1. Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-001-0001 2. Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-002-0001
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 21 277 881,44 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 106 389,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| ЄДРПОУ: | 44830311 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dotua.org/ |
| Контактна особа: | Владислав Павленко |
| Телефон: | +380934784970 |
| E-mail: | v.pavlenko@dotua.org |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
4 |
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається Лист-гарантія згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Лист-гарантію, проте такий лист не відповідає затвердженому додатку. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Лист-гарантію згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається заповнена Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, проте п. 5 вказаної анкети не заповнено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно заповнити всі пункти та завантажити Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає довідку за наведеною формою про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, із зазначенням адрес. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Договори повинні бути чинними до 31 грудня 2025 року. На підтвердження підпункту 1.1. пункту 1 Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах із зазначенням адрес від 02 травня 2025 року № 0205/07 в якій зазначає інформацію про наявність приміщення де буде відбуватись приготування їжі. На підтвердження приміщення зазначеного у довідці Учасник надає Договір суборенди від 19 грудня 2024 року № 02/12-11, проте відсутній Акт приймання – передачі приміщення. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати Акт приймання – передачі приміщення до Договору суборенди від 19 грудня 2024 року № 02/12-11. 4. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 4 до Оголошення не підтверджено інформації на працівника який буде виконувати роль/функцію «Водій». Для усунення невідповідності Учаснику необхідно для підтвердження наявності працівників вказати інформацію про водія, разом з цим для підтвердження наявності такого водія надати копії наказу про прийняття його на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичної книжки, чинної на дату розкриття пропозиції. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.