Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 086 930,50 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 434,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 01999052 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Щербінова Інна Ігорівна |
| Телефон: | +380487059139 |
| E-mail: | zakupkimkl10omr@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А |
0 |
ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Відповідно до Закону та з урахуванням пункту 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо» щодо учасника ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" (далі – Учасник). ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. На вимоги Замовника зазначені у пункті 4 додатка 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації «Перелік документів: Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «3 Згода з проектом договору» Лист-згода містить наступний текст «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАБРИКА СМАКУ» учасник погоджується та гарантує виконання (у випадку визначення його переможцем процедури закупівлі) проект договору про закупівлю». Учасником у даному листі-згоді не зазначено згоду з проєктом договору та його істотними умовами. Учаснику привести у відповідність лист-згоду. 2. На вимоги Замовника зазначені у підпункті 7.1.1. додатка 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації «Перелік документів: Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо: - обладнання (холодильне, морозильне тощо) – кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - спеціалізованого автотранспорту, який використовуються для транспортування продуктів харчування та готових страв - кількість, найменування, тип/марка/модель тощо; - приміщень, які використовуються для зберігання продуктів харчування (складські приміщення) та виробництва готових страв (харчоблоку, виробничого приміщення для приготування страв тощо) - кількість, найменування; - право власності щодо зазначеної в довідці інформації (власне, орендоване, договір надання послуг тощо).». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «5 Довідка про наявність МТБ» сторінка 5 зазначено інформацію щодо площі складського приміщення за адресою м. Одеса, вул. Промислова, 37-Ю, яка не відповідає інформації щодо площі приміщення в файлі «7 Договори оренди склади» сторінка 11-21 викладена копія договору оренди нежитлового приміщення № 6 від 20 грудня 2022 року. Учаснику привести у відповідність інформацію/документи. 3. На вимоги Замовника зазначені у підпунктах 7.2.1. та 7.2.2. додатка 6 Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації «Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмета закупівлі (зазначається П.І.Б., посада). Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду та відміткою про допуск до роботи на працівників, які будуть залучені до організації харчування (водій/ї, вантажник/и, кухар/рі, кух. працівник/ки тощо)». Невідповідність: Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл «14 довідка про працівників» Довідка про наявність працівників відповідно кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та файл «15 Мед.книжки», де надані копії особових медичних книжок, строк дії яких втратив чинність по працівникам Барба Світлана Вікторівна, Ременюк Тетяна Іванівна та Маркова Наталія Василівна. Учаснику привести у відповідність документи. ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.