Період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2025, 00:00
Місце надання послуг: 77503, м.Долина, вул.О.Грицей, 15 77503, м.Долина, вул.Антоновича, 23 Кількість: 1 послуга (/20000 ліжко днів), обсяг послуг відповідно до технічної специфікації (Додаток №2)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 760 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 800 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
| ЄДРПОУ: | 01993457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Роп'яник Галина Михайлівна |
| Телефон: | 380506096176 |
| E-mail: | 01993457zak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 77503, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно ч.2.3 розділу 1 додатку 1 документації учасник повинен надати завірені копії особових медичних книжок всіх працівників зазначених виконавцем згідно довідки п.2.1, що будуть задіяні у наданні послуг, які містять дату останнього та наступного медичного огляду. При розгляді пропозиції учасника встановлено, що у складі пропозиції учасником надано медичні книжки працівників Малик Л.В.(кухар) та Мальон В.М.(водій), у яких назви посад не відповідають посадам таких працівників згідно довідки про працівників та наказів про призначення. Так, по кухарю Малик Л.В. в медичній книжці вказано – помічник кухаря, а по водію мальон В.М вказано - водій-експедитор . Також у медичній книжці кухаря Сілецької Т.Р. вказано як місце роботи іншого роботодавця, а не учасника торгів. 1.2. згідно ч.3.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2 (двох). При розгляді пропозиції учасника встановлено , що у наданій довідці невірно вказано суми договорів у п.1 та п.2 довідки. Так , згідно додаткових угод до зазначених договорів суми таких складають: по п.1 довідки-2352053,42 грн, а по п.2 довідки – 108675 грн . 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати завірені копії особових медичних книжок Малик Л.В.(кухар) та Мальон В.М.(водій) на відповідних посадах, а також кухаря Сілецької Т.Р. у відповідного роботодавця.. 2.2. надати відкориговану по п.1 та п.2 довідку в частині сум згідно наведеної замовником форми 2 з інформацією про досвід виконання аналогічного(их) договору(ів) (не менше 2 (двох).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.