Період оскарження умов закупівлі - по 25-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, молоді і спорту Карпівської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області |
| ЄДРПОУ: | 41807012 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://viddil-osviti-vk-karpivskoji-s-r.webnode.com.ua/ |
| Контактна особа: | Світлана Нікуліна |
| Телефон: | +380974551471 |
| E-mail: | osvitkarpivka2017@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 53742, Україна, Дніпропетровська область,Криворізький район, село Карпівка, вулиця Центральна, будинок 97-А |
8 |
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 1, Додатку 2 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» щодо наявності мережі Інтернет з безкоштовним доступом через WI-FI, з максимальним покриттям території на якій будуть проживати та відпочивати діти. Учасником не надано підтвердження даного критерію. Замовник вимагає підтвердження даного критерію, надати довідку в довільній формі із зазначенням розширеної інформації). 2. Відповідно до пункту 1, Додатку 2 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» щодо встановленої системи відеоспостереження на території закладу, Учасником не надано підтвердження даного критерію. Замовник вимагає підтвердження критерію, надати довідку в довільній формі із зазначенням розширеної інформації. 3. Відповідно до пункту 1, Додатку 2 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» щодо загальної кількості посадочних місць з можливістю харчування дітей в одну зміну Учасник не надав підтвердження даного критерію. Замовник вимагає підтвердження даного критерію, надати довідку в довільній формі із зазначенням розширеної інформації. 4. Відповідно до пункту «Перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 3 тендерної документації «Технічні характеристики» копію примірного меню харчування дітей на 2025 рік, розробленого відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305, погодженого Держпродспоживслужбою. При перевірці Учасника не надано копію примірного меню харчування дітей на 2025 рік. Замовник вимагає надати копію примірного меню харчування дітей на 2025 рік.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.