Закупівлю оголошено - 15-07-2025, 15:14. Дата останніх змін - 31-07-2025, 12:46

Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)

Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)... Державна закупівля - UA-2025-07-15-007330-a Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам) від замовника Відокремлений структурний підрозділ "Морехідний фаховий коледж ім. О.І. Маринеска Національного універсітету "Одеська морська академія" від 7/15/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-15-007330-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-07-15-004921-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 15:14
по 20-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-07-2025, 15:14
по 23-07-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 20-07-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
2240000
2 240 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:11 200 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:67 200 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Відокремлений структурний підрозділ "Морехідний фаховий коледж ім. О.І. Маринеска Національного універсітету "Одеська морська академія"
ЄДРПОУ:36231765 Досьє YouControl
Контактна особа:САВЧЕНКО ХРИСТИНА
Телефон:380487831266
E-mail:tenderomu@ukr.net
Місцезнаходження:
65014, Україна, Одеська область,Одеса, вул. Канатна, буд,8
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Код ДК 021:2015: 55520000-1 — ...
2 240 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)

7 000
послуга
65014 Україна Одеська область Одеса вул. Канатна, буд,8
з 01-09-2025 по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 23-07-2025 по 31-07-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЬОФОНТАНСЬКА, будинок 19-Б, офіс 263, 65039, Ігор Юхимович Левінзон
Остаточна пропозиція:
2 239 860 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-07-2025, 21:32
Період подачі оскарження:
по 30-07-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-07-25, 14:22:36
24

Вимога тендерної документації: Додаток 1 до тендерної документації. ПУНКТ 2. надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістамитощо. Невідповідність - На підтвердження наявності трудових відносин між учасником та всіма працівниками,зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник ускладі тендерної пропозиції не надав копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів проприйняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістами тощо. Перелікінформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей - копію сторінки трудової книжки таких працівників іззаписом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповіднимиспеціалістами тощо.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-07-25, 14:22:36
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-15-007330-a-c1
Номер договору:
Договір № 299
Дата підписання договору:
31-07-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 31-07-2025 по 31-12-2025
2 239 860 UAH
Ціна договору
1 866 550 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
2 239 860 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
22-07-2025, 16:52:39
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
Доказ:
Документ
Vihidna_bankivska_garantiya__27_2_2_7608_vid_21_07_2025_(Vidokremlenij_strukturnij_pidrozdil__Morehidnij_fahovij_koledzh_im.zip, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг - Ліцензія.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг - Ліцензія_Publichne_A_T_.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Витяг - Ліцензія_SHulla_S_L_.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Шулла С.Л. №5196 від 20.11.2024.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Шулла С.Л. №5196 від 20.11.2024.pdf печать.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Довіреність Шулла С.Л. №5196 від 20.11.2024.pdf.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Ліцензія Восток.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Ліцензія Восток_Publichne_A_T_.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Ліцензія Восток_SHulla_S_L_.p7s, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
Доказ:
Документ
Справка покрытия 21.07.25.pdf, Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції
3. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
- Для підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 1 - При цьому, Учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, яке необхідне для надання послуг, визначених у технічних вимогах Додатку 2 до цієї тендерної документації. - У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази третіх осіб, як субпідрядників, надається окрема довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 2, у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка згідно Таблиці 2 не надається у разі, якщо учасник не залучає потужності субпідрядника/ співвиконавця). - До довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо обладнанням, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.), а також підтвердити наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника, якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону, видані на складське та виробниче приміщення; - - довідку в довільній формі про наявність автотранспортного засобу (копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу), у разі залучення стороннього автотранспорту, також необхідно надати договір оренди (послуг), або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість користування цим транспортом, (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів); - - особисту медичну книжку на водія; - - договір на санітарну обробку автотранспортного засобу; - - документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортного засобу з визначенням дат проходження дат проходження обробки; - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21.05.2024 № 3720-IX (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. - Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
- Для підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - довідку за встановленою формою, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості не менш ніж 5 осіб. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників Освіта - копії особових медичних книжок персоналу (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістами тощо; - копію наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - оригінали або копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). - Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
15 Мед.книжки.pdf, довідка за формою
Доказ:
Документ
17 Наказ групи НАССР 2023.pdf, довідка за формою
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
19 Гігієна.PDF, довідка за формою
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник має надати: - копію аналогічного до предмету закупівлі договору; - копії накладної(их) та/або акт(и) приймання – передачі та / або акт(и) звіряння за цим договором (у разі, якщо кількість накладних та/або актів надання послуг/актів звіряння за договором перевищує 10 одиниць, то учасник надає їх у кількості від 3 до 10 одиниць); - оригінал відгуку від замовника/контрагента аналогічного договору. Відгук за цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та повинен містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього, відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору, а також рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з організації харчування
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено15-07-2025, 15:15:17
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:35:08
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:14:38
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:15-07-2025, 15:11:12

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              3,00
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції , забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
              3. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              4. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 14:50:59
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - - Для підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 1 - При цьому, Учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, яке необхідне для надання послуг, визначених у технічних вимогах Додатку 2 до цієї тендерної документації. - У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази третіх осіб, як субпідрядників, надається окрема довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 2, у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка згідно Таблиці 2 не надається у разі, якщо учасник не залучає потужності субпідрядника/ співвиконавця). - До довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо обладнанням, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.), а також підтвердити наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника, якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону, видані на складське та виробниче приміщення; - - довідку в довільній формі про наявність автотранспортного засобу (копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу), у разі залучення стороннього автотранспорту, також необхідно надати договір оренди (послуг), або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість користування цим транспортом, (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів); - - особисту медичну книжку на водія; - - договір на санітарну обробку автотранспортного засобу; - - документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортного засобу з визначенням дат проходження дат проходження обробки; - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21.05.2024 № 3720-IX (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. - Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:10:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              додаток до тп , - Для підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - - довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 1 - При цьому, Учасник повинен підтвердити наявність в нього обладнання, яке необхідне для надання послуг, визначених у технічних вимогах Додатку 2 до цієї тендерної документації. - У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази третіх осіб, як субпідрядників, надається окрема довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 2, у кожного субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка згідно Таблиці 2 не надається у разі, якщо учасник не залучає потужності субпідрядника/ співвиконавця). - До довідок про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо обладнанням, які зазначено в довідках про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (документи на право власності, або договір оренди, або договір на складське обслуговування, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.), а також підтвердити наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - оригінал експлуатаційного дозволу (дозволів) Учасника, якщо це передбачено вимогами ст.23 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами та/або відомості про реєстрацію потужностей згідно з вимогами ст. 25 цього Закону, видані на складське та виробниче приміщення; - - довідку в довільній формі про наявність автотранспортного засобу (копія свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу), у разі залучення стороннього автотранспорту, також необхідно надати договір оренди (послуг), або інший документ (договір, угода), який підтверджує можливість користування цим транспортом, (автотранспорт повинен бути придатним для перевезення харчових продуктів); - - особисту медичну книжку на водія; - - договір на санітарну обробку автотранспортного засобу; - - документ, який підтверджує проходження санітарної обробки автотранспортного засобу з визначенням дат проходження дат проходження обробки; - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 21.05.2024 № 3720-IX (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. - Для підтвердження дотримання температурного режиму у транспортному засобі та складському приміщенні Учасник подає наступні документи: свідоцтво, або атестат, або сертифікат про калібрування, видане на засіб вимірювання температури, видане органом із калібрування, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсний на момент подання пропозиції атестат про акредитацію органу із калібрування
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - - Для підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - довідку за встановленою формою, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості не менш ніж 5 осіб. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників Освіта - копії особових медичних книжок персоналу (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістами тощо; - копію наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - оригінали або копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). - Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:10:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              довідка за формою , - Для підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає: - довідку за встановленою формою, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації у кількості не менш ніж 5 осіб. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ім’я, по батькові працівників Посада працівників Освіта - копії особових медичних книжок персоналу (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними щонайменше на дату розкриття тендерних пропозицій; - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: копію сторінки трудової книжки таких працівників із записом про прийняття на роботу, або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії договорів про надання послуг відповідними спеціалістами тощо; - копію наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - оригінали або копії документів які підтверджують, що Учасник забезпечив належну підготовку осіб, які є відповідальними за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати щодо всіх членів групи НАССР, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT). - Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник має надати: - копію аналогічного до предмету закупівлі договору; - копії накладної(их) та/або акт(и) приймання – передачі та / або акт(и) звіряння за цим договором (у разі, якщо кількість накладних та/або актів надання послуг/актів звіряння за договором перевищує 10 одиниць, то учасник надає їх у кількості від 3 до 10 одиниць); - оригінал відгуку від замовника/контрагента аналогічного договору. Відгук за цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та повинен містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього, відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору, а також рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з організації харчування
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:10:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              тд , Для підтвердження відповідності встановленому критерію учасник має надати: - копію аналогічного до предмету закупівлі договору; - копії накладної(их) та/або акт(и) приймання – передачі та / або акт(и) звіряння за цим договором (у разі, якщо кількість накладних та/або актів надання послуг/актів звіряння за договором перевищує 10 одиниць, то учасник надає їх у кількості від 3 до 10 одиниць); - оригінал відгуку від замовника/контрагента аналогічного договору. Відгук за цим договором повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку та повинен містити інформацію щодо дати укладення та номеру договору (якщо договору присвоєно номер), окрім цього, відгук повинен містити інформацію про дотримання учасником умов договору, а також рекомендації щодо можливості співпраці з таким учасником. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на надання послуг з організації харчування
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (послуги з надання харчування курсантам)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину
              Статус: Активна
              Дата створення: 15-07-2025, 15:10:54
              Способи підтвердження:
              Документ
              тд , Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ