Закупівлю оголошено - 05-03-2025, 21:33. Дата останніх змін - 25-03-2025, 09:41

За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях.

За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях.... Державна закупівля - UA-2025-03-05-015366-a За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях. від замовника Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради від 3/5/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-05-015366-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-05-018734-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 21:33
по 10-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 05-03-2025, 21:33
по 13-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1086930.5
1 086 930,50 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:5 434,65 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
ЄДРПОУ:01999052 Досьє YouControl
Контактна особа:Щербінова Інна Ігорівна
Телефон:+380487059139
E-mail:zakupkimkl10omr@gmail.com
Місцезнаходження:
65074, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
За кодом ДК 021:2015: 55520000 ...
1 086 930,50 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в міських лікарнях: діти віком від 0 до 1 року

550
комплект
65074 Україна Одеська область Одеса вул. Олексія Вадатурського, 61-а
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в міських лікарнях: діти віком від 1 до 3 років

2 200
комплект
65074 Україна Одеська область Одеса вул. Олексія Вадатурського, 61-а
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в міських лікарнях: діти віком від 3 до 6 років

550
комплект
65074 Україна Одеська область Одеса вул. Олексія Вадатурського, 61-а
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в міських лікарнях: діти віком від 7 до 10 років

250
комплект
65074 Україна Одеська область Одеса вул. Олексія Вадатурського, 61-а
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з надання харчування в міських лікарнях: діти віком від 11 до 18 років

550
комплект
65074 Україна Одеська область Одеса вул. Олексія Вадатурського, 61-а
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Документи
Тип документа: Проект договору
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Проект договору
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 21:33:47
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 21:33:47
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 13-03-2025 по 21-03-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЬОФОНТАНСЬКА, будинок 19-Б, офіс 263, 65039, Ігор Юхимович Левінзон
          Остаточна пропозиція:
          1 086 930,50 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          19-03-2025, 13:58
          Період подачі оскарження:
          по 25-03-2025, 00:00

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 18-03-25, 13:37:28
          24

          ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Відповідно до Закону та з урахуванням пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо» щодо учасника ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" (далі – Учасник). ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. На вимоги Замовника зазначені у пункті 4 додатка 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації «Перелік документів: Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «3 Згода з проектом договору» Лист-згода містить наступний текст «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАБРИКА СМАКУ» учасник погоджується та гарантує виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проект договору про закупівлю». Учасником у даному листі-згоді не зазначено згоду з проєктом договору та його істотними умовами. Учаснику привести у відповідність лист-згоду. 2. На вимоги Замовника зазначені у підпункті 7.1.1. додатка 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації «Перелік документів: Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування; - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо).». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «5 Довідка про наявність МТБ» сторінка 5 зазначено інформацію щодо площі складського приміщення за адресою м. Одеса, вул. Промислова, 37-Ю, яка не відповідає інформації щодо площі приміщення в файлі «7 Договори оренди склади» сторінка 11-21 викладена копія договору оренди нежитлового приміщення № 6 від 20 грудня 2022 року. Учаснику привести у відповідність інформацію/документи. 3. На вимоги Замовника зазначені у підпунктах 7.2.1. та 7.2.2. додатка 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації «Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмета закупівлі (зазначається П.І.Б., посада). Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухар/рі, кух. працівник/ки тощо)». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «14 довідка про працівників» Довідка про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та файл «15 Мед.книжки», де надані копії особових медичних книжок, строк дії яких втратив чинність по працівникам Барба Світлана Вікторівна, Ременюк Тетяна Іванівна та Маркова Наталія Василівна. Учаснику привести у відповідність документи. ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 19-03-25, 13:37:28
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-03-05-015366-a-c1
          Номер договору:
          ВТ-20
          Дата підписання договору:
          25-03-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 25-03-2025 по 31-12-2025
          1 086 930,50 UAH
          Ціна договору
          1 086 930,50 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          1 086 930,50 UAH, без ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          Не залучається
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          12-03-2025, 12:27:31
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Учасник підтверджує, що
          Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту*, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування (додатково надати копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). При зазначенні у довідці власного обладнання, матеріально-технічної бази учасником додатково надається довідка про наявність на балансі учасника зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази. *На підтвердження наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Зокрема Учасником надається документальне підтвердження наявності вендингового(их) апарату(ів) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв (не менше однієї одиниці), які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія або оригінал) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди, балансову довідку тощо). Якщо в учасника наявні вендинговий(і) апарат(и) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв, якими він користується на підставі договору оренди/ суборенди / користування тощо, строк дії таких договорів має бути не менше ніж строк дії договору про надання кейтерингових послуг. Крім того, учасник надає лист від власника /орендодавця вендингових апаратів про можливість використання їх учасником протягом дії договору про надання кейтерингових послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV (учасник надає у складі пропозиції скан-копії).
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Учасник підтверджує, що
          Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмета закупівлі (зазначається П.І.Б., посада). Учасник у складі тендерної пропозиції також надає особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухар/рі тощо).
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Учасник підтверджує, що
          Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного договору* ( договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Учасник зазначає наступну інформацією: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування послуг згідно договорів, вартість договорів, обсяг закупівлі, строки виконання договорів з підтверджуючими документами: - оригінал чи належним чином завірена копія договору з додатками та усіма Додатковими угодами, до якого додаються копії актів наданих послуг; - лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, який повинен містити інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, строк надання послуг, а також інформацію щодо якості наданих послуг. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора предмету закупівлі.
          4. Наявність фінансової спроможності
          Учасник підтверджує, що
          Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2023 рік та/або за останній звітній період 2024 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2023 рік або за останній звітній період 2024 року за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (згідно з ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 21:36:10
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              2. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              3. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              6. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              7. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях.
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2023 рік та/або за останній звітній період 2024 року за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно, документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2023 рік або за останній звітній період 2024 року за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно, сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 95% очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасники працюють менше одного року, то такі учасники надають у складі тендерної пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до фінансової звітності, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину (згідно з ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю»).
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях.
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного договору* ( договорів) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації. Учасник зазначає наступну інформацією: повне найменування замовників згідно таких договорів, їх адреса та контактні номери телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування послуг згідно договорів, вартість договорів, обсяг закупівлі, строки виконання договорів з підтверджуючими документами: - оригінал чи належним чином завірена копія договору з додатками та усіма Додатковими угодами, до якого додаються копії актів наданих послуг; - лист-відгук щодо виконання аналогічного договору, який повинен містити інформацію про предмет закупівлі, номер та дату договору, строк надання послуг, а також інформацію щодо якості наданих послуг. *Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір, предмет якого відноситься до коду державного класифікатора предмету закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях.
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмета закупівлі (зазначається П.І.Б., посада). Учасник у складі тендерної пропозиції також надає особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухар/рі тощо).
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту За кодом ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги. Послуги з надання харчування в міських лікарнях.
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту*, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування (додатково надати копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих виробничих приміщень (документи на право власності, або договір оренди/суборенди, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2025 р.); - - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). При зазначенні у довідці власного обладнання, матеріально-технічної бази учасником додатково надається довідка про наявність на балансі учасника зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази. *На підтвердження наявності власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту, учасник в складі тендерної пропозиції надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. Зокрема Учасником надається документальне підтвердження наявності вендингового(их) апарату(ів) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв (не менше однієї одиниці), які здатні зберігати їжу в охолодженому стані відповідно до вимог технічних умов, нагрівати їжу до належної температури вживання та видавати її (надати відповідний сканований документ (копія або оригінал) договору купівлі-продажу, оренди, суборенди, балансову довідку тощо). Якщо в учасника наявні вендинговий(і) апарат(и) або іншого(их) апарату(ів), пристосованого(их) для зберігання, розігріву та видачі готових страв, якими він користується на підставі договору оренди/ суборенди / користування тощо, строк дії таких договорів має бути не менше ніж строк дії договору про надання кейтерингових послуг. Крім того, учасник надає лист від власника /орендодавця вендингових апаратів про можливість використання їх учасником протягом дії договору про надання кейтерингових послуг. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що при виконанні договору (надані послуг) буде використовувати транспортні засоби, які відповідають нормам, стандартам встановленим діючим законодавством. Учасник у складі тендерної пропозиції також надає: - протокол перевірки технічного стану транспортного засобу (затвердженого зразка) відповідно до ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» та Постанови КМУ від 30.01.2012 № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу» (учасник надає у складі пропозиції скан-копії). - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV (учасник надає у складі пропозиції скан-копії).
              Статус: Активна
              Дата створення: 05-03-2025, 21:33:45
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ