Закупівлю оголошено - 17-07-2025, 19:09. Дата останніх змін - 01-08-2025, 14:46

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Ка... Державна закупівля - UA-2025-07-17-011531-a ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 7/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-17-011531-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-07-2025, 19:09
по 23-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-07-2025, 19:00
по 28-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-02-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
100402302.6
100 402 302,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:502 011,51 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Ольга Нараєвська
Телефон:+380934785637
E-mail:o.naraevska@dot.gov.ua
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 55320000-9 - Посл ...
100 402 302,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах

420 750
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах

420 750
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 28-07-2025 по 05-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Київ, , , Колесник Надія Федорівна
Остаточна пропозиція:
100 402 302,60 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
29-07-2025, 18:07

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-07-25, 17:43:18
24

1. Відповідно до пункту 3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді довідки за наведеною формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного-/их договору/-ів протягом останніх трьох років. Наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного/-их договору/-ів документально підтверджується в складі пропозиції такими документами: - скан-копія/-ї договору/-ів в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі/-ах, які є невід'ємними частинами договору/-ів, та додатковими угодами (у разі наявності), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - скан-копія/-ї акту/-ів приймання-передачі наданих послуг, або видаткової/-их накладної/-их, або актами звірки взаєморозрахунків, які підтверджують факт виконання аналогічного/-их договору/-ів. Надані документи повинні містити реквізити договору та повинні бути підписаними обома сторонами. Учасником у складі пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано скан-копію Договору про закупівлю послуги з організації харчування від 28 грудня 2023 року № 220/14/2/24/27, проте наданий договір не містить Додатків, що є невідємною частиною цього Договору. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати скан-копію договору в повному обсязі та з усіма додатками, зазначеними в договорі, які є невід'ємними частинами договору, та додатковими угодами (у разі наявності). 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у вигляді довідки в довільній формі, що містить перелік працівників, які будуть залучені до надання послуг за предметом закупівлі із зазначенням кількості працівників та їх посад. У разі, якщо адреса місця приготування їжі відрізняється від адреси місця прийому їжі, надається перелік усіх осіб, які будуть залучені до транспортування готової їжі. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником у складі пропозиції на підтвердження інформації, наданої у довідці надано скан-копію особистої медичної книжки Кухарук Олени Василівни відповідно до якої строк наступного медичного огляду прострочено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати чинну скан-копію медичної книжки Кухарук Олени Василівни. 3. Відповідно до п. 11 Розділу І Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс» у складі пропозиції Учасник повинен надати сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Проте, Учасником у складі пропозиції надано оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі, а саме від 08.07.2025 № 275215/31-00-13-02-20-Е, в той же час, дата оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі 17.07.2025. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати сканований оригінал/копію документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 4. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Гарантійний лист в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, а також можливість організувати харчування в межах пішої доступності до 15 хвилин або не більше 750 метрів від місця навчання курсантів, а саме Військового інституту КНУ ім. Т. Шевченко до місця прийому їжі за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць на одне приміщення та не менше 4-х приміщень; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць та не менше 1-го приміщення; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. Орієнтовна кількість посадкових місць та кількість приміщень в межах вулиць: не менше 150 посадкових місць та не менше 1-го приміщення. Окрім того, Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужностей приміщень, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Проте, в наданих Учасником документах що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга не відповідає кількості приміщень, що зазначені у гарантійному листі від 23.07.2025 № 031/26. Для усунення невідповідностей Учасник має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі від 23.07.2025 № 031/26, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-07-25, 17:43:18
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-17-011531-a-c1
Номер договору:
177/07-25-ХП
Дата підписання договору:
31-07-2025, 12:14
Строк дії договору:
з 31-07-2025 по 31-03-2026
100 402 302,60 UAH
Ціна договору
83 668 585,50 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
100 402 302,60 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-07-2025, 11:31:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:10:10
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
        Інший
        публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:17-07-2025, 19:09:07
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ