» не відповідає кількості із Акту приймання передачі Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. 3. • Відсутній додаток № 1 до рішення сесії Бучанської міської ради № 4197-56-VIII від 05.03.2024 р. яке Учасник надав у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. 4. • У Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 зазначена назва обладнання позиції 26, 36 таблиці не співпадає з назвою зазначеної в підтверджуючих документах наданих Учасником. Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Звірити інформацію із підтверджуючими документами та виправити виявлені невідповідності 5. • Відсутні акти зазначені у довідці за формою 1 на підтвердження наявності позиції 39 таблиці «Генератор Diesel Genset JP800 LSACTR 800 KVA» Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації шляхом надання зазначених актів 6. • Відсутні акти зазначені у довідці за формою 1 на підтвердження наявності позиції 37 таблиці «Автомобіль MAN TRUCK» Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Вантажні транспортні засоби» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації шляхом надання зазначених актів 7. • У Довідці за формою 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасник зазначив недостовірну інформацію, а саме: - Не вірно зазначена посада у довідці згідно наданих наказів про призначення працівників Андрієнко В.В. Коваленко Е. В.; Лідов В. Є. • У наданих медичних книжках не вірно зазначена посада згідно наказів про призначення наступних працівників: Коваль А.О., Балишина В.С. Денищук М.С., Завіховська В.М., Кріндась О.А., Йолшина К.П., Коваленко Е.В, Поштар О.Т., у медичній книжці Слободенюк О.М. не зазначена посада. Пункт 2 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Інформація, зазначена в довідці, може бути підтверджена, зокрема, однією з таких копій документів: 1) трудової книжки; 2) наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); 3) іншого документа, передбаченого законодавством та який підтверджує наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.» Звірити зазначену інформацію із підтверджуючими документами, наданими у складі тендерної пропозиції та усунути виявлені невідповідності. 8. • Надані Учасником у складі тендерної пропозиції медичні книжки працівників , які мають бути дійсні на дату завершення періоду подачі тендерної пропозиції а саме на 21.08.2025 року згідно вимоги тендерної документації не відповідають зазначеній вимозі ТД та є простроченими у таких працівників: 1.Чернюк Т.С., 2.Денищук М.С. Пункт 2 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД: «Учасник повинен надати скан-копії оригіналів медичних книжок працівників які будуть задіяні в виконанні послуг відповідно до наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб”, та які мають бути дійсні на дату завершення періоду подачі тендерної пропозиції» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником. Протокол УО № 107 від 27.08.2025 р.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.