Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 30 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, культури, молоді та спорту Борщагівської сільської ради Бучанського району Київської області |
| ЄДРПОУ: | 43978511 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Стужук Віктор Григорович |
| Телефон: | +380635870116 |
| E-mail: | bsr-vokms@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 08131, Україна, Київська область,село Софіївська Борщагівка, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Софіївська Борщагівка, провулок Шкільний, |
8 |
Протокол №12-1 с.Софіївська Борщагівка 25 квітня 2025 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, у закупівлі «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: 10.04.2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів із особливостями відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a (далі — Закупівля). Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики визначеної замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. 21.04.2025 року у закупівлі відбувся аукціон, за результатами якого пропозиція ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, інд.90643, Закарпатська область, Рахівський район, с.Білин, 288, визначена найбільш економічно вигідною, із ціновою пропозицією 4 701 760 грн. 00 коп. (чотири мільйони сімсот одна тисяча сімсот шістдесят гривень 00 коп.). У відповідності до п.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із необхідністю опрацювання значного обсягу документів учасника, які подані у тендерній пропозиції, та необхідністю виїзду на місце розташування дитячого закладу учасника представників замовника з метою перевірки заявлених можливостей і заходів з організації оздоровлення та відпочинку дітей, що передбачено технічними вимогами тендерної документації, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції на 20 робочих днів. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до п.10 ст.29 Закону, у разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИВ: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, інд.90643, Закарпатська область, Рахівський район, с.Білин, 288, у закупівлі з предмету «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a, до 20 робочих днів. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника відповідно до п.10 ст.29 Закону. Уповноважена особа В.Г.Стужук ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції с.Софіївська Борщагівка 25 квітня 2025 року 10.04.2025 року оголошено проведення процедури відкритих торгів із особливостями відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a (далі — Закупівля). У відповідності до п.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, інд.90643, Закарпатська область, Рахівський район, с.Білин, 288, виникла необхідність у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строк розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, інд.90643, Закарпатська область, Рахівський район, с.Білин, 288 (протокол уповноваженої особи №12-1 від 25.04.2025 року). Уповноважена особа В.Г.Стужук
Протокол 12-2 щодо розгляду та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації с.Софіївська Борщагівка 02 травня 2025 року Порядок денний: Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації, що подано учасником ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, інд.90643, Закарпатська область, Рахівський район, с.Білин, 288, у відкритій закупівлі «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a, код національного класифікатора України ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. Встановив: Згідно Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалось від учасника у складі тендерної пропозиції надати копію акту перевірки готовності до відкриття дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на 2025 рік, підписану у відповідності до вимог тендерної документації. Учасником закупівлі відкритих торгів з особливостями ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, у складі тендерної пропозиції вищезазначений акт не наданий. Згідно пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 в редакції постанови КМУ від 12.05.2023 року №471 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі Вирішив: Затвердити вимогу про усунення невідповідностей учасником ФОП Костюк Л.З., ІПН 1936516381, інд.90643, Закарпатська область, Рахівський район, с.Білин, 288, у відкритій закупівлі «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a, код ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа В.Г.Стужук ФОП Костюк Л.З. Вимога про усунення невідповідностей Згідно Додатку 5 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» у відкритій закупівлі «Послуги з оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку в гірській місцевості однієї з областей України - Львівській, Івано-Франківській, Закарпатській та Чернівецькій», ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-10-002824-a, код ДК 021:2015-55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку, вимагалось від учасника у складі тендерної пропозиції надати копію акту перевірки готовності до відкриття дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на 2025 рік, підписану у відповідності до вимог тендерної документації. Вами у складі тендерної пропозиції вищезазначений акт не наданий. Для сприятливих умов виконання предмету закупівлі прошу надати Акт перевірки готовності до відкриття дитячого закладу оздоровлення та відпочинку ДОТ «Наталія» на 2025 рік Уповноважена особа В.Г.Стужук
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.