1. Послуги харчування за Каталогом продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-001-0001 2. Послуги забезпечення комплектами продуктів для особового складу військових частин в стаціонарних та польових умовах - N-06-02-03-002-0001
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 9 643 513,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 48 217,57 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| ЄДРПОУ: | 44830311 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dotua.org/ |
| Контактна особа: | Владислав Павленко |
| Телефон: | +380934784970 |
| E-mail: | v.pavlenko@dotua.org |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
5 |
1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається Лист-гарантія згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано Лист-гарантію, проте такий лист не відповідає затвердженому додатку. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно завантажити Лист-гарантію згідно з ДОДАТКОМ № 5 до Оголошення. 2. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагається заповнена Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. Учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надана Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів, проте п. 5 вказаної анкети не заповнено. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно заповнити всі пункти та завантажити Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів згідно з ДОДАТКОМ № 6 до Оголошення. 3. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку № 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції для підтвердження матеріально-технічної бази надає довідку за наведеною формою про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах, із зазначенням адрес. Для підтвердження наявності приміщення, обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених в довідці, Учасник має надати документи, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування цими приміщеннями, обладнанням, матеріально-технічною базою (документи на право власності, договори оренди/суборенди). Зазначені документи повинні містити інформацію про площу приміщення та бути чинними до 31 грудня 2025 року. На підтвердження підпункту 1.1. пункту 1 Учасником у складі пропозиції надано Довідку про наявність в Учасника приміщень для організації послуги щодо забезпечення харчування (годування), забезпечення комплектами продуктів за Каталогом продуктів харчування особового складу військових частин, установ та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах від 29 квітня 2025 року № 2904/07 в якій зазначає інформацію про наявність приміщення де буде відбуватись роздача та прийом їжі. Проте на підтвердження наявності приміщення надали Договір про надання послуг від 28 квітня 2025 року № 01/25. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно надати документи на право власності, договори оренди/суборенди, що свідчать про правові підстави володіння та/або користування приміщенням де буде відбуватись роздача та прийом їжі,. 4. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати: - документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності-/ей приміщення/-нь (як власних, так і орендованих), де буде відбуватись приготування їжі, зазначених у довідці; - документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності/-ей приміщення/-нь (як власних, так і орендованих), де буде відбуватись роздача та прийом їжі, зазначених у довідці. У складі пропозиції Учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МИСТЕЦТВО СМАКУ»» відсутні документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності приміщення, де буде відбуватись роздача та прийом їжі, зазначеного у Довідці від 29 квітня 2025 року № 2904/07. Для усунення зазначеного недоліку Учаснику необхідно завантажити документи, що підтверджують наявність державної реєстрації потужності приміщення, де буде відбуватись приготування їжі, зазначеного у Довідці від 29 квітня 2025 року № 2904/07. 5. Відповідно до пункту 2 Додатку 4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник у складі пропозиції має надати довідку за наведеною нижче формою, яка містить інформацію про працівників, які будуть залучені до виконання умов договору. Для підтвердження інформації, наданої у довідці, у складі пропозиції Учасник надає копії документів, що підтверджують наявність працівників, зазначених у довідці, а саме: копії наказів про прийняття на роботу або переведення та/або наказів про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та копії медичних книжок на працівників, зазначених у довідці, чинних на дату розкриття пропозиції. Учасником на підтвердження відповідності пункту 2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надано Довідку про наявність працівників від 29.04.2025 № 2912/09 в якій Учасник зазначає працівників, що будуть залучені до виконання умов договору, проте на працівника Падалюк Ярослава Федоровича (водій-експедитор) не надано наказ про прийняття на роботу або переведення та/або наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) та на працівника Уйварі Ірина Олександрівна (кухар) не надано медичної книжки. Для усунення невідповідності Учаснику необхідно на підтвердження наявності працівників надати копію наказу про прийняття на роботу або переведення та/або наказу про сумісництво/суміщення посад (у разі наявності) на Падалюк Ярослава Федоровича (водій-експедитор) та копію медичної книжки на Уйварі Ірину Олександрівну (кухар). Звертаємо увагу, що відповідно до п.п. 4 п. 8 постанови КМУ від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.