Закупівлю оголошено - 19-05-2025, 22:59. Дата останніх змін - 11-06-2025, 16:31

Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)

Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000... Державна закупівля - UA-2025-05-19-014259-a Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень) від замовника Ліцей №2 м. Житомира від 5/19/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-19-014259-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-19-018015-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 22:59
по 24-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 19-05-2025, 22:59
по 27-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 24-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
313250
313 250 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 132,50 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Ліцей №2 м. Житомира
ЄДРПОУ:22058974 Досьє YouControl
Контактна особа:Клінішева Лідія Тимаршаївна
Телефон:+380974943710
E-mail:lyceum2zt@i.ua
Місцезнаходження:
10007, Україна, Житомирська область,Житомир, вул. Саєнка, будинок 56
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з організації шкільног ...
313 250 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах)

1
послуга
10007 Україна Житомирська область м. Житомир вул. Саєнка, будинок 56
з 09-06-2025 по 26-06-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Ткач Людмила Юріївна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-05-2025 по 04-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Бородія, 64, кв11, 10024, Ткач Людмила Юріївна
Остаточна пропозиція:
313 250 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
28-05-2025, 22:09
Період подачі оскарження:
по 03-06-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 27-05-25, 17:53:41
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Ткач Людмила Юріївна: 1) перелік виявлених невідповідностей : Учасник ФОП Ткач Людмила Юріївна надала у складі тендерної пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних (файл від 25 травня 2025 14:03 «Додаток 3 Лист-згода на ОПД.pdf»), в якому не зазначено Громадянство особи що підписала тендерну пропозицію. Враховуючи це, наданий Учасником документ не задовольняє вимоги пункту 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та не відповідає формі Листа-згоди на обробку персональних даних визначеній в додатку 3 тендерної документації до закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - пункт 1.1. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, Додаток 3 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: - лист - згоду на обробку персональних даних відповідно до Додатку 3 тендерної документації особи що підписала тендерну пропозицію (вказати Громадянство особи що підписала тендерну пропозицію). Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 28-05-25, 17:53:41
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-19-014259-a-a1
Номер договору:
22Х
Дата підписання договору:
09-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 09-06-2025 по 31-12-2025
313 250 UAH
Ціна договору
313 250 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП Ткач Людмила Юріївна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
313 250 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
25-05-2025, 14:07:04
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Учасник підтверджує, що
- Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі. (Учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він має в наявності). - Гарантійний лист про те, що до моменту укладання договору Учасник доукомплектує їдальню таким матеріально-технічним обладнанням та інвентарем: буфетна стійка - 1 шт., мікрохвильова піч - 1 шт., каструля 10 л - 6 шт., каструля 20 л - 5 шт., каструля 30л. - 3 шт., каструля 40 л - 3 шт., каструля 50 л - 2 шт., сковорідка - 8 шт., казан - 3 шт., лотки нержавіючі - 9 шт., лотки алюмінієві - 8 шт., миска нержавіюча - 11 шт., миска алюмінієва - 6 шт., кухонний інвентар (терки, ножі, сито, черпаки, роздавальні ложки) - 54 шт., вилка нержавіюча - 300 шт., ложка нержавіюча -150 шт., тарілка 180 гр. - 500 шт., салатник 150 гр. - 300 шт., супова тарілка 300 гр. - 200 шт., електром’ясорубка професійна (для сирого) - 1 шт., електром’ясорубка професійна (для вареного) - 1 шт., холодильні камери - 3 шт., холодильник побутовий - 1 шт., шафа для збереження спецодягу - 3 шт., електроплита -2 шт., стіл для обробки та розділення овочів - 1 шт., дошки дерев’яні - 7 шт., дошки пластикові кольорові - 7 шт., піддони для зберігання овочів - 4 шт., тістоміс на 50 л. - 1 шт., растойка для тіста (вистоювання для тіста) - 1 шт., міксер професійний - 1 шт., збивальна машина 30 л - 1 шт., шафа пекарська трьох секційна - 1 шт., стіл для розділення тіста - 1 шт., інвентар для розділення тіста - 20 шт., дека кондитерські - 10 шт., дека з бортиком - 10 шт., електром’ясорубка побутова - 1 шт., овочерізка - 1 шт., шафа для зберігання миючих та дезінфікуючих засобів - 1 шт., шафа для прибирального інвентаря - 1 шт., мусорні баки на 120 л. - 2 шт.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Учасник підтверджує, що
- Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника. - Сертифікат виданий ім’я учасника процедури закупівлі про проходження навчання за напрямком «Впровадження різноманітного, збалансованого та якісного харчування в закладах освіти».
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Учасник підтверджує, що
- Копію аналогічного договору (за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік або 2022 рік або 2023 рік або за 2024 рік або за 2025 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори аналогічні за предметом закупівлі. - Лист-відгук (Рекомендаційний лист) від підприємства, установи, організації, яким Учасник надавав або надає послуги. Лист-відгук (Рекомендаційний лист) повинен відповідати аналогічному договору.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:59:22
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
            Інший
            публічнийЕкспортовано:19-05-2025, 22:56:11
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              4. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - - Копію аналогічного договору (за 2019 рік або 2020 рік або 2021 рік або 2022 рік або 2023 рік або за 2024 рік або за 2025 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори аналогічні за предметом закупівлі. - Лист-відгук (Рекомендаційний лист) від підприємства, установи, організації, яким Учасник надавав або надає послуги. Лист-відгук (Рекомендаційний лист) повинен відповідати аналогічному договору.
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням інформації про кваліфікацію та фах кожного працівника. - Сертифікат виданий ім’я учасника процедури закупівлі про проходження навчання за напрямком «Впровадження різноманітного, збалансованого та якісного харчування в закладах освіти».
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Послуги з організації шкільного харчування (Послуги з організації харчування відпочинкової зміни в денних пришкільних таборах) (ДК 021:2015 – 55510000-8 Послуги їдалень)
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - - Довідку в довільній формі з інформацією про обладнання та матеріально-технічну базу Учасника процедури закупівлі. (Учасник повинен вказати в довідці яке саме обладнання та матеріально- технічну базу він має в наявності). - Гарантійний лист про те, що до моменту укладання договору Учасник доукомплектує їдальню таким матеріально-технічним обладнанням та інвентарем: буфетна стійка - 1 шт., мікрохвильова піч - 1 шт., каструля 10 л - 6 шт., каструля 20 л - 5 шт., каструля 30л. - 3 шт., каструля 40 л - 3 шт., каструля 50 л - 2 шт., сковорідка - 8 шт., казан - 3 шт., лотки нержавіючі - 9 шт., лотки алюмінієві - 8 шт., миска нержавіюча - 11 шт., миска алюмінієва - 6 шт., кухонний інвентар (терки, ножі, сито, черпаки, роздавальні ложки) - 54 шт., вилка нержавіюча - 300 шт., ложка нержавіюча -150 шт., тарілка 180 гр. - 500 шт., салатник 150 гр. - 300 шт., супова тарілка 300 гр. - 200 шт., електром’ясорубка професійна (для сирого) - 1 шт., електром’ясорубка професійна (для вареного) - 1 шт., холодильні камери - 3 шт., холодильник побутовий - 1 шт., шафа для збереження спецодягу - 3 шт., електроплита -2 шт., стіл для обробки та розділення овочів - 1 шт., дошки дерев’яні - 7 шт., дошки пластикові кольорові - 7 шт., піддони для зберігання овочів - 4 шт., тістоміс на 50 л. - 1 шт., растойка для тіста (вистоювання для тіста) - 1 шт., міксер професійний - 1 шт., збивальна машина 30 л - 1 шт., шафа пекарська трьох секційна - 1 шт., стіл для розділення тіста - 1 шт., інвентар для розділення тіста - 20 шт., дека кондитерські - 10 шт., дека з бортиком - 10 шт., електром’ясорубка побутова - 1 шт., овочерізка - 1 шт., шафа для зберігання миючих та дезінфікуючих засобів - 1 шт., шафа для прибирального інвентаря - 1 шт., мусорні баки на 120 л. - 2 шт.
              Статус: Активна
              Дата створення: 19-05-2025, 22:56:08
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ