Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 784 600 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 925 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | zakupki.m.ehub@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-17-011612-a), Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом першим пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «1.Довідка в довільній формі в якій зазначається інформація про наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, не менше 140 тарілок, не менше 140 чашок, не менше 140 виделок, не менше 140 ложок учасник надає скан-копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файла «Документи на підтвердження наявності обладнання.pdf», було виявлено наступні невідповідності: відсутній документ, а саме скан-копія договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ на обладнання не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської. 2. Згідно п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файла «Лист-згода на обробку персон даних.pdf» було виявлено наступні невідповідності: відсутній відбиток печатки учасника. Науково-технічному підприємству у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД, необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. В якості підтвердження наявності у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначеній в довідці, а саме: не менше 3 холодильників, не менше однієї м’ясорубки, не менше 2 електричних плит, не менше одного тістоміса, не менше однієї шафи пекарської, учасник надає скан-копію договору оренди або договору купівлі-продажу або накладної або технічного паспорту або договору лізінгу/сублізінгу або інший фіскальний документ. 2. Письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі, яка буде містити відбиток печатки учасника. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.