Період оскарження умов закупівлі - по 11-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 393 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 31 965 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 34549336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Погоріла Яна Вікторівна |
| Телефон: | 380463738390 |
| E-mail: | pcml_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул.Київська, 56 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 1.2 п. 1 «Наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності в Учасника холодильного, морозильного та технологічного обладнання, інвентарю, необхідного для належного виконання послуг відповідно до предмета закупівлі, Для підтвердження наявності обладнання Учасник повинен надати витяг з інвентаризаційного списку основних засобів та малоцінних швидкозношуваних предметів або бухгалтерську довідку, що підтверджує наявність відповідного обладнання в Учасника.» Учасником надано БУХГАЛТЕРСЬКУ ДОВІДКУ про наявність холодильного, морозильного, технологічного обладнання та інвентарю № 706 від 09.07.2025, яка містить лише перелік обладнання та інвентарю та його кількість. Враховуючи те, що бухгалтерська довідка є первинним документом, що використовується в бухгалтерському обліку, вона також має містити інформацію про вартість активів. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, бухгалтерську довіду, яка буде також містити інформацію про вартість активів. 2) Згідно п.п. 1.3 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально - технічної бази та технологій» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «1.3. Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту у достатній для надання послуги кількості (не менше 2 автомобілів для перевезення продуктів харчування). Для підтвердження наявності в Учасника автотранспорту Учасник повинен надати наступні документи: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (якщо транспортні засоби є власністю учасника), та/або договір оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортних засобів, що мають бути чинними впродовж всього періоду надання послуг, та/або інший документ, що підтверджує право користування учасником транспортними засобами на період надання послуг, що закуповуються. Також учасник подає скан – копію договору/договорів на проведення дезінфекції зазначених транспортних засобів учасника та останнього акту здачі – приймання наданих послуг за таким договором, датованого поточним роком.» Учасником надано скан – копію оригіналу договору № 249 від 17 грудня 2024 р. (долі – договір № 249), додаткову угоду від 14 січня 2025 р. до договору № 249 та акт виконаних робіт (наданих послуг) № 21-14.5/110 від 17 лютого 2025 р. Умовами договору № 249 передбачено кратність виконання послуг – 1 раз на місяць. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен був надати ОСТАННІЙ акт здачі – приймання наданих послуг за договором № 249, датований поточним роком. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, ОСТАННІЙ акт здачі – приймання наданих послуг за договором № 249, датований поточним роком. 3) Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: Згідно п.п. 2.5 п. 2 «Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації харчування з урахуванням профілю харчування зі стажем роботи не менше п’яти років; Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності у штаті інженера - технолога шляхом подання копії документа про освіту (диплома, свідоцтва, сертифіката тощо), що підтверджує отримання відповідної кваліфікації у сфері харчових технологій.». Учасником у складі тендерної пропозиції, надано файл «7.1 Диплом Цюпко.pdf», який містить завірену чорно-білу скановану копію диплому Г-ІІ № 168999 виданий 27 червня 1979 р. Новіковій Галині Григорівні. Відповідно до вимог тендерної документації під скан-копією (чи копією) розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.» Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скановану копію з оригіналу документу (диплому). 4) Згідно п. 5 Переліку документів, що повинен надати Учасник, в Додатку 2 (Технічні вимоги) до Тендерної документації Замовник вимагає «Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.». Учасником в складі тендерної пропозиції було надано файл «22. Протокол проведення гігієнічного навчання. pdf», що містить інформацію про проходження гігієнічного навчання працівниками Учасника. Проте, кухар ХОТІНЬ Ольга Михайлівна в складі таких працівників відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, оригінал або належним чином завірену копію діючого документу, що підтверджує проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі, а саме - ХОТІНЬ Ольга Михайлівна.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.