Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 875 200 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 377 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "М.ЄХАБ" |
| ЄДРПОУ: | 42815794 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | zakupki.m.ehub@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 87500, Україна, Донецька область,місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ МИРУ будинок 70 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-28-013464-a), КП "Меридіан", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом другим пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «2. В складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Для підтвердження наявності потужностей учасник надає: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності: файли містять наступні документи: «Адреса потужності.pdf», «Договір оренди.pdf», «Реєстрація потужностей КП Меридіан.pdf», «Реєстрація потужності Порика 20.pdf», «Договір (дератизація, дезінфекція, дезінсекція).pdf». У файлі «Адреса потужності.pdf» міститься довідка вих.№260 від 03.06.2025 про наявність потужності за адресою 21021, м. Вінниця, вул. Порика, 20, що не перевищує радіус 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Також файли «Договір оренди.pdf» та «Договір (дератизація, дезінфекція, дезінсекція).pdf» містять інформацію про потужність за зазначеною адресою. У файлі «Реєстрація потужності Порика 20.pdf» зазначено: «вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужностей: діяльність закладів громадського харчування за категорією стаціонарна потужність (ресторан, бар, кафе, піцерія тощо).», що не відповідає вимозі замовника зазначений у абзаці другому пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації «…реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами …». При цьому файл «Реєстрація потужностей КП Меридіан.pdf» містить реєстрацію потужності оператора ринку за адресою вул. Матроса Кошки, 30, м. Вінниця, Вінницька обл., 21018 та вказано «вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності: діяльність, пов’язана з харчовими продуктами…», тобто відповідає зазначеній замовником вимозі, проте вказана адреса не міститься у файлі «Адреса потужності.pdf» довідка вих.№260 від 03.06.2025. Також, на вказану адресу відсутній договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). 2. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Підтвердження кваліфікації.pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли містить справку №476 яка викладена не українською мовою. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Медичні книжки. pdf» було виявлено наступну невідповідність: медичні книжки містять нерозбірливі печатки закладу охорони здоров’я, медична книжка працівника Саволюк Олена Степанівна містить назву іншого суб’єкта господарювання. 4. Згідно з пунктом 17 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Учасник надає інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «Договір (олія).pdf», «Накладні на олію.pdf» було виявлено наступну невідповідність, а саме ціни у видаткових накладних №РН-0000499 від 08.05.2025 та №РН-0000504 від 08.05.2025 не відповідають цінам зазначеним у Договорі №43 від 07.02.2025 року. 5. Згідно з пунктом 18 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В складі пропозиції учасник надає технологічні карти: не менше 5 на перші страви, не менше 5 на другі страви, не менше 5 на салати, не менше 5 на напої, із запропонованого меню, які повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІБ, посада, підпис» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «Технологічні карти на напої. pdf», «Технологічні карти на салати.pdf», «Технологічні карти на гарніри. pdf», «Технологічні карти на другі страви. pdf», «Технологічні карти на перші страви. pdf» було виявлено наступну невідповідність: не всі надані технологічні карти містять інформацію щодо страв із запропонованого меню та не у всіх у наданих технологічних картах вихід готових страв відповідає виходу страв із запропонованого меню. КП "Меридіан", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. В складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Для підтвердження наявності потужностей учасник надає: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року 2. копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів 3. копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. 4. інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року 5. технологічні карти: не менше 5 на перші страви, не менше 5 на другі страви, не менше 5 на салати, не менше 5 на напої, із запропонованого меню, які повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІБ, посада, підпис. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-28-013464-a), Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файла «Повідомлення про прийняття працівників на роботу.pdf», було виявлено наступні невідповідності: файл містить копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття на роботу не на всіх зазначених в довідці працівників, а саме відсутнє повідомлення про прийняття на роботу працівника Буздижан Зоя Дмитрівна. 2. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «Диплом Вітюк.pdf», «Диплом Гнатюк.pdf», «Диплом Горобчук.pdf», «Диплом Грабовська.pdf», «Диплом Григоренко.pdf», «Диплом Гура.pdf», «Диплом Заричанський.pdf» було виявлено наступні невідповідності: файли не містять копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів на всіх зазначених в довідці працівників, а саме відсутні документи на працівників Лисак Сніжана Сергіївна, Буздижан Зоя Дмитрівна, Мачай Юлія Іванівна. Файл «Диплом Вітюк.pdf» містить свідоцтво №5923 від 13.11.2000 видане гр. Вітюк Тетяні Іванівні та рішення суду №208/5255/12 про розірвання шлюбу, проте файл нечіткий та нерозбірливий для читання, що унеможливлює ідентифікувати принадлежність свідоцтва №5923 від 13.11.2000 працівнику Безносюк Тетяні Іванівні. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «12. медкниги. pdf», було виявлено наступну невідповідність: Медичні книжки заповнені не за формою №1-ОМК, затвердженою Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013. 4. Згідно з пунктом 17 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Учасник надає інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Договора з постачальниками.pdf» було виявлено наступну невідповідність, а саме файл містить скан-копії договорів постачання не на весь зазначений у вимогах Замовника перелік продуктів, а саме молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп). Також, надані видаткові накладні не містять номерів та дат договорів, що унеможливлює ідентифікувати принадлежність видаткових накладних наданим договорам. 6. Згідно з пунктом 18 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В складі пропозиції учасник надає технологічні карти: не менше 5 на перші страви, не менше 5 на другі страви, не менше 5 на салати, не менше 5 на напої, із запропонованого меню, які повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІБ, посада, підпис» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «технологічні карти Десерти. pdf», «технологічні карти Другі страви. pdf», «технологічні карти Напої. pdf», «технологічні карти Перші страви. pdf», «технологічні карти Салати. pdf» було виявлено наступну невідповідність: не всі надані технологічні карти містять інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві, не всі надані технологічні карти містять інформацію щодо страв із запропонованого меню та не у всіх у наданих технологічних картах вихід готових страв відповідає виходу страв із запропонованого меню. Науково-технічному підприємству у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД, необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу. 2. копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів 3. копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. 4. інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року 5. технологічні карти: не менше 5 на перші страви, не менше 5 на другі страви, не менше 5 на салати, не менше 5 на напої, із запропонованого меню, які повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІБ, посада, підпис. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-28-013464-a), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом другим пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «2. В складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Для підтвердження наявності потужностей учасник надає: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника було виявлено наступні невідповідності: файли не містять наступні документи: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» 2. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлe «9. повідомлення.pdf», було виявлено наступні невідповідності: файл містить копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття на роботу не на всіх зазначених в довідці працівників. Повідомлення про прийняття на роботу працівника Лісовський Петро Володимирович містить розбіжності в даті наказу про прийняття на роботу і даті формування повідомлення у страхувальника. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «11. підтвердження кваліфікації.pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли не містять копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів на всіх зазначених в довідці працівників, а саме відсутні документи на працівників Римар Антон Борисович, Лісовський Петро Володимирович, Юрченко Наталія Олександрівна. 4. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «12. медкниги. pdf», було виявлено наступну невідповідність: Медичні книжки заповнені не за формою №1-ОМК, затвердженою Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013. 5. Згідно з пунктом 17 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Учасник надає інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «24. договір постачання» було виявлено наступну невідповідність, а саме файл містить скан-копію договору постачання №14/01/25 від 14.01.2025, укладений між Постачальником ФОП Малах Олена Олегівна (ЄДРПОУ 2714641485) і Покупцем ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» а також видаткову накладну №115 від 17.01.2025р. При цьому згідно інформації зазначеної у відкритому доступі Дата реєстрації: 23.01.2025 ФОП Малах Олена Олегівна (ЄДРПОУ 2714641485). Тобто дата укладання договору постачання і видаткової накладної передують даті реєстрації ФОП. 6. Згідно з пунктом 18 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В складі пропозиції учасник надає технологічні карти: не менше 5 на перші страви, не менше 5 на другі страви, не менше 5 на салати, не менше 5 на напої, із запропонованого меню, які повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІБ, посада, підпис» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «тех карти. pdf» було виявлено наступну невідповідність: не всі надані технологічні карти містять інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві. 7. Згідно з пунктом 18 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «На працівників які вказані в довідці, учасник повинен надати документи які засвідчують проходження навчання відповідно до вимог законодавства з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98) , а саме: або копію протоколу або (копію витягу з протоколу) перевірки знань з охорони праці або копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці (документальне підтвердження). Відповідні документи повинні бути чинними до кінця 2025 року». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «27. протокол охорони праці. pdf» було виявлено наступну невідповідність: згідно Протоколу №149/23 від 04 грудня 2023 року перевірку знань пройшли двоє працівників ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» директор Римар Борис Леонідович (якого не зазначено у переліку згідно Довідки вих №11 від 17.06.2025 файл «7. довідка про працівників») та менеджер з управління персоналом Римар Антон Борисович (зазначено у переліку працівників згідно Довідки вих №11 від 17.06.2025 файл «7. довідка про працівників» проте зазначення якого не вимагалось згідно з абзацом першим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації, а саме «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: кухарів та/або завідуючих виробництва загальною кількістю не менше 8 працівників та не менше 2 мийників посуду».). Таким чином Протокол №149/23 від 04 грудня 2023 року не містить інформацію про проходження навчання відповідно до вимог законодавства з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98) працівників які вказані в довідці, зазначення яких вимагалось умовами тендерної документації, а саме кухарів та/або завідуючих виробництва загальною кількістю не менше 8 працівників та не менше 2 мийників посуду. ТОВ " ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Для підтвердження наявності потужностей учасник надає: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» 2. копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу. 3. копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів 4. копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції. 5. інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року 6. технологічні карти: не менше 5 на перші страви, не менше 5 на другі страви, не менше 5 на салати, не менше 5 на напої, із запропонованого меню, які повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах, інформацію про особу, яка склала технологічну карту: ПІБ, посада, підпис. 7. На працівників які вказані в довідці, учасник повинен надати документи які засвідчують проходження навчання відповідно до вимог законодавства з питань «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» (НПАОП 40.1-1.21.98) , а саме: або копію протоколу або (копію витягу з протоколу) перевірки знань з охорони праці або копії посвідчень про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці (документальне підтвердження). Відповідні документи повинні бути чинними до кінця 2025 року Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної Пропозиції учасника торгів закупівлі Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади, за кодом ДК 021:2015 - 55510000-8 — Послуги їдалень, (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-28-013464-a), ТОВ "ПОНТЕМ ПЛЮС.УА", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно з абзацом першим пункту 1 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «2. В складі пропозиції учасник подає довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Для підтвердження наявності потужностей учасник надає: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Потужність-виробниче приміщення.docx» було виявлено наступні невідповідності: Довідка про державну реєстрацію потужностей Вих. № 03/06-17 від 03.06.2025р. не містить інформацію про адресу потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Також Учасник не надав для підтвердження наявності потужностей в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5 наступні документи: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» 2. Згідно з абзацом першим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Довідка в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: кухарів та/або завідуючих виробництва загальною кількістю не менше 8 працівників та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, розряд кухаря.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, було виявлено наступні невідповідності: файл «Довідка-про наявність працівників.docx» не містить інформації щодо розряду кухаря по частині працівників за професією кухар. 3. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії сертифікату або інших документів, що підтверджують проходження навчання по організації харчування заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР);». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, було виявлено наступні невідповідності: файли не містять копії сертифікату або інших документів, що підтверджують проходження навчання по організації харчування заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР); на зазначених у довідці працівників. 4. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів;» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «Котенко (Холодова) Ю.В. диплом кухара.pdf», «Височіна Т.П. диплом кухар.pdf», «Моторенко (Диченко) О.М. диплом кондитер.pdf», «Коморна (Ільченко) О.М. диплом технік-технолог.pdf», «Кулинич (Лихацька) Т.М. атестат кухар.pdf», «Кривчун (Дуплій) Л.В. диплом кухара.pdf», «Нечипоренко (Фаленкова) Л.І. диплом кухара.pdf», «Холодова (Григориця) М.В. диплом техніка-технолога переклад.pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли не містять копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів персоналу зазначеного в довідці, та видані на інших осіб. 5. Згідно з абзацом другим пункту 2 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «В якості підтвердження наявності учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначених в довідці учасник надає: - копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції.» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «Височіна Т.П. мед.книжка.pdf», «Коморна О.М. мед.книжка.pdf», «Мед.-Котенко Ю.pdf», «Мед.-Нечипоренко.pdf», «Мед.-Степанова.pdf», «Мед.-Хандрико.pdf», «Мед.-Холодова.pdf», «Медична книжка Кулинич Т.М..pdf», було виявлено наступні невідповідності: файли не містять медичних книжок персоналу зазначеного в довідці та Медичні книжки заповнені не за формою №1-ОМК, затвердженою Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013. 6. Згідно з пунктом 7 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Документи, що підтверджують повноваження посадової або уповноваженої особи, щодо підпису документів тендерної пропозиції, а в подальшому договору про закупівлю: - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає скан-копію документу, який підтверджує її повноваження: наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника (або інший документ) або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);» Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Наказ на директора.pdf» було виявлено наступну невідповідність, а саме: Наказ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОНТЕМ ПЛЮС.УА" про призначення на посаду директора за сумісництвом містить печатку іншого суб’єкта господарювання. 7. Згідно з пунктом 17 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Учасник надає інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлів «Договір - бакалія.pdf», «Договір (овочі, фрукти).pdf», «Договір-Юрія (молочна продукція).pdf» було виявлено наступну невідповідність, а саме предметом договорів є придбання товару, проте не зазначено якого саме. Також відсутні видаткові накладні (не менше 2-х накладних на кожний договір). Учасник не надав інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року. 8. Згідно з пунктом 20 Додатку 1.1 до Тендерної документації вимагалось надати «Документи, які підтверджують, що працівники Учасника (не менше двох працівників) пройшли перевірку знань з питань охорони праці (загальний курс з ОП), а саме: або діючий протокол або витяг з протоколу або посвідчення. Відповідні документи повинні бути чинними до кінця 2025 року». Під час розгляду тендерної пропозиції учасника, а саме файлу «Протокол-охорона праці.pdf» виявлено наступну невідповідність, а саме в наданому протоколі зазначено проходження перевірки знань з питань охорони праці (загальний курс з ОП) п`яти осіб, проте відсутнє підтвердження що відповідні особи є працівниками Учасника, окрім директора Кубряк Юлії Борисівни. Тобто вимога щодо працівників Учасника (не менше двох працівників) які пройшли перевірку знань з питань охорони праці (загальний курс з ОП) не підтверджена. ТОВ "ПОНТЕМ ПЛЮС.УА", необхідно подати наступну інформацію та/або документ для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку в якій зазначається адреса потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів в радіусі 20 км від точки відрахунку Вінницька область, смт. Стрижавка, вул. Михайлівське лісництво, квартал №5. Для підтвердження наявності потужностей учасник надає: 1) Експлуатаційний дозвіл виданий Держпродспоживслужби на ім’я учасника, дійсний до кінця 2025 року або реєстрацію потужностей оператора ринку, діяльність якого пов’язана з харчовими продуктами з присвоєнням особистого реєстраційного номера. 2) Договір (договори) купівлі-продажу приміщення(ь) або витягу(и) з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності або копія(ї) витягу(ів) про реєстрацію права власності на нерухоме майно або договір оренди приміщення(ь) з усіма додатками або інші документи, що підтверджують право учасника закупівлі розпоряджатися або користуватися приміщенням(и). Строк оренди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. У випадку суборенди приміщення(ь) потрібно надати згоду орендаря на передачу приміщення(ь) в суборенду. Крім того, у договорі суборенди має міститися інформація про договір оренди (№, дата та строк дії). Строк суборенди приміщення(ь) повинен закінчуватися не раніше ніж 31 грудня 2025 року. 3) Документ, що підтверджує проведення дератизації, дезінсекції та дезінфекції, зазначених потужностей за перший квартал 2025 року.» 2. Довідку в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: кухарів та/або завідуючих виробництва загальною кількістю не менше 8 працівників та не менше 2 мийників посуду. Довідка має містити наступну інформацію про кожного працівника: ПІБ, посада, розряд кухаря. 3. копії сертифікату або інших документів, що підтверджують проходження навчання по організації харчування заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) працівників зазначених в довідці; 4. копії дипломів про середню або вищу освіту та/або додаткові сертифікати та/або посвідчення, що підтверджують розряд кухарів працівників зазначених в довідці; 5. копії особових медичних книжок персоналу за фор-мою №1-ОМК, затверджену Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про допуск до роботи. Усі вищезазначені документи повинні бути чинні на дату розкриття тендерної пропозиції працівників зазначених в довідці. 6. у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає скан-копію документу, який підтверджує її повноваження: наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника (або інший документ) або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше);» 7. інформацію про основних постачальників молочної продукції (молоко, масло солодковершкове, сир кисломолочний, сметана), курячого філе або філе курчат, риби, м’яса, овочів, фруктів та бакалії (олії, борошна, круп) шляхом надання скан-копії договорів поставки/купівлі-продажу та видаткових накладних (не менше 2-х накладних на кожний договір), які підтверджують співпрацю та дійсні до кінця 2025 року 8. Документи, які підтверджують, що працівники Учасника (не менше двох працівників) пройшли перевірку знань з питань охорони праці (загальний курс з ОП), а саме: або діючий протокол або витяг з протоколу або посвідчення. Відповідні документи повинні бути чинними до кінця 2025 року Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.