Період оскарження умов закупівлі - по 24-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 390 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
| ЄДРПОУ: | 26508184 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Одарка Большакова |
| Телефон: | +380997074256 |
| E-mail: | vishnuakovadasha@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
2 |
Шановний Учасник! Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Белінська Ганна Сергіївна було встановлено наступне: 1) На виконання вимог п.п. 1.1. пункту 1 Додатку № 3 до тендерної документації та пункту 3 Додатку № 9 до тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення № 2/01/24 від 29 грудня 2023 року щодо оренди виробничих та складських приміщень, що використовуються ним в підприємницькій діяльності. При цьому зображення вищезазначеного відсканованого договору (у файлі «Обладнання та мат тех база») має обрізання сторін договору, зокрема на сторінках 4, 5 та не читається. Це є порушенням вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи Учасника, його печатки, номера, тощо); будь-який текст на всіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися»; 2) На виконання вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та пункту 20 Додатку № 9 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та підписану форму «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 8 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ФОП Белінська Ганна Сергіївна відсутня вищезазначена заповнена форма «Інформація про Учасника». Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, вимагаємо усунути вищезазначені невідповідності в наданих документах, шляхом надання в електронній системі закупівель: 1) зображення відсканованого документу, а саме: договору оренди нежитлового приміщення за № 2/01/24 від 29 грудня 2023 року, зокрема його сторінок 4, 5 (приведених у відповідність до вимог розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «будь-який текст на всіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися; зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повно розмірними (без обрізань будь-яких сторін документів)»); 2) заповненої та підписаної форми «Інформація про Учасника» згідно Додатку № 8 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.