Період оскарження умов закупівлі - по 18-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 301 369,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 506,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВОРЗЕЛЬСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №10 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25822631 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Волга Тетяна |
| Телефон: | 380988588630 |
| E-mail: | vorzel10_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08296, Україна, Київська область,Бучанський р-н, селище міського типу Ворзель, вулиця Курортна , будинок 37 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2025 року № 12 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій у Ворзельському ліцею №10 Бучанської міської ради Київської області (кейтеринг)» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-12-000511-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме зазначивши не вірний обсяг послуги, яка закуповується. З огляду на те, що змінити обсяг послуги у річному плані закупівель на даному етапі закупівлі неможливо, на виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-12-000511-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. (Протокол №27 від 14.07.2025)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-07-2025, 20:16 по 25-07-2025, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
За рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2025 року № 12 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: «ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій у Ворзнльському ліцею №10 Бучанської міської ради Київської області (кейтеринг)» унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-12-000511-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме зазначивши не вірний обсяг послуги, яка закуповується. З огляду на те, що змінити обсяг послуги у річному плані закупівель на даному етапі закупівлі неможливо, на виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-12-000511-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. (Протокол №27 від 14.07.2025)
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-07-2025, 18:38
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відпала потреба
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-07-2025, 12:12
Документи: