Період оскарження умов закупівлі - по 09-05-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 8 436 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 42 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 34549336 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Погоріла Яна Вікторівна |
| Телефон: | 380463738390 |
| E-mail: | pcml_buh@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 17500, Україна, Чернігівська область,Прилуки, вул.Київська, 56 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Протягом грудня 2024 – квітня 2025 років Комунальним некомерційним підприємством «Прилуцька центральна міська лікарня» (далі - Замовник) було тричі проведено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі послуг харчування (закупівлі за ідентифікаторами: UA-2024-12-26-010704-а, UA-2025-01-24-012297-а, UA-2025-02-19-010214-а), які не відбулися, в результаті невідповідностей тендерних пропозицій учасників таких закупівель технічним характеристикам тендерної документації Замовника. Четверта закупівля (ідентифікатор: UA-2025-04-28-007148-a) була оскаржена одним з учасників до Антимонопольного комітету України. На період оскарження Замовником було укладено договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель, відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, що затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022 року. Станом на сьогоднішній день подальша потреба Замовника в послугах харчування змінилася в частині кількості ліжко-днів, а відповідно, й кількості комплектів харчування хворих. Також зменшується і очікувана вартість закупівлі. З метою забезпечення послугами харчування пацієнтів, які знаходитимуться на стаціонарному лікуванні в Комунальному некомерційному підприємстві «Прилуцька центральна міська лікарня» у 2025 році та враховуючи, як зауваження органу оскарження - Антимонопольного комітету України, так і зміни кількісних характеристик предмету закупівлі є необхідність внести зміни до тендерної документації Замовника. На цьому етапі Закупівлі зазначені вимоги неможливо внести та, відповідно, виправити тендерну документацію Замовника, тому постала потреба у проведенні нової закупівлі. Відповідно підпункту 1 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи вищевикладене, Закупівля підлягає відміні.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-07-2025, 00:00
Період оскарження:
з 03-07-2025, 11:41 по 14-07-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 2.5 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) відповідно до таблиці 1 про наявність в штаті інженера – технолога громадського харчування з досвідом роботи по організації лікувального харчування для різних категорій хворих у урахуванням профілю харчування зі стажем роботи не менше п’яти років (надати копію диплому)», при цьому у тендерній документації Замовника зазначено, що «під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файл «8.1 Диплом Цюпко.pdf», який містить чорно-білу скановану копію диплому Г-ІІ № 168999 виданий 27 червня 1979 р. Новіковій Галині Григорівні; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію диплому. 2) Згідно п.п. 2.6 п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг)», при цьому «під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано файл «14. Трудова книжка Цюпко Г.Г..pdf», який містить чорно-білу скановану копію Трудової книжки АТ-І № 4318671, дата заповнення 16.08.1977 р. виданої Цюпко (Новіковій) Галині Григорівні; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан–копії трудової книжки (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) Цюпко (Новікової) Галини Григорівни.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено: 1) Згідно п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про наявність автотранспорту у достатній для надання послуги кількості, скан-копію** свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договір оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу, скан – копію договору на проведення дезінфекції транспортних засобів учасника та останнього акту здачі – приймання наданих послуг за таким договором, датованого поточним роком. …** Тут і надалі під скан-копією розуміється кольорова сканована копія з оригіналу документу.» Учасником надано не кольорові скан – копії оригіналів наступних документів: - Договір № 03/12 оренди автомобіля від 03 грудня 2024 року; - Договір № 08/10 оренди автомобіля від 08 жовтня 2024 року; - Договір № 13/12 про надання послуг від 13 грудня 2024 року; - Акт надання послуг № 8 від 01 травня 2025 р. до договору № 13/12 про надання послуг від 13 грудня 2024 року; Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 2) Згідно п.п. 2.6 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Для підтвердження наявності працівників, які будуть залученні до надання послуг надати: копії трудових книжок (сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника) або наказів про призначення, або копії витягів з наказів про призначення, або розпоряджень, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правового договору (чинних на період надання послуг).;». Учасником надано не кольорові скан – копії оригіналів наступних документів: Наказ 36-К від 19.12.2024 р. та Наказ № 6 від 19.02.2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 3) Згідно п.п. 2.2 п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагає «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок кухарів з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до Наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами);». Учасником не надано скан – копію особової медичної книжки кухаря – Махновська Тетяна Юріївна. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан – копію особової медичної книжки кухаря - Махновська Тетяна Юріївна. 4) У п.п. 2.4. п.2 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен «Надати довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду та скан – копії особових медичних книжок водіїв з відмітками про проходження ними обов’язкового профілактичного огляду відповідно до наказу МОЗ України від 23.07.2002 р. №280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами)». Учасником надано довідку (інформацію) в довільній формі про проходження медичного огляду. Скан – копії особових медичних книжок водіїв відсутні. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, скан – копії особових медичних книжок водіїв. 5) У п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Учасник у складі пропозиції, крім усього зазначеного вище та з метою підтвердження проходження періодичних випробувань автотранспорту, також надає результат(-и) санітарно-мікробіологічного(-них) дослідження(-нь) (змивів зі стін, стелі, підлоги та дверей) автотранспорту у 2024 або 2025 році (найменування показників, щодо яких мають бути проведені санітарно-гігієнічні випробування - бактерії групи кишкової палички). Вказаний висновок повинен бути виданий на ім’я учасника (у разі використання власного автотранспорту). Учасником надано не кольорові скан – копії наступних документів: експертний висновок № БР-000535 з/24 від 16 грудня 2024 р.; експертний висновок № БР-000536 з/24 від 16 грудня 2024 р. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорові скан – копії оригіналів перелічених вище документів. 6) У п. 3 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Оригінал або належним чином завірена копія діючого документу, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі.» Учасником надано не кольорову скан – копію протоколу проведення гігієнічного навчання та прийому заліку працівників ТОВ «Київпромсервіс 1» від 12.02.2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію оригіналу протоколу. 7) У п. 9 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати «Надати скан-копію актів, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти. Акт має бути виданий не пізніше квітня 2024 р.;» Учасником надано не кольорову скан – копію акту від 07.03.2025 року № 453-29. Для усунення зазначеної невідповідності, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, кольорову скан – копію акту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.