Закупівлю оголошено - 11-04-2025, 17:26. Дата останніх змін - 01-05-2025, 15:46

Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях)

Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях) ... Державна закупівля - UA-2025-04-11-012086-a Код ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях) від замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 4/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-11-012086-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-11-014616-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 17:26
по 16-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-04-2025, 17:26
по 19-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
19577358.4
19 577 358,40 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:97 886,79 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:587 320 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:02774438 Досьє YouControl
Контактна особа:Тетяна Чухненко
Телефон:+380672875878
E-mail:tenderyo2_dgb3@ukr.net
Місцезнаходження:
65025, Україна, Одеська область,місто Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26-А
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейт ...
19 577 358,40 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях: діти віком до 1 року

160
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях: діти віком від 1 до 3 років

8 000
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях: діти віком від 3 до 6 років

10 000
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях: діти віком від 7 до 10 років

10 000
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях: діти віком від 11 до 18 років

15 300
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях: послуги з надання харчування матерів, які годують дитину груддю та здійснюють догляд за дитиною в стаціонарі

8 000
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування матерям або іншим членам сім’ї, які перебувають у стаціонарі разом із хворими дітьми віком до 6 років та які знаходяться у стаціонарі по догляду за тяжкохворими дітьми старшими 6 років

13 700
комплект
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-04-2025 по 26-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЬОФОНТАНСЬКА, будинок 19-Б, офіс 263, 65039, Ігор Юхимович Левінзон
Остаточна пропозиція:
18 442 989,40 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
23-04-2025, 17:44
Період подачі оскарження:
по 29-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-04-25, 17:08:25
24

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 у процедурі закупівлі UA-2025-04-11-012086-a виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.4 кваліфікаційних критеріїв Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», а саме завантажити сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2024 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2024 рік за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (згідно з ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»). Проте вказаний документ відсутній у пропозиції. Учаснику надається можливість виправити виявлені Замовником невідповідності.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-25, 17:08:25
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-11-012086-a-a1
Номер договору:
31
Дата підписання договору:
29-04-2025, 15:44
Строк дії договору:
з 29-04-2025 по 31-12-2025
18 442 989,40 UAH
Ціна договору
18 442 989,40 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
18 442 989,40 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-04-2025, 16:35:52
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
4. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 17:27:40
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 17:07:30
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-04-2025, 17:07:30
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (до 3% від очікуваної вартості - 587 320,00 грн (п’ятсот вісімдесят сім тисяч триста двадцять гривень нуль копійок)). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії або ж на підставі контр гарантії іноземного банку) з метою забезпечення виконання зобов’язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 цього Розділу. Покриття гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, що видав таку гарантію. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UAXXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і веб-сайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безумовність банківської гарантії, а також: зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, без згоди з Замовником. 6.Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Дитяча міська клінічна лікарня №3» Одеської міської ради Місцезнаходження Замовника: Вул. Ак. Заболотного, 26-А м. Одеса, 65025 Код ЄДРПОУ: 02774438 Р/р783288450000026007300989696
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з надання харчування в дитячих лікарнях)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-04-2025, 17:07:29
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ