Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 169 550 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 695,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна Установа "Інститут гастроентерології Національної академії медичних наук України" |
| ЄДРПОУ: | 02011781 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://gasto.org.ua |
| Контактна особа: | Ірина Пальцун |
| Телефон: | +380983268543 |
| E-mail: | lysik21dp@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 49074, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пр-т Слобожанський, 96 |
4 |
Шановний Учасник! Згідно Додатку 1 до тендерної документації Замовника (Розділ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) містить такі вимоги: - п. 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій : - 1.1. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. -1.2. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди або договори суборенди або договір про надання послуг тощо, зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази визначені у довідці. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, надати лист(и)-відгук(и) (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів. На підтвердження відповідності вимогам, зазначеним у довідці за формою 1, учасник повинен надати відповідні документи у складі своєї тендерної пропозиції : - Учасник надає/заповнює форму 1 – 2.Обладнання та малоцінний інвентар, де вказує документ, що підтверджує право властості або користування, а саме – Право власності(файл «Право власності обладнання.pdf) та файл «ГЕНЕРАТОР.pdf»), але у складі своєї тендерної пропозиції підтверджувальних документів (самого файлу) не надає! Учасник надає тільки Гарантійний лист вих.№9 від 16.04.2025року (файл» ГЛ альтернативні джерела електроенергії.pdf, що в свою чергу не дає змоги Замовнику перевірити наявність самого генератора.. Таким чином Учасник не виконав вимоги тендерної документації Замовника, вимагаємо надати підтверджувальні документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник, поданням своєї тендерної пропозиції та відсутністю будь-яких запитань або уточнень стосовно вимог тендерної документації, повністю погодився з усіма її вимогами. Вимагаємо виправити невідповідності вимогам, установленим у тендерній документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.