Закупівлю оголошено - 21-04-2025, 17:44. Дата останніх змін - 27-05-2025, 13:01

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах)

ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Ка... Державна закупівля - UA-2025-04-21-007370-a ДК 021:2015: 55320000-9 - Послуги з організації харчування (Послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 4/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-21-007370-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-04-2025, 17:44
по 25-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-04-2025, 16:00
по 05-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 05-05-2025, 13:09
по 05-05-2025, 13:32

1. Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-001-0001 2. Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-002-0001

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
21277881.44
21 277 881,44 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:106 389,41 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Владислав Павленко
Телефон:+380934784970
E-mail:v.pavlenko@dotua.org
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 55320000-9 - Посл ...
21 277 881,44 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 05-05-2025, 13:09
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах

77 648
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах

77 648
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55320000-9
Послуги з організації харчування


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 05-05-2025 по 13-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Тираспольська, будинок 52-А, 04079, Тетяна Бондар
Остаточна пропозиція:
17 626 096 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 277 881,44 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
12-05-2025, 16:35

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 08-05-25, 17:26:59
24

1. Відповідно до пункту 4 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається Лист-гарантія згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Лист-гарантію, проте такий лист не відповідає затвердженому додатку. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Лист-гарантію згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 5 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається заповнена Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, проте п. 5 вказаної анкети не заповнено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно заповнити всі пункти та завантажити Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надає довідку за наведеною формою про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, із зазначенням адрес. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди, договори суборенди, договори про надання послуг тощо). Договори повинні бути чинними до 31 грудня 2025 року. На підтвердження підпункту 1.1. пункту 1 Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах із зазначенням адрес від 02 травня 2025 року № 0205/07 в якій зазначає інформацію про наявність приміщення де буде відбуватись приготування їжі. На підтвердження приміщення зазначеного у довідці Учасник надає Договір суборенди від 19 грудня 2024 року № 02/12-11, проте відсутній Акт приймання – передачі приміщення. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати Акт приймання – передачі приміщення до Договору суборенди від 19 грудня 2024 року № 02/12-11. 4. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 4 до Оголошення не підтверджено інформації на працівника який буде виконувати роль/функцію «Водій». Для усунення невідповідності Учаснику необхідно для підтвердження наявності працівників вказати інформацію про водія, разом з цим для підтвердження наявності такого водія надати копії наказу про прийняття його на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичної книжки, чинної на дату розкриття пропозиції. Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 09-05-25, 17:26:59
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-21-007370-a-b1
Номер договору:
143/05-25-ХП
Дата підписання договору:
26-05-2025, 12:46
Строк дії договору:
з 26-05-2025 по 31-12-2025
17 624 543,04 UAH
Ціна договору
14 687 119,20 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МИСТЕЦТВО СМАКУ""   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 626 096 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
21 277 881,44 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-05-2025, 15:17:15
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТ-КЕЙТЕРІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
20 613 991,04 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
20 871 782,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-05-2025, 18:45:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено21-04-2025, 17:45:11
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 18:31:24
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічний Видалено21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічний Видалено21-04-2025, 17:44:49
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 18:16:46
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 18:16:47
        Інший
        публічнийЕкспортовано:24-04-2025, 18:16:48
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:21-04-2025, 17:44:49
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ