Закупівлю оголошено - 30-04-2025, 18:50. Дата останніх змін - 21-05-2025, 00:00

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Ка... Державна закупівля - UA-2025-04-30-011203-a ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 4/30/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-30-011203-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 30-04-2025, 18:50
по 06-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-05-2025, 19:00
по 09-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
118013220.8
118 013 220,80 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:590 066,10 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Ольга Нараєвська
Телефон:+380934785637
E-mail:o.naraevska@dotua.org
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
ДК 021:2015: 55320000-9 - Посл ...
118 013 220,80 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах

506 000
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах

506 000
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-05-2025 по 17-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 12, офіс 42, 04053, Ярослав Буряков
Остаточна пропозиція:
116 009 976 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-05-25, 17:31:04
24

1. Відповідно до підпунктів 1.1., 1.2., 1.3 пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає: 1.1. Гарантійний лист в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. 1.2. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази у межах вулиць, зазначених в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Договори повинні бути чинними до 31 грудня 2025 року. 1.3. Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №4 до Оголошення. На підтвердження пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 08 травня 2025 року № 0805/06 в якому зазначено інформацію про наявність приміщень за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. Проте, на підтвердження приміщень зазначених у гарантійному листі Учасник надає Договір про надання послуг від 08 травня 2025 року № 223/02/06, в той же час такий договір підтверджує лише одну адресу: - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м;. Також, Учасником не надано документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №4 до Оголошення. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази у межах вулиць, зазначених в Гарантійному листі від 08 травня 2025 року № 0805/06, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). А також, надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №4 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагаються Документи щодо вимог до учасника в частині комплаєнс згідно з ДОДАТКОМ № 7 до Оголошення. Зокрема, підпунктами 5, 6 та 11 пункту 1 Додатку №7 встановлено, що Учасник у складі пропозиції надає: - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. На підтвердження підпунктів 5, 6 та 11 пункту 1 Додатку №7 у складі пропозиції учасником надані наступні документи: - сканований оригінал документу, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - сканований оригінал документу, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - сканований оригінал документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити вищезазначені документи із датами їх видачі/формування, приведеними у відповідність до встановлених вимог. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-05-25, 17:31:04

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
116 009 976 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
08-05-2025, 16:26:49
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:52:50
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
        Інший
        публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:30-04-2025, 18:51:04
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ