Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 100 402 302,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 502 011,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| ЄДРПОУ: | 44830311 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dotua.org/ |
| Контактна особа: | Ольга Нараєвська |
| Телефон: | +380934785637 |
| E-mail: | o.naraevska@dot.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
3 |
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки за наведеною формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного-/их договору/-ів протягом останніх трьох років. Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів документально підтверджується в складі пропозиції такими документами: - скан-копія/-ї договору/-ів в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі/-ах, які є невід'ємними частинами договору/-ів, та додатковими угодами (у разі наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - скан-копія/-ї акту/-ів приймання-передачі наданих послуг, або видаткової/-их накладної/-их, або актами звірки взаєморозрахунків, які підтверджують факт виконання аналогічного/-их договору/-ів. Надані документи повинні містити реквізити договору та повинні бути підписаними обома сторонами. Учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано скан-копію Договору про закупівлю послуги з організації харчування від 28 грудня 2023 року № 220/14/2/24/27, проте наданий договір не містить Додатків, що є невідємною частиною цього Договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати скан-копію договору в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору, та додатковими угодами (у разі наявності). 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки в довільній формі, що містить перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням кількості працівників та їх посад. У разі, якщо адреса місця приготування їжі відрізняється від адреси місця прийому їжі, надається перелік усіх осіб, які будуть залучені до транспортування готової їжі. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником у складі пропозиції на підтвердження інформації, наданої у довідці надано скан-копію особистої медичної книжки Кухарук Олени Василівни відповідно до якої строк наступного медичного огляду прострочено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати чинну скан-копію медичної книжки Кухарук Олени Василівни. 3. Відповідно до п. 11 Розділу І Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» у складі пропозиції Учасник повинен надати сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Проте, Учасником у складі пропозиції надано оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме від 08.07.2025 № 275215/31-00-13-02-20-Е, в той же час, дата оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі 17.07.2025. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Гарантійний лист в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, а також можливість організувати харчування в межах пішої доступності до 15 хвилин або не більше 750 метрів від місця навчання курсантів, а саме Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченко до місця прийому їжі за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць на одне приміщення та не менше 4-х приміщень; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць та не менше 1-го приміщення; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць та не менше 1-го приміщення. Окрім того, Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужностей приміщень, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Проте, в наданих Учасником документах що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга не відповідає кількості приміщень, що зазначені у гарантійному листі від 23.07.2025 № 031/26. Для усунення невідповідностей Учасник має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі від 23.07.2025 № 031/26, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.