Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-001-0001 - Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах; Ідентифікатор номенклатурної позиції: N-06-02-03-002-0001 - Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 118 013 220,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 590 066,10 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| ЄДРПОУ: | 44830311 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dotua.org/ |
| Контактна особа: | Ольга Нараєвська |
| Телефон: | +380934785637 |
| E-mail: | o.naraevska@dotua.org |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
4 |
1. Відповідно до підпунктів 1.1., 1.2., 1.3 пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає: 1.1. Гарантійний лист в довільній формі про наявність в Учасника приміщень та обладнання для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. 1.2. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази у межах вулиць, зазначених в підпункті 1.1 пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Договори повинні бути чинними до 31 грудня 2025 року. 1.3. Учасник у складі пропозиції має надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №4 до Оголошення. На підтвердження пункту 1 Додатку № 4 до Оголошення Учасником у складі пропозиції надано Гарантійний лист від 08 травня 2025 року № 0805/06 в якому зазначено інформацію про наявність приміщень за наступними адресами: - в межах вулиць Юлії Здановської (Ломоносова), С. Ковалевської до перехрестя з вул. Васильківська та пр-кта Глушкова; - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м; - в межах вул. Ільєнка до перехрестя з вул. Пугачова (вул. Академіка Ромоданова), вул. Герцена. Проте, на підтвердження приміщень зазначених у гарантійному листі Учасник надає Договір про надання послуг від 08 травня 2025 року № 223/02/06, в той же час такий договір підтверджує лише одну адресу: - в межах вул. Володимирська, бульвара Шевченко до перехрестя з вул. Терещенківська, м;. Також, Учасником не надано документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №4 до Оголошення. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази у межах вулиць, зазначених в Гарантійному листі від 08 травня 2025 року № 0805/06, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). А також, надати документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь, в яких буде надаватись послуга, зазначених у гарантійному листі, що надається на виконання вимог згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатку №4 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 6 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагаються Документи щодо вимог до учасника в частині комплаєнс згідно з ДОДАТКОМ № 7 до Оголошення. Зокрема, підпунктами 5, 6 та 11 пункту 1 Додатку №7 встановлено, що Учасник у складі пропозиції надає: - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - сканований оригінал/копія документу, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості. На підтвердження підпунктів 5, 6 та 11 пункту 1 Додатку №7 у складі пропозиції учасником надані наступні документи: - сканований оригінал документу, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що керівника учасника спрощеної закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; - сканований оригінал документу, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, отриманого на сайті https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - сканований оригінал документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого до оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити вищезазначені документи із датами їх видачі/формування, приведеними у відповідність до встановлених вимог. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.