Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2025, 00:00
Закупівля має на меті забезпечити проживання у готелі осіб, для виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проектної діяльності на 2022-2025 роки. Закупівля здійснюється на очікувану вартість 120 000,00 грн. згідно з потребою на 2025 рік, відповідно обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування Замовника. Загальні вимоги: 1. Технічне завдання визначає запланований обсяг послуг та їх важливі характеристики, що є обов'язковими для дотримання переможцем торгів. Повне та своєчасне виконання всіх викладених нижче вимог до Послуг є відповідальністю Виконавця і контролюється Замовником. 2. Виконавець повинен надати Замовнику Послугу, якість якої відповідає умовам, визначеним чинним законодавством щодо такого роду Послуги, відповідати вимогам відповідних стандартів (міжнародних та національних) та технічним вимогам, у тому числі повинні бути створені безпечні умови для проживання та з належним дотриманням санітарно-гігієнічних норм. 3. Виконавець зобов'язаний надавати послуги, які є предметом закупівлі, за цінами, які не перевищують ціни, вказані ним у тендерній пропозиції, протягом всього терміну дії договору. Підвищення цін не припускається. 4. Географія охоплення Послуг: територія міста Долина, Івано-Франківської області. 5. Кількість послуг: 90 (дев’яносто). 6. Одиниця виміру послуги: 1 особа × 1 доба проживання в готелі. Одна послуга з проживання в готелі — це розміщення однієї особи в номері готелю протягом однієї доби (24 години), згідно з розрахунковою годиною, встановленою готелем. 7. Період надання послуги: 15 травня – 31 грудня 2025 року. Надання послуги здійснюється за заявкою Замовника. Вимоги до готелю та послуги: • розміщення осіб у номерах категорії “Стандарт” або аналогу. Наявність не менше 8 номерів (з можливістю одночасного заселення осіб). У вартість номера повинен входити сніданок. Розміщення не більше однієї особи в номер. • виконавець повинен забезпечити в кількості та у строк згідно із заявкою замовника відповідні номери; • зручні умови для під'їзду, зупинки, наявність місць для паркування автомобілів та туристичних автобусів; • наявність у своїх приміщеннях або на його території ресторану або кафе для забезпечення харчування; • якість обслуговування у відповідності до стандартів; • можливість раннього заїзду або пізнього виїзду без додаткової оплати; • цілодобовий доступ до мережі Інтернет; • номери оснащенні ТВ, мають гарячу та холодну воду, душ і туалет у номерах, відповідний температурний режим, а також сучасний ремонт з приємним інтер’єром, вентиляція в номері (природня або примусова), що забезпечує циркуляцію повітря, забезпечення збереження особистих речей; • номери оснащені необхідним набором меблів; • наявність наборів особистої гігієни; • банне приладдя (рушник, халат, тапочки, тощо) • забезпечувати вологе прибирання кімнат та виніс сміття із кімнат - щоденно.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 600 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Долинська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04054317 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://rada-dolyna.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Матеуш |
| Телефон: | +380956389376 |
| E-mail: | zakupkumr@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 77500, Україна, Івано-Франківська область,м. Долина, просп. Незалежності, 5 |
0 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.