Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни, тощо). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 818 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 090 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01983134 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://lcrl.com.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Левченко |
| Телефон: | +380332253775 |
| E-mail: | newmed@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45601, Україна, Волинська область,с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100 |
0 |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 23 червня 2025 року с. Липини 880-а/5 уповноваженої особи ПРИСУТНІ: Уповноважена особа: Усього: 1 особа ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-06-09-011991-a щодо закупівлі Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції - у вигляді прийнятого протокольного рішення По першому питанню порядку денного: Уповноваженою особою оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів (55521200-0) (ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-06-09-011991-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" ЄДРПОУ 42233257 (Далі - Учасник). У зв’язку з додатковим вивченням документів учасника виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. По другому питанню порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 28 червня 2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1.Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника , яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 28 червня 2025 року включно з дня визначення її як найбільш економічно вигідною. 2.Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа м.п. ________________ підпис, м.п. Ю. Левченко
1) Тендерна документація містить наступну вимогу: Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, досвід роботи та кваліфікацію працівників, необхідних для постачання предмета закупівлі. Надати підтверджуючі документи щодо наявності трудових відносин між учасником та працівниками. Учасником наданий файл 41. Довідка про персонал (2).pdf за посиланням file:///C:/Users/User/Downloads/41.%20%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%20(2).pdf , в документі відсутні дані про досвід роботи. Просимо дозавантажити перероблену довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність працівників, ДОСВІД РОБОТИ та кваліфікацію працівників. 2) Документ 39.1. Довідка про аналогічні договори (55520000-1 ) (1).pdf ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУВИКОНАННЯАНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ, розміщений за посиланням file:///C:/Users/User/Downloads/39.1.%20%20%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%B4%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B8%20(55520000-1%20)%20(1).pdf містить наступні реквізити: Вих. № 39.1.ТП від 19.12.2024 р. Просимо переробити довідку з актуальною датою реєстрації документу (дата, місяць та рік видачі). 3) Документ 41. Довідка про персонал (2).pdf, розміщений за посиланням file:///C:/Users/User/Downloads/41.%20%D0%94%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BA%D0%B0%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%BB%20(2).pdf містить дані про працівника Краско Олександру Миколаївну. Але всупереч вимогам тендерної документації (п.5. Додатку 6 тендерної документації) не надано підтвердження наявності трудових відносин між учасником та працівником. Просимо надати наказ про прийняття вищезазначеного працівника на роботу. 4) Згідно вимог тендерної документації тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом КЕП; якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. На порталі учасником розміщено файл 17 червня 2025 12:48Електронний підпис. За результатами перевірки файлу "Електронний підпис" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне: Підписувач Станкевич Інна Юріївна П.І.Б. Станкевич Інна Юріївна Країна Україна РНОКПП 3108104980 Організація (установа) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ" Код ЄДРПОУ 42233257 Посада Генеральний директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 12:48:05 17.06.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 6799050800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Тобто, Пропозиція та документи учасника не містить саме кваліфікований електронний підпис.Просимо виконати вищезазначені вимоги тендерної документації та накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.