Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 589 498 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 947,49 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 107 684,94 UAH |
| Замовник: | ЛИТОВСЬКО - УКРАЇНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 1 БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 21668676 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
| Телефон: | +380962401164 |
| E-mail: | borodianka_lyceum1@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,смт Бородянка, вул. Центральна, 222 |
2 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
21-04-2025, 16:50
Період оскарження:
з 21-04-2025, 16:52 по 02-05-2025, 00:00
Документи:
У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам Тендерної документації та можливим зверненням за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно пункту 7.1. частини 7 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень» (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №11/03/25-001 від 11.03.2025) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасник процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція Учасника відповідатиме технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Пунктом 7 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, згідно з Додатком № 4 тендерної документації. Обов’язкова наявність офісного та складського (виробничого) приміщення (власне, орендоване тощо), інформація про, які повинна бути зазначеною в довідці. При цьому, обов’язкова вимога наявність в учасника складського (виробничого) приміщення, розташованого в Бородянській територіальній громаді та бути внесеними в експлуатаційний дозвіл Держпродспоживслужби виданого на ім’я учасника. В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає документи, які підтверджують право власності чи оренди (користування) на офісні та складські (виробничі) приміщення. Учасник надає лист про можливість перевірки Замовником наявності обладнання та матеріально-технічної бази. У разі, якщо обладнання, машини, механізми, нерухоме майно (офісні, складські приміщення) орендовані, то Учасником надаються договори оренди, суборенди, договори надання послуг автотранспортом та тощо, дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Договори надаються з усіма додатками до нього. На транспортні засоби, що зазначені в довідці Учасник надає також копії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів та договір на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено по даній закупівлі, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Пунктом 8 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, який буде задіяно в доставці продуктів харчування до харчоблоку закладів. Пунктом 9 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно з Додатком № 5 тендерної документації. До довідки включаються працівники, що будуть задіяні при наданні послуг за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність наступних працівників: кваліфікованого майстра по ремонту та обслуговуванню холодильного та теплового обладнання, інженера з охорони праці, водіїв у кількості не менше 1 працівника, комірника не менше 1 працівника, вантажників не менше 1 працівника, завідувачів виробництвом у кількості не менше 1 працівника, кухарів у кількості не менше 2 працівників, кухонних працівників у кількості не менше 2 працівників та технологу виробництва не менше 1 працівника) відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно у складі пропозиції надати копії наказів про призначення на посаду або копію трудових книжок або договорів цивільно-правового характеру укладені з робітниками, які надають відповідні послуги/виконують роботи, дійсні до кінця поточного року. Гарантійний лист про те, що всі працівники, які працюють в учасника офіційно працевлаштовані в нього. Документи, що підтверджують оформлення працівників учасника, повинні відповідати вимогам загального законодавства з ведення кадрової справи, а саме: КзПП, законів України, інструкцій, положень, постанов, рішень. Додаток №5 до Тендерної документації Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №пп Посада ПІБ Інформація про освіту, кваліфікація Досвід роботи, років 1 2 3 4 5 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис Пунктом 16 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що учасник надає на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконаних аналогічних** договорів в складі пропозиції учасник надає довідку про досвід виконання аналогічних договорів за формою зазначеною в Додатку №6 тендерної документації, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі використання) з інформацією про найменування контрагента з яким було укладено договір, предмет цього договору та контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. Додаток №6 до Тендерної документації Довідка про досвід виконання аналогічних договорів Повне найменування контрагента, з яким укладено договір, код ЄДРПОУ, місцезнаходження П.І.Б особи відповідальної за виконання робіт (із зазначенням контактного номеру телефону, e-mail) Номер та дата укладеного договору, предмет договору Сума договору Примітки 1 2 3 4 5 Посада, П.І.Б. керівника або уповноваженої особи Підпис М.П. Пунктом 22 Додатка №1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. При цьому, обсяг річного доходу (виручки) учасника, відповідно до звітності повинен складати не менше 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі, про що необхідно надати довідку складену в довільній формі. Надана звітність повинна підтверджувати беззбитковість господарської діяльності учасника та отримання учасником доходу за вищевказаний період. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БОРОДЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "ОБ’ЄДНАННЯ ШКІЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ" #23239413 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: Послуга з організації харчування за кодом ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-03-006965-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник не надав гарантійний лист про те, що тендерна пропозиція Учасника відповідатиме технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником. Учасник не надав договори надання послуг автотранспортом чи договори оренди, тощо дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю. Учасник не надав документи, що підтверджують проведення санітарної обробки (дезінфекції) автотранспорту(ів) згідно чинного законодавства України, який буде задіяно в доставці продуктів харчування до харчоблоку закладів. На виконання вимог пункту 9 Додатка №1 Тендерної документації учасник надає документи та інформацію про інженера з охорони праці та водіїв, посади яких в поданих документах тендерної пропозиції містять розбіжності в назві посад (інженер з охорони праці/інженер з питань охорони праці, водій підприємства/водій/водій вантажного автомобіля). Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка не містить всієї інформації про освіту та кваліфікацію працівників. Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів заповнену не за формою встановлену в Додатку №6, оскільки не зазначено повністю П.І.Б особи відповідальної за виконання робіт, а зазначено прізвище та ініціали, а також не виконана вимога пункту 16 Додатка №1 Тендерної документації, оскільки не зазначено інформацію про контактну особу з якою можна буде зв'язатись для можливих уточнень. Учасник надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), яка не підписана власноручно уповноваженою особою учасника Учасник не надав довідку складену в довільній формі про те, що обсяг річного доходу (виручки) учасника, відповідно до звітності складає не менше 100 відсотків від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник не надав податкову декларацію, із відміткою податкового органу або сканованою квитанцію про її отримання, за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, підписану власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.