Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 5 599 464 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 997,32 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43326090 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kucozo-pav.klasna.com |
| Контактна особа: | Тетяна Дудник |
| Телефон: | +380501923661 |
| E-mail: | tender.otdel@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 51400, Україна, Дніпропетровська область,м. Павлоград, вул. Соборна, буд. 42А |
4 |
Прошу надати лист погодження з Управління Державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства головного управління Державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства ГУ Держпродспоживслужби у Дніпропетровській області на примірне чотиритижневе весняне меню для організації харчування у закладах дошкільної освіти у разі п'ятиденного перебування на 2025 рік
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.