Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 572 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 720 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 251 імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
| ЄДРПОУ: | 03599003 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Веременко Елеонора Віталіївна |
| Телефон: | 380992209672 |
| E-mail: | sh251@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 11-А |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
ПРОТОКОЛ № 61 щодо прийняття рішення уповноваженою особою спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 251 імені Хо Ши Міна з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва 14.07.2025 м. Київ Порядок денний: 1. Про відміну відкритих торгів з особливостями на закупівлю за предметом: Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів, (за ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-004804-a), відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю за предметом: Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів, (за ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-004804-a). Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Тендерна документація містить некоректно сформульовану вимогу, яка відноситься до технічної частини предмета закупівлі, а саме, в пункті 4 Додатка 3 до тендерної документації вимагається - «В складі пропозиції на підтвердження відповідності встановленим технічним, якісним та кількісним характеристикам учасники подають розроблені та затверджене у встановленому порядку в Головному управління Держпродспоживслужби м. Києва примірне меню для учнів початкових класів віком від 6 до 11 років». Виконання даної вимоги неможливе, адже меню має розроблятись та затверджуватись Учасником (керівником Учасника/уповноваженої на це, особою Учасника), а Головне управління Держпродспоживслужби м. Києва тільки погоджує даний документ. Ігнорування даної інформації та обрання будь якого із двох Учасників переможцем призведе до порушення законодавства в сфері публічних закупівель, адже відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: 44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; Відповідно до Статті 164-14, порушення законодавства про закупівлі у випадку невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону, потенційно тягне за собою визнання договору нікчемним, або при проведенні моніторингу закупівлі - висновком Державної аудиторської служби, про усунення порушення шляхом розірвання договору. Приклад практики щодо невиправлення невідповідності: Рішення № 191-р/пк-пз від 05.01.2023, оголошення № UA-2022-12-07-019016-a Виходячи з наведеного вище та враховуючи порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути необхідно, керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, прийняти рішення про відміну відкритих торгів з особливостями: Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-004804-a. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів, (за ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-004804-a) згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити відкриті торги на закупівлю за предметом: Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів, (за ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-004804-a) відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю за предметом: Послуги з організації шкільного харчування, а саме забезпечення одноразовим гарячим харчуванням учнів початкових класів, (за ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-06-30-004804-a) згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей. Уповноважена особа Елеонора ВЕРЕМЕНКО
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
26-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 15-07-2025, 11:31 по 26-07-2025, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.