Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 075 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 375 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ МЕДИЧНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ПЛАНОВОГО ЛІКУВАННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 01999342 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kremenchuk-crl.pl.ua |
| Контактна особа: | Світлана Редченко |
| Телефон: | +380965491146 |
| E-mail: | kremcrl_fin@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 39627, Україна, Полтавська область,місто Кременчук, пр.Полтавський, будинок 40 |
0 |
Затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи №112 від 15.05.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" було виявлено: Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції надано: 1.1. Лист вих. №41 від 05.05.2025 р, в якому на вимогу п.7 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) наведено: - середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна на добу на суму 234 грн. 1.2. Тендерну пропозицію (вих. № 2 від 01.05.2025 р), в якій зазначено вартість за комплект харчування однієї особи на добу відповідно Норма № 5 – лікувальна № з/п Найменування дієтичного харчування Одиниця виміру Кількість комплектів Вартість одиниці виміру, грн. (без ПДВ) Сума, грн., (без ПДВ 1 Послуги з організації покращеного харчування за нормою № 5 - лікувальна (4-х разове харчування однієї особи на добу) Комплект харчування однієї особи на добу відповідно до меню-розкладу (скорочено – комплект) 8300 234 1 942 200 РАЗОМ 1 942 200 та яка відповідає вартості визначеній в середньо-розрахунковій вартості продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна на добу на суму 234 грн. При цьому вартість продуктів, яка зазначена в середньо-розрахунковій вартості продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна на добу за 1 кг (1 десяток для яєць) по окремих продуктах перевищує середньостатистичні ціни по Україні, а по окремих продуктах нижче середньостатистичних цін по Україні. Для аналізу цін взято останні дані, що висвітлено на сайті Державної служби статистики України (https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm) за березень 2025 року. Пунктом 20 Технічних вимог (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що ціни на послуги щодо забезпечення харчуванням повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування готових страв, усіх витрат на їх приготування, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним триразовим харчуванням пацієнтів Замовника. Рівень цін повинен відповідати вимогам чинного законодавства. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" для усунення виявлених невідповідностей: Середньо-розрахункову вартість продуктового набору для готових страв Норма № 5 - лікувальна з урахуванням середньостатистичних цін на продукти харчування по Україні. 2. В Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік кваліфікаційних критеріїв до учасників для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та перелік документів, які необхідно надати Учаснику на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію, а саме: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*** 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Довідка довільної форми, в якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини) *; 2) приміщень для приготування готової їжі/готових страв **; Примітка: приміщення для приготування готової їжі/готових страв та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем. 3) електромеханічного, холодильного, морозильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. 5) про наявність (термосів, та/або контейнерів, та/або термовідер, та/або термобоксів, та/або термоконтейнерів, та/або порційних герметичних пластикових контейнерів) для постачання гарячих готових страв. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначена Учасником у Довідці, Учасник документально підтверджує правові підстави такого користування. * Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); ** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування приміщеннями для приготування готової їжі/готових страв: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; *** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу/позички транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу/позички та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано «Довідку, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень» (вих. № 5 від 01.05.2025 р), із зазначенням у розділах довідки: Розділ 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору; - наявність технологічного обладнання**» - переліку електромеханічного, теплового, морозильного, холодильного, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо) Розділ 2. «Наявність автотранспорту, у випадку, коли суб'єкт господарювання буде здійснювати доставку продукції для приготування страв самостійно **» - переліку автотранспорту. Розділ 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» - переліку складських приміщень для зберігання асортименту товару. При цьому, Учасником у вищезазначеній довідці не відображено інформацію про наявність приміщень для приготування готової їжі/готових страв та не надано Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування на приміщення для приготування готової їжі/готових страв. Учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" у складі документів тендерної пропозиції для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, у т.ч. такий кваліфікаційні критерій, як «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано: а) Договір №2-Ор суборенди нежитлового приміщення від 24 березня 2025 року з ПП «КОРОВАЙ» предметом якого є передача орендарем ПП «КОРОВАЙ» Суборендарю ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" в тимчасове платне користування нежитлових приміщень : склада (№2) площею 23,2 кв.м., що знаходиться в будівлі складу літера В та холодильник літера Д, загальною площею 18 кв.м. для зберігання продуктів харчування. При цьому в Розділі 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» Довідки, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень (вих. № 5 від 01.05.2025 р) позицією №3 внесено наступну інформацію: холодильний склад: Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Профспілкова, буд. 1-А, площа - 41,2 кв.м., договір №2-Ор суборенди нежитлового приміщення від 24 березня 2025 року. Тобто, інформація про об’єкти суборенди у Довідці (вих. № 5 від 01.05.2025 р) - холодильний склад не відповідає даним про об’єкти суборенди по договору №2-Ор від 24 березня 2025 року - склад (№2) площею 23,2 кв.м. та холодильник площею 18 кв.м. б) Договір оренди нepyxoмого майна, що належить до комунальної власності №3539 від 06 січня 2022 року та акт приймання передачі нерухомого майна від 06.01.2022 (додаток до договору № 3539 від 06.01.2022) відповідно до яких Балансоутримувач передає Орендарю ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" в орендне користування нежитлові приміщення за адресою м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3 площею 1288 кв.м., у т.ч. харчоблок - 647,3 кв.м, пральня - 549,3 кв.м. При цьому в Розділі 3. «Наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару**» Довідки, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень (вих. № 5 від 01.05.2025 р) позицією №2 внесено наступну інформацію: «2. Нежитлове приміщення нежитлової будівлі господарчо-харчового блоку літ. «Ж» за адресою: м. Київ, вул. Братиславська, буд. 3, площа 1288 кв.м., договір оренди №3539 від 06 січня 2022 року» при тому, що орендоване приміщення пральні не належить до приміщень, які відносяться до об’єктів матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі за ДК 021:2015 код 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування пацієнтів, які лікуються в КНМП «Кременчуцька міська лікарня планового лікування" на потребу до 31.12.2025 року). Учасник в тендерній документації надає повідомлення про державну реєстрацію потужностей, видане Головним управлінням Держпродспоживслужби в Полтавській області за адресою вул. Велика Набережна,33 м. Кременчук, Полтавська обл. для зберігання харчових продуктів, при цьому дане приміщення в довідці, яка містить відомості про наявність в учасника обладнання та малоцінного інвентарю, автотранспорту, складських приміщень не зазначене. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідку в якій зазначити актуальну інформацію щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) об’єктів матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: - складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини), - приміщень для приготування готової їжі/готових страв 2. Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування на приміщення для приготування готової їжі/готових страв.
Затверджено протокольним рішенням уповноваженої особи №106 від 12.05.2025 ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" було виявлено: 1. На підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасником ТОВ "ПОНТЕМ.УА" у складі документів тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Вих. № 06/05-14 від 06.05.2025р.), у колонці якої «Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг» є посилання на оборотно-сальдову відомість без зазначення дати, на яку вона сформована. - Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 станом на 28 серпня 2024 року. - інші документи. Інформація по власному майну учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" відповідно до Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Вих. № 06/05-14 від 06.05.2025р.) не відповідає інформації зазначеній в оборотно-сальдової відомості по рахунку 10 станом на 28 серпня 2024 року, при тому, що у зазначеній Довідці є посилання на оборотно-сальдову відомість. Так для прикладу, в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (Вих. №06/05-14 від 06.05.2025р.) зазначено дві одиниці автотранспорту (1. Спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон малотонажний RENAULT модель MАSTER 2013 р.в. реєстраційний номер АА1759ТК (власне, оборотно-сальдова відомість, договір купівлі-продажу №070027/2423 від 05.07.2018р.), 2. Спеціалізований вантажний – спеціалізований фургон малотонажний RENAULT модель TRAFIC 2014 р.в. реєстраційний номер АА8148ТВ. (власне, оборотно-сальдова відомість), а в оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, субрахунок 106 станом на 28 серпня 2024 року зазначено шість одиниць автотранспорту (1. MAN TGL 12.220 №wman15zz7cy284723 Автомобіль вантажний, 2. Opel Combo, 3. Opel Combo 2011, 4. VOLKSWAGEN CRAFTER. 5. Вантажний автомобіль RENAULT MАSTER, рік виготовлення 2013, 6. Вантажний автомобіль RENAULT TRAFIC рік виготовлення 2014). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Витяг з ДОДАТКУ 1 до тендерної документації 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: № п/п Кваліфікаційні критерії Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*** 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Довідка довільної форми, в якій зазначається інформація щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування (продовольчої сировини) *; 2) приміщень для приготування готової їжі/готових страв **; Примітка: приміщення для приготування готової їжі/готових страв та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем. 3) електромеханічного, холодильного, морозильного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. 5) про наявність (термосів, та/або контейнерів, та/або термовідер, та/або термобоксів, та/або термоконтейнерів, та/або порційних герметичних пластикових контейнерів) для постачання гарячих готових страв. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника (у власності або в користуванні) обладнання, матеріально-технічної бази, що зазначена Учасником у Довідці, Учасник документально підтверджує правові підстави такого користування. * Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); ** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування приміщеннями для приготування готової їжі/готових страв: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; *** Документи (скановані копії або копії), що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу/позички транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу/позички та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У зв’язку з тим, що тендерна пропозиція подається Учасником в травні 2025 року, просимо надати актуальні на дату подачі тендерної пропозиції документи: 1. Оборотно-сальдову відомість по рахунку 10 на останню звітну дату до подачі тендерної пропозиції. 2. Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, з актуальними даними, а саме даними про власне майно, які відповідають даним бухгалтерського обліку - оборотно-сальдовій відомості на останню звітну дату до подачі тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.