Закупівлю оголошено - 29-04-2025, 18:39. Дата останніх змін - 02-06-2025, 00:00

ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року)

ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 рок... Державна закупівля - UA-2025-04-29-012000-a ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 4/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-29-012000-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-16-007747-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 18:39
по 04-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-04-2025, 18:39
по 07-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 07-05-2025, 13:11
по 07-05-2025, 13:34

Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2075000
2 075 000 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 375 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:01999342 Досьє YouControl
Сайт:http://kremenchuk-crl.pl.ua
Контактна особа:Світлана Редченко
Телефон:+380965491146
E-mail:kremcrl_fin@ukr.net
Місцезнаходження:
39627, Україна, Полтавська область,місто Кременчук, пр.Полтавський, будинок 40
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
ДК 021:2015 код 55520000-1 - К ...
2 075 000 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 07-05-2025, 13:11
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року

8 300
комплект
39627 Україна Полтавська область м. Кременчук проспект Полтавський, буд.40
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 27-05-2025 по 04-06-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13, 01001, Антон Римар
Остаточна пропозиція:
1 328 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 942 200 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 02-06-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-05-2025 по 23-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13, 01001, Антон Римар
Остаточна пропозиція:
1 328 000 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 942 200 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
19-05-2025, 09:26
Період подачі оскарження:
по 25-05-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 16-05-25, 08:50:21
24

Затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи №112 від 15.05.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" було виявлено: Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції надано: 1.1. Лист вих. №41 від 05.05.2025 р, в якому на вимогу п.7 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) наведено: - середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна на добу на суму 234 грн. 1.2. Тендерну пропозицію (вих. № 2 від 01.05.2025 р), в якій зазначено вартість за комплект харчування однієї особи на добу відповідно Норма № 5 – лікувальна № з/п Найменування дієтичного харчування Одиниця виміру Кількість комплектів Вартість одиниці виміру, грн. (без ПДВ) Сума, грн., (без ПДВ 1 Послуги з організації покращеного харчування за нормою № 5 - лікувальна (4-х разове харчування однієї особи на добу) Комплект харчування однієї особи на добу відповідно до меню-розкладу (скорочено – комплект) 8300 234 1 942 200 РАЗОМ 1 942 200 та яка відповідає вартості визначеній в середньо-розрахунковій вартості продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна на добу на суму 234 грн. При цьому вартість продуктів, яка зазначена в середньо-розрахунковій вартості продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна на добу за 1 кг (1 десяток для яєць) по окремих продуктах перевищує середньостатистичні ціни по Україні, а по окремих продуктах нижче середньостатистичних цін по Україні. Для аналізу цін взято останні дані, що висвітлено на сайті Державної служби статистики України (https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) за березень 2025 року. Пунктом 20 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що ціни на послуги щодо забезпечення харчуванням повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування готових страв, усіх витрат на їх приготування, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним триразовим харчуванням пацієнтів Замовника. Рівень цін повинен відповідати вимогам чинного законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" для усунення виявлених невідповідностей: Середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна з урахуванням середньостатистичних цін на продукти харчування по Україні. 2. В Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та перелік документів, які необхідно надати Учаснику на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, а саме: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*** 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Довідка довільної форми, в якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини) *; 2) приміщень для приготування готової їжі/готових страв **; Примітка: приміщення для приготування готової їжі/готових страв та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем. 3) електромеханічного, холодильного, морозильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. 5) про наявність (термосів, та/або контейнерів, та/або термовідер, та/або термобоксів, та/або термоконтейнерів, та/або порційних герметичних пластикових контейнерів) для постачання гарячих готових страв. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначена Учасником у Довідці, Учасник документально підтверджує правові підстави такого користування. * Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); ** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування приміщеннями для приготування готової їжі/готових страв: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; *** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу/позички транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу/позички та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано «Довідку, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень» (вих. № 5 від 01.05.2025 р), із зазначенням у розділах довідки: Розділ 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору; - наявність технологічного обладнання**» - переліку електромеханічного, теплового, морозильного, холодильного, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо) Розділ 2. «Наявність автотранспорту, у випадку, коли суб'єкт господарювання буде здійснювати доставку продукції для приготування страв самостійно **» - переліку автотранспорту. Розділ 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» - переліку складських приміщень для зберігання асортименту товару. При цьому, Учасником у вищезазначеній довідці не відображено інформацію про наявність приміщень для приготування готової їжі/готових страв та не надано Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування на приміщення для приготування готової їжі/готових страв. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано: а) Договір №2-Ор суборенди нежитлового приміщення від 24 березня 2025 року з ПП «КОРОВАЙ» предметом якого є передача орендарем ПП «КОРОВАЙ» Суборендарю ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" в тимчасове платне користування нежитлових приміщень : склада (№2) площею 23,2 кв.м., що знаходиться в будівлі складу літера В та холодильник літера Д, загальною площею 18 кв.м. для зберігання продуктів харчування. При цьому в Розділі 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» Довідки, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень (вих. № 5 від 01.05.2025 р) позицією №3 внесено наступну інформацію: холодильний склад: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Профспілкова, буд. 1-А, площа - 41,2 кв.м., договір №2-Ор суборенди нежитлового приміщення від 24 березня 2025 року. Тобто, інформація про об’єкти суборенди у Довідці (вих. № 5 від 01.05.2025 р) - холодильний склад не відповідає даним про об’єкти суборенди по договору №2-Ор від 24 березня 2025 року - склад (№2) площею 23,2 кв.м. та холодильник площею 18 кв.м. б) Договір оренди нepyxoмого майна, що належить до комунальної власності №3539 від 06 січня 2022 року та акт приймання передачі нерухомого майна від 06.01.2022 (додаток до договору № 3539 від 06.01.2022) відповідно до яких Балансоутримувач передає Орендарю ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" в орендне користування нежитлові приміщення за адресою м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3 площею 1288 кв.м., у т.ч. харчоблок - 647,3 кв.м, пральня - 549,3 кв.м. При цьому в Розділі 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» Довідки, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень (вих. № 5 від 01.05.2025 р) позицією №2 внесено наступну інформацію: «2. Нежитлове приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3, площа 1288 кв.м., договір оренди №3539 від 06 січня 2022 року» при тому, що орендоване приміщення пральні не належить до приміщень, які відносяться до об’єктів матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року). Учасник в тендерній документації надає повідомлення про державну реєстрацію потужностей, видане Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області за адресою вул. Велика Набережна,33 м. Кременчук, Полтавська обл. для зберігання харчових продуктів, при цьому дане приміщення в довідці, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень не зазначене. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку в якій зазначити актуальну інформацію щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) об’єктів матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: - складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини), - приміщень для приготування готової їжі/готових страв 2. Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування на приміщення для приготування готової їжі/готових страв.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 17-05-25, 08:50:21
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 15-05-2025 по 23-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53, 02121, Ірина Моргунова
Остаточна пропозиція:
1 327 917 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 909 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 21-05-2025, 00:00
Інформація про Учасника
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 07-05-2025 по 15-05-2025
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53, 02121, Ірина Моргунова
Остаточна пропозиція:
1 327 917 UAH,без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 909 000 UAH, без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
13-05-2025, 13:12
Період подачі оскарження:
по 15-05-2025, 16:28

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 12-05-25, 11:12:17
24

Затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи №106 від 12.05.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" було виявлено: 1. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником ТОВ "ПОНТЕМ.УА" у складі документів тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Вих. № 06/05-14 від 06.05.2025р.), у колонці якої «Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг» є посилання на оборотно-сальдову відомість без зазначення дати, на яку вона сформована. - Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 станом на 28 серпня 2024 року. - інші документи. Інформація по власному майну учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" відповідно до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Вих. № 06/05-14 від 06.05.2025р.) не відповідає інформації зазначеній в оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 станом на 28 серпня 2024 року, при тому, що у зазначеній Довідці є посилання на оборотно-сальдову відомість. Так для прикладу, в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Вих. №06/05-14 від 06.05.2025р.) зазначено дві одиниці автотранспорту (1. Спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон малотонажний RENAULT модель MАSTER 2013 р.в. реєстраційний номер АА1759ТК (власне, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі-продажу №070027/2423 від 05.07.2018р.), 2. Спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон малотонажний RENAULT модель TRAFIC 2014 р.в. реєстраційний номер АА8148ТВ. (власне, оборотно-сальдова відомість), а в оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, субрахунок 106 станом на 28 серпня 2024 року зазначено шість одиниць автотранспорту (1. MAN TGL 12.220 №wman15zz7cy284723 Автомобіль вантажний, 2. Opel Combo, 3. Opel Combo 2011, 4. VOLKSWAGEN CRAFTER. 5. Вантажний автомобіль RENAULT MАSTER, рік виготовлення 2013, 6. Вантажний автомобіль RENAULT TRAFIC рік виготовлення 2014). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Витяг з ДОДАТКУ 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*** 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Довідка довільної форми, в якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини) *; 2) приміщень для приготування готової їжі/готових страв **; Примітка: приміщення для приготування готової їжі/готових страв та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем. 3) електромеханічного, холодильного, морозильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. 5) про наявність (термосів, та/або контейнерів, та/або термовідер, та/або термобоксів, та/або термоконтейнерів, та/або порційних герметичних пластикових контейнерів) для постачання гарячих готових страв. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначена Учасником у Довідці, Учасник документально підтверджує правові підстави такого користування. * Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); ** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування приміщеннями для приготування готової їжі/готових страв: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; *** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу/позички транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу/позички та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У зв’язку з тим, що тендерна пропозиція подається Учасником в травні 2025 року, просимо надати актуальні на дату подачі тендерної пропозиції документи: 1. Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 на останню звітну дату до подачі тендерної пропозиції. 2. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, з актуальними даними, а саме даними про власне майно, які відповідають даним бухгалтерського обліку - оборотно-сальдовій відомості на останню звітну дату до подачі тендерної пропозиції.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 13-05-25, 11:12:17

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ПОНТЕМ.УА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 327 917 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 909 000 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-05-2025, 20:11:58
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 328 000 UAH, без ПДВ
Первинна пропозиція:
1 942 200 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
06-05-2025, 18:17:42
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:41:27
      Тип документа: Критерії прийнятності
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Критерії прийнятності
        публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:29-04-2025, 18:39:38
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Дата архівування:
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Архівована
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Дата архівування:
                      1. Строк дії тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                      90
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації покращеного харчування за нормою №5 - лікувальна на потребу до 31.12.2025 року)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Наявність фінансової спроможності
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 29-04-2025, 18:39:34
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ