Закупівлю оголошено - 03-03-2025, 14:10. Дата останніх змін - 19-05-2025, 20:35

Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень

Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень... Державна закупівля - UA-2025-03-03-006965-a Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень від замовника ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від 3/3/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-03-006965-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-03-008794-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 03-03-2025, 14:10
по 13-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-03-2025, 14:10
по 16-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3589498
3 589 498 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:17 947,49 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:107 684,94 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:21668676 Досьє YouControl
Контактна особа:Бадічко Юлія Василівна
Телефон:+380962401164
E-mail:borodianka_lyceum1@ukr.net
Місцезнаходження:
07801, Україна, Київська область,смт Бородянка, вул. Центральна, 222
2



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Невдале скасування

Опис скасування закупівлі/лоту:

неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

21-04-2025, 16:50

Період оскарження:

з 21-04-2025, 16:52 по 02-05-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуга з організації харчуван ...
3 589 498 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень

1
послуга
07801 Україна Київська область селище. Бородянка вул. Центральна, буд. 222
по 31-12-2025
55510000-8
Послуги їдалень


Документи позиції
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічний Видалено11-03-2025, 13:28:03
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 13:52:36
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Документи
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:03-03-2025, 14:10:42
          Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
          Рішення підписано
          Ім'я:
          КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "   Досьє YouControl
          Строк розгляду пропозиції:
          з 16-03-2025 по 12-04-2025
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Київська область, Бучанський р-н, селище міського типу Бородянка, вул. Індустріальна , будинок 1, 07801, Алла Василівна Дрепіна
          Остаточна пропозиція:
          3 589 497,63 UAH,без ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          02-04-2025, 11:07
          Період подачі оскарження:
          по 08-04-2025, 00:00

          Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

          Дата публікації: 21-03-25, 23:22:52
          Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

          У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливим зверненням за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».

          Кінцева дата розгляду пропозиції: 12-04-25, 00:00:00

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

          Дата публікації: 31-03-25, 21:37:56
          24

          Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно пункту 7.1. частини 7 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №11/03/25-001 від 11.03.2025) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасник процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція Учасника відповідатиме технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Пунктом 7 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, згідно з Додатком № 4 тендерної документації. Обов’язкова наявність офісного та складського (виробничого) приміщення (власне, орендоване тощо), інформація про, які повинна бути зазначеною в довідці. При цьому, обов’язкова вимога наявність в учасника складського (виробничого) приміщення, розташованого в Бородянській територіальній громаді та бути внесеними в експлуатаційний дозвіл Держпродспоживслужби виданого на ім’я учасника. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає документи, які підтверджують право власності чи оренди (користування) на офісні та складські (виробничі) приміщення. Учасник надає лист про можливість перевірки Замовником наявності обладнання та матеріально-технічної бази. У разі, якщо обладнання, машини, механізми, нерухоме майно (офісні, складські приміщення) орендовані, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Договори надаються з усіма додатками до нього. На транспортні засоби, що зазначені в довідці Учасник надає також копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та договір на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено по даній закупівлі, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Пунктом 8 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, який буде задіяно в доставці продуктів харчування до харчоблоку закладів. Пунктом 9 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з Додатком № 5 тендерної документації. До довідки включаються працівники, що будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність наступних працівників: кваліфікованого майстра по ремонту та обслуговуванню холодильного та теплового обладнання, інженера з охорони праці, водіїв у кількості не менше 1 працівника, комірника не менше 1 працівника, вантажників не менше 1 працівника, завідувачів виробництвом у кількості не менше 1 працівника, кухарів у кількості не менше 2 працівників, кухонних працівників у кількості не менше 2 працівників та технологу виробництва не менше 1 працівника) відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду або копію трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру укладені з робітниками, які надають відповідні послуги/виконують роботи, дійсні до кінця поточного року. Гарантійний лист про те, що всі працівники, які працюють в учасника офіційно працевлаштовані в нього. Документи, що підтверджують оформлення працівників учасника, повинні відповідати вимогам загального законодавства з ведення кадрової справи, а саме: КзПП, законів України, інструкцій, положень, постанов, рішень. Додаток №5 до Тендерної документації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №пп Посада ПІБ Інформація про освіту, кваліфікація Досвід роботи, років 1 2 3 4 5 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис Пунктом 16 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконаних аналогічних** договорів в складі пропозиції учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів за формою зазначеною в Додатку №6 тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. Додаток №6 до Тендерної документації Довідка про досвід виконання аналогічних договорів Повне найменування контрагента, з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, місцезнаходження П.І.Б особи відповідальної за виконання робіт (із зазначенням контактного номеру телефону, e-mail) Номер та дата укладеного договору, предмет договору Сума договору Примітки 1 2 3 4 5 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Пунктом 22 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. При цьому, обсяг річного доходу (виручки) учасника, відповідно до звітності повинен складати не менше 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі, про що необхідно надати довідку складену в довільній формі. Надана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" #23239413 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція Учасника відповідатиме технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Учасник не надав договори надання послуг автотранспортом чи договори оренди, тощо дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Учасник не надав документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, який буде задіяно в доставці продуктів харчування до харчоблоку закладів. На виконання вимог пункту 9 Додатка №1 Тендерної документації учасник надає документи та інформацію про інженера з охорони праці та водіїв, посади яких в поданих документах тендерної пропозиції містять розбіжності в назві посад (інженер з охорони праці/інженер з питань охорони праці, водій підприємства/водій/водій вантажного автомобіля). Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не містить всієї інформації про освіту та кваліфікацію працівників. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів заповнену не за формою встановлену в Додатку №6, оскільки не зазначено повністю П.І.Б особи відповідальної за виконання робіт, а зазначено прізвище та ініціали, а також не виконана вимога пункту 16 Додатка №1 Тендерної документації, оскільки не зазначено інформацію про контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. Учасник надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), яка не підписана власноручно уповноваженою особою учасника Учасник не надав довідку складену в довільній формі про те, що обсяг річного доходу (виручки) учасника, відповідно до звітності складає не менше 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник не надав податкову декларацію, із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про її отримання, за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, підписану власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.

          Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 01-04-25, 21:37:56
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-03-03-006965-a-c1
          Номер договору:
          6
          Дата підписання договору:
          19-05-2025, 00:00
          Строк дії договору:
          з 19-05-2025 по 31-12-2025
          3 080 349,03 UAH
          Ціна договору
          3 080 349,03 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ "   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          3 589 497,63 UAH, без ПДВ
          Інформація про субпідрядника:
          -
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          14-03-2025, 15:49:45
          Документи:
          Тип документа:
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          2. Вчинення корупційних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          4. Вчинення кримінальних правопорушень
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          5. Порушення справи про банкрутство
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Підтверджується, що
          Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Юридичною особою підтверджується, що
          Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Резидентом підтверджується, що
          У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Підтверджується, що
          Мова тендерної пропозиції: Українська
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Учасник підтверджує, що
          Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
          5
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
          30
          Форма забезпечення:
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Підтверджується, що
          Надати підтвердження про наявність матеріально-технічної бази
          Доказ:
          Документ

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          + -
          Документи тендеру
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено03-03-2025, 14:19:37
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічний Видалено11-03-2025, 13:34:55
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 15:48:24
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічний Видалено03-03-2025, 14:10:42
                Тендерна документація
                публічний Видалено11-03-2025, 13:28:04
                Тендерна документація
                публічний Видалено11-03-2025, 13:28:04
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 13:52:36
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 13:52:36
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  2. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  6. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Страхова гарантія , Страхова гарантія
                  Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Страхова гарантія , Детальна інформація визначена в Тендерній документації
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  30
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Страхова гарантія , Страхова гарантія
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 107 684 грн. 94 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо), у розширенні р7s. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої страховою компанією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; Місцезнаходження Замовника: 07801, Україна, Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна, буд. 222; Код ЄДРПОУ: 21668676. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 13:52:33
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 107 684 грн. 94 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо), у розширенні р7s. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої страховою компанією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; Місцезнаходження Замовника: 07801, Україна, Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна, буд. 222; Код ЄДРПОУ: 21668676. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  Дата архівування: 11-03-2025, 13:28:02
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 107 684 грн. 94 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо), у розширенні р7s. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої страховою компанією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; Місцезнаходження Замовника: 07801, Україна, Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна, буд. 222; Код ЄДРПОУ: 21668676. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-03-2025, 13:28:02
                  Дата архівування: 11-03-2025, 13:31:07
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі страхової гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі і становить: 107 684 грн. 94 коп., яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП страховика – гаранта. Електронна страхова гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Якщо зміст наданої учасником страхової гарантії містить посилання на укладений між учасником та Страховою компанією-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції, тобто не менше 180 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозицій. Учасник торгів під час надання забезпечення тендерної пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає, також скановані копії наступних документів: свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану Нацкомфінпослуг або НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Разом з електронною страховою гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує страхову гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної страховою гарантією. За умови, шо надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо), у розширенні р7s. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. На підтвердження оформлення страхової гарантії, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення страхової гарантії посвідченої страховою компанією. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції здійснюються за рахунок коштів учасника. Реквізити бенефіціара: назва: ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; Місцезнаходження Замовника: 07801, Україна, Київська область, селище Бородянка, вул. Центральна, буд. 222; Код ЄДРПОУ: 21668676. Страхова гарантія в обов’язковому порядку повинна містити реквізити банку бенефіціара, а саме: Державна казначейська служба України, м. Київ, МФО 820172. В складі пропозиції має міститися лист від гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в стадії ліквідації.
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-03-2025, 13:31:07
                  Дата архівування: 11-03-2025, 13:52:33
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 03-03-2025, 14:10:41
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Надати підтвердження про наявність матеріально-технічної бази
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 11-03-2025, 13:52:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , довідка за формою встановленою в ТД
                  Надати підтвердження про наявність матеріально-технічної бази
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-03-2025, 13:28:02
                  Дата архівування: 11-03-2025, 13:31:08
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , довідка за формою встановленою в ТД
                  Надати підтвердження про наявність матеріально-технічної бази
                  Статус: Архівована
                  Дата створення: 11-03-2025, 13:31:08
                  Дата архівування: 11-03-2025, 13:52:34
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  , довідка за формою встановленою в ТД
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ