Закупівлю оголошено - 24-03-2025, 18:28. Дата останніх змін - 24-03-2025, 19:00

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/аб... Державна закупівля - UA-2025-03-24-013824-a Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади від замовника Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ" від 3/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-24-013824-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-24-016871-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 18:28
по 29-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-03-2025, 18:28
по 01-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 02-04-2025, 15:36

Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
12167244
12 167 244 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:60 837 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради "м.ЄХАБ"
ЄДРПОУ:42815794 Досьє YouControl
Контактна особа:Потічна Ганна Ярославівна
Телефон:+380983896631
E-mail:zakupki.m.ehub@gmail.com
Місцезнаходження:
87500, Україна, Донецька область,Маріуполь, пр.Миру, б.70
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги їдалень, придбання яки ...
12 167 244 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 02-04-2025, 15:36
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади

24 660
послуга
82482 Україна Львівська область м. Моршин вул. Івана Франка, 33
по 27-10-2025
55510000-8
Послуги їдалень


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 19:00:09
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 18:28:21
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 18:28:21
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:24-03-2025, 18:53:18
                Тендерна документація
                публічний Видалено24-03-2025, 18:28:21
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження можливості надання послуг їдалень (приготування та подання готових страв) у місті Моршині у приміщенні площею не менше 200 квадратних метрів, та можливістю одночасного розміщення у такому приміщенні мінімум 100 людей одночасно. У зв’язку з тим, що люди, що тимчасово перебувають за адресою м. Моршин, вул. Івана Франка, 33, переважно похилого віку або діти, то приміщення для приготування та приймання їжі повинно бути в радіусі, що не перевищує 300 метрів від вищезазначеного адресу. На підтвердження учасник повинен надати документ, дійсний до кінця строку надання послуг, що підтверджує право користування приміщенням/частиною приміщення: договір оренди/суборенди або витяг з реєстру речових прав на право користування об’єктом нерухомості або свідоцтво на право власності.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги їдалень, придбання яких здійснюється на реалізацію заходів для забезпечення діяльності центрів з надання допомоги внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб Маріупольської територіальної громади
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Довідка (згідно Форми 1 Додатку 1) в якій зазначається наступна інформація: • посада, ПІБ (прізвище ім’я по батькові), форма зайнятості (основна чи за сумісництвом), наявність медичної книжки з датою допуску до роботи (вказати дату останнього медогляду); 2.2. Копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками (трудова книжка; або наказ про призначення на посаду; або витяг з наказу про призначення на посаду , наказ про сумісництво (за наявності); або цивільно-правова угода з особою задіяною учасником процедури закупівлі, що буде дійсна протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. 2.3. Копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників та проходження навчання по системі НАССР; 2.4. Копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи, стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні їжі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 24-03-2025, 18:28:19
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ